Wednesday, September 12, 2012

3apäev ja 3 nädalat!

Holaa! Hommik algas kohe hea uudisega :D Mõtlesin, et on aeg tõusta, aga siis avastasin, et kell alles 4, nii et sain veel 3h magada, hehehehe :D:D

kui hommikul autot ootasime, siis kõrval sissesõiduteel oli pisike orav :)
Läksime siis kooli, kuskil pool tundi passisime seal ruumis ja siis hispaania keel. See oli nii lõbus täna, õppisime igast käsklusi ja mängisime hispaaniakeelset Simon says'i :D ja ma pidin kogu aeg õpetajaga "dame cinco't", ehk viska viit, tegema.. :D 
 
Uuuh, mates oli täna koduste ülesannete kontrollimine ja ma ei teadnud kuidas see välja näeb.. Tegin siis tänakseks ülesanded hästi korralikult ära, aga kõik kodused ülesanded oli vaja ära anda... rebisin siis vihikust oma 6 või7 lk ülesandeid välja ja üritasin järjekorda panna ja andsin need ära...osad lehed olid ikka korralikult soditud :S Õpetaja andis siis meie ülesanded järgmisesse lauda ja igaüks pidi kellegi teise patakat hindama või noh kontrollima. Ette oli antud 15 ülesannet/tehet/graafikut, mis pidid tehtud ja olemas olema, vastus polnud nii oluline ja mul oli nii kahju sellest poisist, kes minu oma kontrollima pidi, sest see oli suuuuur segadus :D Lootsin, et ma 5/15 ikka saan, aga mis välja tuli - sain 13/15-st, kas ma mitte polnud õnnelik v?? :D:D Homme mates suur test funktsioonide peale, loodan parimat...
 
Drill Team'is tegime jälle spagaathüppeid ja siis täitsime veel ühte lehte, kus olid sammude nimed...(releve, plie, chasse jne...)Reedel kirjalik töö selle peale.
 
Keemias tegelesime keemiliste elementide tabeliga. Reedel keemias ka töö. Loodetavasti lihtne..
 
Lõunaks sõin pizzat, mmm täna oli salaamipizza :D Eile Raquel saatis kellelegi Edi'le mingi pildi minust ja täna ta tiris mu tema juurde, ahahah :D Nii et lõuna oli jälle tore ja naljakas :D


Ajaloos pidime mingit kordavat lehte täitma. Arvake kas ma oskasin sealt midagi või üldse mitte?!? :D Reedel igaljuhul töö ja usun, et kukun läbi sellest, kuna teised on seda osa juba kuskil 8ndas klassis õppinud, aga minu jaoks totaalselt uus.. Ja pean mainima, et väga nõme on nimi John, kuna Ameerika ajaloos on väga palju tähtsaid tegelasi sellise nimega ja need kõik lähevad omavahel sassi :D:D
 
Inglise keeles peab reedeks essee või millegi sellise kirjutama. Täna tunnis saime siis kõik sellised hästi minid läpakad ja saime oma esseed kirjutada. Nett oli ka sees puha ja see oli mega kasulik, sest inglisekeelset kirjandit kirjutades lähevad mul alati mingid väljendid ja sõnad, mida vaja on, meelest, nii et google translate oli lahti kogu aeg :D Sain pm valmis, aga lõpetan ja kontrollin ikka veel kodus üle, muidu oleks täna saanud ka ära anda..
 
Ja Dance Aerobicus oli täna Workout Wednesday, nii et tegime kõhulihaseid palju ja lõpus veel harjutasime oma tantsu. Homme läheb hindamisele :)
 
Siis tulime koju ja õppisin veidi ja siis läksime välja sööma, kuna hostvanematel täna 20 pulma-aastapäev. Käisime kuskil Mehhiko restoranis, söök oli okei.. Pärast läksime veel sinna outdoor mall'i mingisse Nestle kohvikusse jäätist sööma. :) Parim jäätis, mis siiamaani siin söönud olen :)


Reedel koolis pep rally ja saan homme poistele rõõmu valmistada, kuna reedel vist oma esimesele jalka mängule :D Täna pidin neid kurvastama öeldes, et ei saa jälle minna, kuna pidime reedel Oklahomasse minema, aga lähme vist hoopis laupäeva hommikul.. nii et saan ka mängule minna. :D
 
Ja Raquel kutsus mind endaga Dallas Art Festival'ile 6.oktoobril, nii armas :)

Uskumatu... aeg läheb ikka nii kiiresti, vähemalt siinpool maakera :D Olen siin juba olnud 3 nädalat ja nädala pärast saab 1 kuu täis.... niii veider..

Annika. :) 

No comments:

Post a Comment