Wednesday, September 5, 2012

2 nädalat!

Tsauu! Olen siin olnud juba 2 nädalat, uskumatu.. :)
 
Hommik algas ikka samamoodi nagu iga päev. Tegin täna hirmu faktorit - läksin maikaga kooli. Alguses polnud hullu midagi, aga nii kui hispaania keele klassi jõudsin, panin kampsuni selga, sest niii külm oli..Koolis on üldse igalpool megakülm ja siis see tunne, kui tunnid läbi saavad ja suundud oma pikkade pükstega sinna kuumusesse... Koju tulles panen alati esimese asjana lühikesed püksid jalga, kuigi viimasel ajal on mul toas päris külm, aga alati on võimalus ju õue soojenema minna. :D
 
Õpetaja hilines täna hispaania keelde kuskil 15 minutit, nii et lemmik tund oli veel lühem :( Aga õppisime täna värve ja kõik need 11 värvi nüüdseks selged ka .:)
 
Eile kirjutasin, et mates jäi megalt õppida, õpikust tehted 38-59, aga tunnis sain teada, et ainult paarisarvulised tuli teha....-.- kust ma pidin teadma, et see E seal lõpus "even" tähendab!?! :D aga no vähemalt sain tööks rohkem õppida. Töös olid kõik 10 funktsiooni... nimed tulid õnneks kõik meelde, aga veits panin kanti ka ma usun... , aga vähemalt tajusin seda teemat. :)
 
Drill Team'is jälle venitasime ja õppisime kaht pööret ja mõned ei saanud nendega hakkama.... mul pole sõnu.... Ballettist on vähemalt kasu olnud, teeme suht samu asju seal tunnis kui ballettis õppisime, nii et mul kerge. :)
 
Siis tuli keemia. Päris veider on see, et hoopis teine klass ja õpetaja, aga mu koht on täpselt sama, mis oli pre AP keemias... teine pink kõige aknapool. Jõudsin esimeste hulgas klassi ja siis millalgi tulid teised ka ja minu ees istuv poiss küsis kohe, et kas ma uus ja siis tema kõrval istub üks poiss, kes mu inkas ka on ja siis see kohe ütles, et "You're the one with the accent, right?" oeh jah... miks nad juba üle ei saa :D:D ta igaljuhul kordas veel mitu korda, et armastab ikka mu aksenti ja siis nad viskasid nalja ka, nii et vähemalt istuvad toredad poisid mu ees. :D Aga keemia tund, wow, hoopis teine õhkkond ja keskkond ja kõik muu :D Õpetaja on selline päris pisike, kena ja hästi tore aasialane. Ja klassis pole üldse selline haudvaikus nagu pre AP keemias, palju vabamalt saab olla... olen sellise keskkonnaga rohkem harjunud..(9c :D) :D Ja ma päris tõsiselt tundsin end seal geeniusena :D:D Tegime tunnis nii kergeid asju, õudne mõelda, et nädal aega kannatasin ja pingutasin nii palju ja nüüd selline vabadus.. :D:D Nii mõnus... Homseks jäi teha üks projekt ka, pm sama mis teises keemiaski, õpetaja lubas mul selle küll hiljem tuua, aga olin tubli ja tegin täna ära. :) Väga rahul olen, et keemia ära muutsin ja klassi minnes kohe õpetaja teadis, kes olen, kuna mu nõustaja oli temaga juba rääkinud, nii et sellega ka õnneks mingit probleemi polnud. :)
 
Siis tuli lõuna.. C-lunch on ikka palju parem kui mu eelmine A-lunch. Inimesi on sööklas kuidagi vähem ja veidi vaiksem on ja pikki järjekordi pole ja palju rohkem tuttavaid ka seal. Ja nii suur söökide valik on, ma võtsin täna friikad, eks homme vaatan, mis seal veel pakutakse..
 
Siis ajalugu, kus ühel töölehel, mille ära andma pidime, mängisin jälle bingot ja kõrval istuvalt poisilt nägin ka kahte vastust, nii et loodan et tal oli õige.. :D
 
Inglise keeles tegime mingit ajatelge ühest orjast. Mu kõrval istub üks tore poiss ka, aitab mind kogu aeg :)
 
Ja siis oli Dance Aerobics, kolmapäevad on meil "Work Out Wednesday'd. Täna tegime päris pikalt hantlitega ja kõhulihaseid ka paljupalju. Sellest on ikka kasu olnud, et trennis kogu aeg tegime, hea kerge oli teha ja pärast tundi oli selline mõnus tunne. :)
 
Siis läksime Qinqin'iga mate klassi, et kodune ülesanne, milleks oli video vaatamine ja märkmete tegemine, ära teha. Me ei saa veel Edline'i sisse... Saime tehtud ja tulime koju..

lockeritest sain ka kiire pildi enne koolist ära tulekut.
 
 Mingi aeg läksime sööma sinna kohta, kus saab omale ise toorainetest toidu kokku panna ja siis praetakse see ära... Ja siis tulime koju ja õppisin veidi ja siis läksime alla Just Dance'i mängima :D:D
https://www.facebook.com/#!/photo.php?v=4644173708799 Üks väike video ka :D Alguses esimesed mängud jäin tahapoole, kuna olin pooleldi pildist väljas, aga ülejäänud mängud võitsin kõik pika puuga :D:D Lauludeks olid meil Dynamite, Forget You ja veel igast pullid laulud... lõpus olime nii väsinud, aga siis ma leidsin sealt Party Rock Anthem'i  ja mõtlesin, et peame ikka veel ühe mängu tegema :D See oli päris hea ja siis lõpus oli mingi väike freestyle'i osa ja siis see tantsija tegi seal veits electrot, see oli pull :D:D
 
Ja siis tegin veel keemia projekti ja nüüd varsti magama ka, kell juba 1 kohe...


Annika. :)

No comments:

Post a Comment