Saturday, September 29, 2012

Laupäev! 29.09

Tsauu! Eile läksin kuskil 3st magama alles ja panin äratuse 11.30ks, aga juba kell 10 tuldi äratama, et pannkoogid on valmis.. Vedasin siis ennast voodist välja ja nüüd kell 10 ja selline tunne, et kui pea padjale panen, siis kohe magan ka. :D
 
Ühe paiku läksin siis kooli, kus toimus Bandolerade Dance Clinic ja tegin nn check-in'i ära ja kõik saime nimesildid ja läksime võimlasse. Siis poole kahest tegime soojenduse ja pärast seda näidati väikestele 4 tantsu ja suurematele 6 tantsu või noh väikest lõiku sellest ja siis pidime otsustama, mis tantsu teha tahame. Ma valisin level3 hip hopi. Level 1 oli väikestele, level 2 ja 3 suurematele. Meie tants oli natuke üle minuti pikk ja õppisime selle kuskil pooleteise tunniga, mis on ilmselgelt väga vähe, kuna meil polnud just kõige kergem koreograafia ja muusika:D aga saime enam-vähem hakkama.. Aa, me õppisime oma kava tantsusaalis, osad olid võimlas, osad sööklas, aga meil olid peeglid!! :D  Siis läksime sööklasse, kus saime küpsist ja vett ja värki ja pärast seda võimlasse, kus toimus tantsude esitamine. Kõik kes tahtsid võisid vaatama tulla kella 4ks. Mu hostema ja Qinqin tulid ka. :) Kõik oli väga kena ja tore, aga seda kuni meie tantsuni :D Sest loomulikult pidi muusika kokkujooksma meie tantsu ajal ju... ja veel kaks korda samas kohas :D:D nii et lõpuks tantsisime kolma korda, aga enne viimast pidime uut makki ootama ja siuke esinemistuhin läks juba üle ja muusika oli ka liiga vaikselt ja mul läks kõik meelest, aga no pfff :D Pärast veel Bandod esinesid kahe tantsuga, niii pull ikka..

Ma see vasakul pool ees pikkade mustade(suht kitsaste) pükste ja kollase pluusiga..


 
 
Suutsin oma tossud maha unustada, aga tuli õigel ajal meelde ja jooksin kooli tagasi ja seal need olidki :) ja siis välja tulles kuulsin kuidas üks naine mu taga räägib oma lapsele, et see tüdruk on kindlasti kaua tantsinud ja tantsib väga hästi ja siis koputas lambist mu õlale ja ütles seda mulle uuesti ja ütles, et terve aja vaatas mind :D mul oli nagu et mul läks nii sassi kui üldse võimalik on aga no aitäh... :D:D:D
 
Õues oli mega    padukas, terve päeva on olnud ja siiamaani on, nii et jooksin koolist autoni ja pärast lihtsalt tilkusin..
 
Siis tulime koju ja tiksusin siin ja õhtupoole tulid külla Chrisi(hostisa) õde koos oma tütre, poja ja ta tüdrukuga ja vend koos oma naisega ja siis veel Melissa(hostõde) koos oma elukaaslase Keviniga ja siis läksime hiinakasse sööma kõik. Ma võtsin jälle sama, mis eelmine kord võtsin, kui seal käisime, aga ma ei mäletanud, et see nii vürtsikas/tuline on.. :D
 
Ja siis tulimegi koju ja nüüd Qinqin tuleb mu tuppa magama, ei kujuta ette ka, kuidas siia voodisse ära mahume, sest ma harjunud laiutama... aga tema tuppa lähevad Chrisi õde ja ta tütar magama, nii et peab kuidagi mahtuma.. :D
 
Homme vist sama vara äratus -.- ja siis lähme vist kuskile parki(?)..
 
 
Annika. :)

No comments:

Post a Comment