Sunday, September 23, 2012

Pühapäev! 23.09

Tsaukii! Ja ongi nädalavahetus läbi. Aga see tore ju, sest homme kool :D
 
Täna ärkasin 10ne paiku ja siis kuskil 11ks jõudsin lõpuks alla korrusele :D ei viitsinud end enne üles ajada :D Siis mängisime kaht lauamängu.

mingi loomade mäng.. minu lammas on mägilammas ja istub coca purgi peal :D
 
Pärast seda sõime natuke ja siis läksime Central Marketisse, mis asub kuskil 20min kaugusel. See mega suur toidupood ja olime seal kuskil 1,5h. Seal sai hästi palju asju maitsta ka :D 

 
Poes olid siuksed suured osakonnad, nt. puu-ja juurviljad, lihatooted, kõik kommid ja asjad, pagaritooted, piimatooted, maitseained ja ürdid jne..

emmele pilt basiilikust, mille lõhn oli juba kaugele tunda :D
Läksime tegelt sinna poodi, et õhtusöögi jaoks liha osta.

ja mis ma sealt leidsin :D hostvanemad ostsid ühe paki mulle ja siis andsin kõigile ühe, aga 5 jäi mulle, hehehe :D see ikka nii heaaaa :)

ülemiselt riiulilt seda šokolaadi asja ostsime ka, mineeee kui hea šokolaadine see oli :D

ja mingit jäätisesarnast asja ostsime ka poest.. mul cappucino ja mingi šokolaadi oma, nii hea oli :)
Siis millalgi pärast 3 jõudsime tagasi ja siis suht kohe läksime telefonipoodi, et see makse ära teha. Raha jälle läks...:/ Pärast seda läksime hästi natukeseks kirikusse appi, ma tegin mingi hiiglasliku tolmuimejaga põranda puhtaks.
 
Siis tulime koju ja õppisin natuke ja siis tegime või pigem teised tegid süüa, ma tegin keemiat samal ajal :DAga õhtuks sõime pipraliha(ikka paksu piprakihiga :D) ja keedetud kartuleid!! ja sparglit. Ja siis, tubli nagu ma olen, hakkasin seda keemia fakebooki lehte Ceriumile tegema. Seda tehes on siuke tauni tunne, kuna me peame oma elemendile sõpru ka lisama ja postitusi tegema ja neid kommenteerima ja like'ma ka.., nt lisasin Lanthanumi, mis on Ceriumi kõrval ja ka kõik ülejäänud Lanthanide Series'i elemendid.(sorri, pole õrna aimugi kuidas need eesti keeles olla võiksid :D) ja siis postitasin mingit keemia asja, aga see mis selle värdja tunde tekitab on see, et ma pean ju ise sellele vastama ja like'ma ja kõike ja siis see on nii haige... lambist räägid endaga :D:D Praegu veel täiesti valmis ei saanud, tegelt ju 2.oktoobriks, aga kui valmis saan siis panen siia ka, siis saate aru, miks see ni veider on :D:D:D

Annika. :)

No comments:

Post a Comment