Tuesday, September 4, 2012

Teisipäev!

Heiii! Täna oli lõpuks kool, aga nii palju jäi õppida, et muud nagu teinud polegi täna...
 
Hommikul läksin mina üksi Garrettiga kooli, Qinqin otsustas lambist Haylyga minna. Garrett saab vb homme omale isikliku parkimiskoha ja ta lubas sinna panna muru, et siis saaks muru peale parkida ja et siis teised vaataksid et wow :D:D (Kõikidel senioritel ehk 12.klassil on võimalik saada oma parkimiskoht) Siis läksime ikka sinna samasse ruumi nagu iga hommik ja esimene tund oli hispaania keel, nagu iga hommik :D:D See ikka jätkuvalt mu lemmik tund ja seal on ainus õpetaja, kes kunagi nv-ks õppida ei jäta. :) Homseks jäi küll päris palju õppida, aga see tegelt pole raske.. ja numbrid 12ni on ka selged :D
 
Matemaatikas saime kohe tunni alguses oma tööd kätte. Sain 25/30-st ja nii mõnegist inimesest oma klassist oli mul parem töö, esimsese korra kohta hea tulemus mu meelest, eriti sellepärast, et enne tööd ma sellest värgist aru ei saanud väga..:)

minu esimene töööö..
Homme on ka quiz ja see on kõikide funktsioonide peale....ütleme nii, et ma tean graafikuid ja kõike muud vajalikku, aga kõige raskem on meelde jätta nende nimesid....aga kõiki peab teadma.. 10 funktsiooni on, need ruudud ja kuubid on kergemad, aga nt. greatest integer function, quadradic function, reciprocal function...jne... oeh, pool päeva olen tuupinud seda matet, loodan et töö läheb hästi..
 
Siis tuli Drill Team ja LÕPUKS sai tantsida või noh.... vähemalt venitada :D:D Spagaate tehes laulsime tähestiku laulu ja twinkle-twinkle little star'i , nii kaua pidi spagaatides püsima :D Aasta lõpuks on vähemalt jalad lahti :D Ja lõpupoole tegime veel natuke sellist värki nagu ballettis vahepeal stange ääres, aga lauluks oli Titanium, nii et mega mõnus. :)
 
Lõuna, mu viimane A-lunch..., ja siis keemia, oeh isssssand, ma pidin seal surema.... Seal saime ka tööd kätte, sain 63punkti, aga vähemalt nii paljugi, ma ei osanud väga midagi ja mängisin bingot :D aga see pidi olema kõige lihtsam töö, mis seal klassis eales on ja siis ma mõtlesin, et ma tahan äraaa.. Tegime veel laborit ja homseks oli megalt õppida... Kõigepealt endast projekt ja siis on homme üks suur quiz ja ma ei taju seda teemad inglise keeles üldseee, eesti keeles saaks tehtud, aga no eiiii... hea et ma projekti nii viimasele minutile jätsin. See tund viis mu tuju nii nulli...
 
Ajaloos vastasime õpikus küsimustele, 4le 6st sain vastatud, siis pidi ära andma.. Aga ma arvan, et ma polnud ainuke kes valmis ei saanud, aga no teistel lihtsam lugeda ja küsimustele vastuseid otsida ka ju... See õpetaja on siuke hästi tore ja sõbralik mees ja teeb õnneks ajaloo huvitavaks. :)
 
Siis jälle jooksin põhimõtselt inglise keelde, aga ikkagi jõudsin kellaga samal ajal. Inimesed koridorides megalt uimavad, see ajab nii närvi.. :D Õpetaja loeb tunnis hästi palju kõva häälega raamatus ette, sessuhtes on lihtsam ja mõnusam ka, saab kohe võõraste sõnade hääldused teada, aga siis palus õpilastel lugeda ja need pidid ise valima, kes järgmisena loevad ja siis see sama poiss, kes ütles eelmine tund, et ta mu aksenti armastab, ütles, et "I love her accent, so.." ja siis vaatas minu poole, mul oli nagu oiii eii :D:D See tekst, mida lugema oleks pidanud oli mega pikk ja seal oli nii palju selliseid sõnu, mida ma ei suutnud kokkugi lugeda, aga õnneks ma ei pidanud ja üks poiss luges minu eest.. huh :D
 
Ja siis algas Dance Aerobics, see on mõnus tund, saab vähe füüsilist ka.. Aga no seal klassis on küll inimesi, kes pole kunagi vist tantsinud...tegime kõige lihtsamat ristsammu ja pööret ja seda jazzi sammu(??) mingi miljon aastat ja megaaeglaselt, aga enamik ei saanud ikka hakkama.. :D Sealt sai mingi pluusi ka tellida 5$ eest ja sain esimest korda sularahas maksta, wooohooo :D:D:D nüüd mul patakas üheseid rahakotis.. :D:D
 
Ja pärast tunde läksin oma nõustaja juurde, et pre AP keemia ära vahetada. Kohe kui sisse astusin, siis ta hakkas kohe küsima, et kuidas läheb jne...nii tore ja sõbralik naine ikka. Sain selle keemia ära vahetatud tavalise keemia vastu, aga mu A-lunch muutus nüüd C-lunchiks, aga tegelt see meeldib mulle isegi rohkem, kuna esiteks Qinqin'il on C-lunch ja Garrettil ja Mattil ja neil kõigil ka, nii et see tore.. Kahju oli küll oma keemia klassist, kuna mulle meeldis see õpetaja ja kogu klass oli mega tore ja minu laborikaaslased olid ka nii mõnusad inimesed. Aga ma ei tulnud siia ju vaid õppima ja selle keemiaga ma muud ei teekski...loodan, et see tavaline keemia on kergem..eks homme näha ole.. Ja kui nõustaja juurest ära hakkasin tulema, siis ta ütles, et kui mul ikka midagi vaja on, siis läheksin tema juurde ja lõpus ütles, bye sweetie, see oli nii armas. :)
 
Ja siis tulime koju ja hakkasin õppima ja sõime täna hautatud liha ja kartuleid ja porganeid, see oli juba peaaegu nagu Eesti toit, aga mitte päris.. :D Aga hea oli ikkagi sellist normaalset ja kodusemat toitu süüa.
 
Ja nüüd veel õpin pisut ja vaatan veel telekat ja varsti ära magama ka. :)

Annika. :)

No comments:

Post a Comment