Monday, September 24, 2012

Esmaspäev! 24.09

Tsaukii! Tänane päev jälle kiirelt ja toredalt õhtusse veerenud.
 
Hispaania keeles tegime erinevate partneritega tööd ja töö mis pidi olema kolmapäeval lükkus järgmiseks kolmapäevaks, kuna õpetaja läheb vist reisile nädala lõpus, norm :D
 
Mates saime tööd kätte.. See sincostan'i asi, mida üks õhtu 2h tegin, seal sain 10/10-st ja siis reedeses töös sain 30/30-st jeeeii, kas ma mitte polnud õnnelik või? :D Siis õppisime seda, et mis veerandites on need siinused ja värgid positiivsed, aga see palju keerulisem, mina teen ikka seda kahe näpuga asja :D
 
Drill Team'is tegime veel tantsu edasi ja kolmapäeval on skills test selle peale, õpetaja filmib ka seda ja siis neljapäeval või reedel saame oma vigu ise ka näha.
 
Keemias oli väike töö ja siis tunni lõpus mängisime keemia linnade põletamist :D Lõunaks sõin friikaid, kuna Raquel ei lubanud mul pizzat võtta, sest söön seda liiga palju :D:D Ajaloos vastasime õpiku küsimustele vist ja inkas õppsime nimisõnu, tegusõnu ja omadussõnu.. :D
 
Dance Aerobicus tegime ka tantsu edasi ja seal ka millalgi skills test. Sinna tundi on alati nii tore minna, kuna kohe kui uksest sisse astun või kui keegi teine sisse tuleb, siis nad alati ütlevad mulle "Hey Annika" see nii armas ja siis enne tundi tavaliselt siuke väike juturing. Nende inimestega on siuke mõnus vaba olemine ja ma ei mõtle liiga palju kuidas midagi öelda, et kõik õige oleks, mõnus tunne. :) Ja Mo ütles täna, et "You're like my best friend" kui nummi ja siis nad küsisid, et kauaks ma siia jään ja kui ütlesin, et juunini siis kõik olid nii õnnelikud, et terveks aastaks jään. :))

kohustuslik pilt Mo'ga :D


Drll Team'is on tantsud rohkem sellised balletti ja võimlemise moodi, aga Dance Aerobicus on lihtsalt tavalised tantsud- mulle meeldivad igatahes mõlemad :) Ja siin kõik teevad kogu aeg komplimente :D ja siis täna isegi Ms. Evans, mu tantsuõpetaja ütles, et talle meeldib mu pluus, nii armas. :) Ja pean ikka mainima, et enamus poistest on siin megaviisakad.. täna ma olin uksest suht kaugel, aga üks poiss ootas ja hoidis ust nii kaua lahti, kuni ma sisse lähen ja üldse kõik avavad uksi ja lasevad tüdrukud enne sisse, see nii armas. :)
 
Õhtuks sõime tortillasid ja õnneks oli megavähe õppida, nii et praegu kell alles 9. :D Ei teagi, mis nüüd tegema hakkan, ilmselt ikka telekas ja millalgi ära magama ..:D
 
 
Jaaa kallistan teid kõiki!!
Annika. :)

No comments:

Post a Comment