Saturday, September 1, 2012

Laupäev!

Heii! Täna on olnud väga lõbus laupäev ja kaks vaba päeva veel enne kooli .:) Vaatasin netist seda lõiku ka Viljandi Gümnaasiumist. Tore, et endised klassikaaslased kuulsaks said.. :D:D
 
Hommik algas ma usun kuskil 10.30 ajal või ma ei mäletagi enam...kell 7 igaljuhul ärkasin ka vahepeal ülesse, kuna armsad desirekad viberdasid jälle, aga ega ma pahane pole ausalt..lihtsalt tore lugeda neid sõnumeid.. :D
 
Mul nii halb mälu, et ei meenu isegi väga detailselt, mis täna toimus :D
 
Läksime Chris'i ja Qinqin'iga "väiksesse" Targetisse kõigepealt eluks vajalikke asju ostma :D:D
 
eluks vajalikud asjad :D:D
 
Ja pärast seda läksime lõunat sööma kuskile burgerirestorani. Koha nime ei mäleta, aga ma võtsin Kids Burgeri :D:D Lootsin südamest, et see poleks väga suur, kuna ma polnud eriti näljane ja õnneks ei olnudki hiiglaslik..ja jõudsin kõik ära süüa.. :D Tühja topsi sai ka kaasa ja siis pidi minema masina juurde, kust valid põhijoogi ja sinna kõrvale ilmuvad ka lisamaitsed, mida võtta saab. Ma võtsin coca-cola lime'ga, räigelt hea oli :D Aaaaa ja kõige parem osa Kids Burgeri juures oli see, et ma sain pileti "one free cookie" hahahaha, kõik naersime selle üle, aga küpsis oli hea.. :D:D:D:D Seal söögikohas oid lauad nt Elvise ja the Beatles'i teemadega. Me istsime biitlite lauas ja sööki oodates laulsime Yellow Submarine'i :D Meile anti mingisugune värgendus, mis vibreerima ja vilkuma hakkas kui meie söök valmis sai. Ja see oli nii, et võtsid siis oma burgeri, mis oli ainult 2 saia ja pihv ja siis sai omal valikul asju vahele panna. Minu oma tuli küll imemaitsev!






!!!!! :D

selline veider värgendus

mu coca lime'ga

ja maitsev küpsis




Pärast seda läksime kohta nimega "Main Event Entertainment". See oli siuke suuur koht paljude erinevate mängudega.





Seal oli üks selline tulistamise mäng laserpüstolitega. Seal ruumis oli UV-valgus või mis iganes see on kui valged asjad helendavad ja siis minu lühikeste pükste ruudud helendasid ja mu nummid roosad varbaküüned ka :D:D:D Me olime Team Green ehk siis meie vestil olid rohelised tulukesed. 2teist perekonda olid ka.. Tegelt käisime seal 2 korda, aga teine kord polnud üldse nii lõbus, kuna seal oli palju väikseid lapsi..
ilmselgelt olime team green ju :D:D
 Ja ühes masinas sai teha pildi ja siis pidid valima kunstniku, kes seda joonistab, me valisime Rembrandt'i. Seal ekraanil oli see pilt jumala ilus, aga see printer oli veits kantis vist...
ma ei tea, miks see masin mind vihkas ja minu näo nii imelikult trükkis.. :(
 Olime seal kokku umbes 2 tundi.. ja pärast seda läksime jäätisekohvikusse.. Mega hea šokolaadijäätis oli see, aga üliiimagus, nimeks oli Chocolate Devotion ja selle sees olid: brownie, šokolaaditükid, see mingi šokolaadi kreem ja muidugi šokolaadijäätis..


mmm..
Siis tulime koju ja mingi aja pärast läksime toidupoodi. Hakkasime homseks lõunaks sushit ostma ja siis Chris küsis milline mulle maitseb ja ma ütlesin, et ma pole seda kunagi söönud ja siis see naine, kes seal letis neid valmistas tegi mulle kiiresti ühe, nii et oma esimese sushi sõin ma toitupoes.. aga see oli päris maitsev :D
 
