Sunday, September 2, 2012

Pühapäev!

Tsau! Täna ärkasin kuskil 10.30 ja Lisa oli tööl ning teised kirikus.. Siis skype'sin oma tädiga ja pärast seda ema ja vennaga ja pärast seda teise venna ja Kädiga. Homme pidime issiga ka skype'ma, aga me lähme kell 9 kuskile külla, nii et ma ei teagi.. loodan, et jõuame normil ajal tagasi.. :/
 
Millalgi nende skype'imiste vahepeal käisime söömas ka, tuli nüüd meelde :D Igaljuhul seal kohvikus olid mingid pere sõbrad veel. Miskipärast oli mul nii tuim tunne seal, nagu poleks oma kehas olnud või midagi..  aga söök oli hea, eriti pannkoogid ja peekon :D
 
Siis tulime koju ja ma hakkasin oma tuba koristama ja siis tuli see tobe koristamispisik sisse ja hakkasin meie vannituba koristama -ilus puhas nüüd :D Siis viisin selle mopi alla ja küsisin Lisalt, et kus ma selle panen ja siis ta ütles, et ma jätaks selle sinnasamasse, et ta niikuinii peab köögipõranda ära pesema sellega kohe ja siis ütlesin, et võin ise seda teha ja nii ma siis pesingi ka köögipõranda ära... See oli siuke lahe mopp, et kui nupule vajutada siis pritsib mingit vedelikku välja ja mulle meeldis sellega koristada.. :D:D
 
Qinqin õpib või teeb midagi kogu aeg laua taga, mul juba imelik, et ma nii laisk :D ja siis ta tuli mult küsima, et mis matest õppida jäi, ta vahetas oma klassi raskema vastu... Tal oli sama tööleht, mis minulgi ja siis lasin tal mõne asja ette teha, ta seletada ei oska kahjuks, aga sain isegi veits aru, jeeee :D:D
 
Mingiaeg hakkas megalt külm mul oma toas ja siis läksin koertega õue 35kraadisesse soojusesse ja viskasin neile palli. Hea soe hakkas kohe :D:D Ja siis mängisime veits Guitar Hero't või mis iganes see ongi...

 
Õhtusöögiks sõime kartuliputru ja hästi head liha õunamoosiga... See oli siuke mõnus kodune söök. :)
 
Pärast seda hakkasime prantslasteks ehk hakkasime šokolaadi sufleed tegema ja selle ajal võis ainult prantsuse keeles või prantsuse aksendiga rääkida :D  Hostisa oli ikka omale vuntsid teinud ja mütsikese ka pähe pannud :D:D Vussisin ka veits, valasin piima valesse kohta, aga selle sai õnneks kiiresti korda, aga siis juhtus totaalne filmihetk...... Chris(hostisa) otsis ülevalt kapist õiget maitseaine purki ja selle ees olev purk kukkus nagu aegluubis leti peale :D ja kukkus täpselt ühe kausi pihta, kus olid ainult 5 munavalget ja see kauss läks katki ja kukkus maha ja kõik need munavalged olid maas laiali :D:D aga kodus oli ainult 3 muna(5te oli vaja), nii et Chris pidi poodi uusi mune juurde ostma minema :D:D aga suflee tuli ikkagi maitsev ja sõime seda minu meelest vahukoorega, nii et seda siin leidub :D
 
la chef :D
 
 
Ja nüüd tulin just õuest, mängisin veits koertega jälle, niii mõnus soeeee oli. :)
 
Aga nüüd peaks magama minema, homme peab suht vara tõusma, aga mitte nii vara kui teie, sest mul kooli ju pole, eheeheheheheh :D:D
 
Ma nüüd vaatan veel "Sõpru" ja lähen ära magama, aga teile ilusat koolipäeva, peaaegu 1h pärast hakkabki ju!! :)
 
Annika. :)

No comments:

Post a Comment