Thursday, September 13, 2012

Neljapäev! 13.09

Tsaukii! Täna hommikul oli seal ruumis ka Jesse, kes on vahtusõpilane Hollandist, aga ta on mingi teise organisatsiooni kaudu. Ta on siuke hästi pikk tumedanahaline poiss. Klassi poole kõndides oli natuke maad meil ühine ja siis veits rääkisime. Isegi hollandlane ei teadnud, kus Eesti asub.... Vähemalt Soomet teadis.. :D
 
Hispaania keel oli jälle siuke mõnus ja tore tund ja homme jälle see quiz, mis iga reede olnud, peaks kerge olema :D
 
Mates tegime ainult tööd....see oli raske, loodan, et midagigi tegin õigesti.. :D
 
Drill Team'is tegime mingit uut kombinatsiooni ja homme kirjalik töö seal tunnis..
 
Siis keemias ma sain nii vihaseks.. apppi, mina olen siin ainult 3 nädalat olnud ja oskan inglise keelt kõige vähem ja teised lihtalt passivad ja mina pean kõike üksi tegema.... Õhhh, lugu oli siis nii, et pidime katseid tegema ehk mingeid etteantud aineid kokku segama. Läksin mingi lambika laua juurde ja siis mingid 3 veidrat tüüpi tulid veel. Lugesime töökirjelduse läbi ja keegi midagi ei teinud, esimese asjana tuli sodium chlorine ja mingi teine asi kokku segada. Need ained olid pipettides või mis iganes need ongi ja peale oli kirjutatud NaCl jne. Kõik lihtsalt passisid tuima ja hakkasid mõtlema, et mis see sodium chloride küll on ja siis ma läksin nii närvi ja võtsin selle õige pipetti, mida nemad pool tundi otsisid ja mõtlesid, mis see on ja tegin esimese osa katsest ära ja siis pesin selle aluse ka ära ja panin sinna lauale tagasi ja siis need kõik ikka passisid tuima. Ma hakkasin käsi pesema ja siis ütlesin, et te võite juba järgmist katset teha ju.... ja wow pika aja peale said tehtud ka, oh juuudas, see viis mu tuju nii nulli, et ajaloos ja inkas ei viitsinud üldse keskenduda..  Järgminekord küll nendega koos katseid ei tee.. Aga homme on keemias ka töö..
 
Lõunaks sõin jälle salaamipizzat, see lihtsalt liiga hea :D
 
Ajaloos täitsime veel kordamislehte, sain netti sisse täna, nii et sain ka infot otsida!! ja siis mängisime veel midagi Kuldvillaku sarnast.. Homme ajaloos töö... oeh jah.. aga tunnistan ausalt, et kui nüüd õhtul sellelt kordamislehelt õppisin, hakkas juba mingi kujutluspilt sellest tekkima, nii et loodan mõne punkti ikka saada :D:D
 
Inglise keeles kuulasime maki pealt õpiku teksti ja muud väga ei teinudki. See pigem selline passimise tund kui karmi töö tegemine :D Aga mulle meeldib et nii on, kuna oma emakeeles on ju kirjandust poole kergem õppida...
 
Dance Aerobicus pidime oma tantse esitama. Meie gruppil oli tants kõige puhtam ja keegi sassi ei ajanud, kuigi tegelt grupist ei olene hinne üldse. Aga hea tunde tekitab ikkagi, et ilusti ära tantsisime, sest mõnel oli ikka päris segane see tants :D Ja siis lõpus oli kõigil, kes tahtsid, võimalus uuesti tantsida. Teised kutsusid meid ka ja lõpuks oli kogu klass tantsimas ja kõikidel 5(?) grupil olid erinevad käteliigutused ja siis see oli päris segane seal, mis toimus, aga siis Alyson ütles ühe tabava lause.... et see on nagu High School Musical, hahahah see oli nii naljakas ja nii õige, täpselt selline tunne oligi :D:D
 
Pärast kooli läksime loomakliinikusse, kus Melissa töötab, et Trixie(koer) ära tuua. Talle tehti täna opp, et ta kutsikaid ei saaks ja see oli nii nummi, kuidas ta autos ilusti istme peal istus. :D
 
Õhtuks sõime spagette mingisuguse kalkunihakkliha-bolognese kastmega ja roheline salat oli ka, nii et toitume suhteliselt tervislikult. :)
 
Siis hostvanemad tahtsid mu inglise keele esseed/kirja lugeda. Tuli kirjutada kiri William Bradfordile ettepanekutega, kuidas muuta elu paremaks vms..  Ma kirjutasin midagi sellest, et tuleb põlisameeriklastega sõbraks saada, jms :D Igaljuhul hostvanematele väga meeldis ja aitasid mõnes kohas sõnastust ka parandada., loodan et õpetajale ka meeldib. :)
 
Homme on koolis pep rally, see sellejaoks, et school spiritit tekitada ja et meeskondi toetada. Drill Team'i jaoks peame seal ka Bandode esinemist vaatama ja pärast sellest kokkuvõtte tegema. Bandod ehk Bandolerad on selle päris Drill Team'i tantsijad. Mina olen tegelikult Drill Team prep.'is, mis valmistab ette Drill Team'i tryout'iks, mis toimub detsembris. Kõik küsivad kas ma lähen proovin Drill Team'i saada, aga ma ei teaaa... ma pm kevadel saaksin vist seal Bandode ettevalmistus tundides käia, aga päris Bandoks ma ikka ei saaks, alles järgmine sügis saaks, aga siis ma juba Eestis ju :/ nii et ei tea veel..
 
Ja nüüd õppisin kaua-kaua ja täna peaks Jenny ka nädalavahetuseks koju tulema.. :)
 
 
Annika. :)

2 comments:

  1. Ühes postituses sa kirjutasid, et ajaloos pidite kirjutama 4'st juulis, aga sa kirjutasid eesti iseseisvumisest vms, et mida õpetaja sellest siis arvas? :D

    ReplyDelete