Pärast seda tulime koju ja hakkasime süüa tegema. Ma ei mäleta selle nime, aga mingi Mehhiho toit vist. Põhimõtselt tegime alguses tortillasid ja panime mingi täidise koos juustuga sinna vahele ja panime pannile tomatikastme sisse ja siis 45min-ks ahju. Väga hea oli.. Ja tortillasid tehes õppisin neid panni peal ümberpööramiseks viskama, niii äge :D:D
 
Siis mingi aeg enne sööki Garrett textis, et mis me teeme ja et kas me tema ja Matt'iga Sonicusse tahame minna. (see on see joogikoht, kus me esimesel päeval Jenny ja Qinqin'iga ka käisime, kui mäletate)  Jah, ja selle sõbra nimi on Matthew, lõpuks sain teada!! :D:D Pärast sööki läksimegi siis Qinqin'iga. Matt oli oma autoga ja OMG WOW mis auto see oli :D:D  ja mulle veel tundus, et Garretti auto, millega hommikuti kooli lähme on hiiglaslik. :D Matt'i auto on siuke suuuuuuur, mega suur!! valge auto, kuhu ma ei ulatunud peaaegu sissegi astuda, siuke väike aste oli ka seal ees ja muusika oli mega kõvasti ja siis sõitsime Sonicusse. Nad võtsid mõlemad mingid veidrad joogid, ma võtsin sprite'i rohelise õunaga ja tehti välja ka loomulikult :D Ja siis istusime seal väljas ja ajasime juttu ja ma ei tea miks, aga kõik oli niiii naljakas millegipärast. Ma ausalt pole ammu nii palju naernud :D:D Ja eilses jalka mängus meie kool kaotas 42:12, kui õigesti mäletan, aga Matt ütles, et järgmisele mängule pean kindlasti minema, eks näis siis :D:D Ja siis seal õues muusika käis ja nad tantsisid või midagi ja rääkisid tecktonikust ja küsisid kas ma tean seda ja kui ütlesin, et ma käin sellises trennis, siis neil oli nagu woww, nii pull ja siis Garrett oskas peaaegu liblikat ka teha :D:D  Ja siis rääkisime muusikamaitsetest või midagi ja siis jutt läks reggae peale ja kui ütlesin, et see mu lemmik just pole, siis Matt oli nagu, et misasja sa pole siis õiget reggae't kuulnudki ja siis tagasiteel pandi reggae muusika põhja ja sellel autol oli katuseluuk ka ja siis tegime selle lahti ja siis see kõik oli nii pull :D :D
 
Ja siis tulime koju ja nüüd ma siin kirjutangi seda ja leidsin telekast just kanali, kust pool ööd mu lemmikseriaali "Friends" näidatakse. Siin telekas on mingi 2000 kanalit ja kirjutan kõik kanalid üles kui midagi huvitavat leian, see praegune kanal on näiteks 314 ja leidin selle jumala juhuslikult.. :D
 
Ja homme teeme mingit magustoitu ja selle valmistamise ajal tuleb ainult prantsuse keeles rääkida, missest et keegi ei oska :D:D

Aa ja täna hommikul oli kuskil 35 kraadi sooja ja kella 5 paiku 39 kraadi ja nüüd õhtul oli ka megasoe :D kuidas teil seal ilmad?!? hahaha :D:D

 
Annika. :) 

5 comments:

  1. Sonic ei ole joogikoht :). Pigem burgerplace ;D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. no seda tegelt küll ja, aga kõik ütlevad, et see parim koht kust juua saab osta ja ega ma seal tegelt söönud kunagi pole ka :) ja sellepärast kirjutasin ka joogikoht, et äkki siis teistele meenub see pilt, kus me sonicu joogitopse käes hoidsime :D:D

      Delete
  2. Siin sajab vihma koguuuuuu aeg :( niiet naudi seda kuumust! :)

    ReplyDelete
  3. Eile oli väga hull ilm, terve päev sadas, mitte küll tugevasti, aga koguaeg oli taevas hall, aga täna on päike väljas ja 19 kraadi :D:D:D
    See jäätis on nii isuäratav! :)

    ReplyDelete
  4. Eestis ikka tõeline sügis siis :D

    ReplyDelete