Monday, September 17, 2012

Esmaspäev! 17.09

Tsauki! Täna oli tegelt tore päev, aga pea hakkas lambist koolis valutama :(
Hommikul läksime sinna ruumi ja siis üks õpetaja, ma ei tea kas ta on muusikaõpetaja või draamaõpetaja või keegi selline.. igaljuhul kutsus ta meid appi riideid sorteerima. Seal oli hunnik kilekotte ja siis pidime tavalised riided hunnikusse viskama ja sellised erilisemad, mis näidendisse sobivad, pidime kõrvale panema. Väga veidraid riideid oli seal, aga see oli täitsa lõbus. :D
 
Hispaania keeles oli asendusõpetaja ja mul hakkas temast vahepeal peaaegu juba kahju, sest meie klass oli vääääga lärmakas, aga see õpetaja ise oli selline nõme ja ülbe, nii et mul väga kahju polnud :D Kodus jäi jälle päris palju teha... kodutööd ongi pm nii, et kirjutame 1 korra inglisekeelse sõna ja 10 korda hispaania keeles sinna alla.
 
täna olid sellised sõnad ja väljendid..
Matemaatikas saime oma tööd kätte korraks. Mul kõige kehvemini ei läinudki. :D päris rahul :D Aga igaljuhul peame või tegelt see kohustuslik pole, aga nii saab tööle punkte juurde teenida ehk siis tuleb enne või pärast kooli vigade parandust tegema minna... koju ei või võtta, see nii tobee mu meelest.. aga homme vist lähen.. Ja siis tunnilõpuni tegime vigade parandust ja siis õpetaja jagas veel koduste ülesannete lehe ehk trigonomeetria..... oh jummel, ma tegin seda lehte reaalselt 2 h(ok tegelt vahepeal sõime:D aga ikkagi...) Hostisa ja Qinqin õpetasid ja kontrollisid...Miks nad ei võiks seda samamoodi lahendada igalpool?!?! ma ei mõista... No tegelt põhimõte on sama, aga see nii veider ja harjumatu, aga nüüd juba tajun... Ehk siis nt 45-90-45 kolmnurk on lambist 1-ruutjuur2-1 ja 30-60-90 kolmnurk on 1-2-ruutjuur3, kus on loogika.... ja siis nad lahendavad selle megakiiresti, nagu midaa :D:D ma ikka panen korralikult valemisse, aga eks tuleb siis nii harjuda.. :D
 
Drill Team'is oli passe pöörde hindamine, lambi :D
 
Keemias alguses kordasime ja siis tegime väikse töö, 11 valikvastustega küsimust. Ja siis tunnilõpus pidime paari võtma ja siis keemiateadlaste koomiksi tegema :D Õnneks mu paariline joonistab normilt ja anname selle töö ära, aga ma pidin ka ikka enda oma joonistama :D
 
hahahah, ilmselgelt parim kunstnik maamunal :D:D
Lõunaks sõin jälle pizzat, pahapaha, siit need kilod tulema hakkavadki, aga see lihtsalt nii maitsev :D:D
 
Ajaloos saime oma reedesed tööd lõpetada ja sain ühe vale vastuse õigeks parandada, success :D Reedel vastasin, et Abraham Lincolni kõne "Gettysburg Address" on American Revolution'i  aegne, aga eile kodus õppisin ja sain teada, et hoopis Civil War'i aegne, jeee.. vähemalt 1 kindel õige vastus 30st :D:D
 
Inglise keeles pidime reedel õpikutekstist 4 quote'i välja kirjutama ja täna saime need tagasi ja peame nende põhjal pildi joonistama, igast quote'st midagi peab pildil näha olema+ need quote'id peavad sinna peale kleebitud olema.. See vaja neljapäevaks teha. Võin enda omad siia kirjutada, kui teil mingeid mõtteid, mida joonistada, siis võite vabalt välja pakkuda.. :D
  • "Unconverted men walk over the pit of hell on a rotten covering...."
  • "The devil is waiting for them, hell is gaping for them, the flames gather and flash about them..."
  • "...justice bends the arrow at your heart, and strains the bow..."
  • "It would be dreadful to suffer this fierceness and wrath of Almighty God one moment; but you must suffer it to all eternity".
Tunnis alustasime seda. Lisan siia pildi, mida koolis terve tunni joonistasin hahahahahahaha :D Ma tean, et ma olen maailma väikseima kunstiandega inimene üldse :D:D
 
mu kaunike :D:D:D
Ja Dance Aerobicus õppisime sammude ja käteasendite nimesid ja seal on alati tore, kuna seal nii toredad inimesed kõik!! :)
 
Ja siis saigi kool läbi ja tulime koju ja passisin ja lugesin blogisid kuskil tund aega ja siis hakkasin õppima ja nüüd olengi siiamaani jõudnud. :D
 
 
 
Annika. :)
 

No comments:

Post a Comment