Wednesday, September 26, 2012

Kolmapäev! Swing Dance 26.09

Heii! Täna hommikul läksin alla ja ütlesin Qinqin'ile, et me peaks minema hakkama, kuna sain sõnumi just ja siis ta ütleb, et ta läheb Hayley'ga. Ega ta seda ju  seda ise varem öelda ei võinud, aga no pole hullu, ma ju tegelt loengi inimeste mõtteid. :) (iroonia, kui aru ei saanud :D)

 
Kooli minnes kuulasime seda laulu ja täna enam nii zombid ei olnud, pead ja sõrmed juba liikusid kaasa. :D Oleks peaaegu ühele autole tagant sisse sõitnud, aga siis Garrett laseb et, "It's okay, that's Matthew" ja siis see räigelt lehvitab sealt eest autost, hahaha :D Ja terve aja kui green roomis olime, siis Garrett laulis sellest laulust ainult ühte fraasi ja tore et lõpuks see meid kõiki kummitas.. :D
 
Hispaania keeles laulsime jälle ja mates saime sõõriku ja kõrrejoogi, hahah :D Aga see nii veider minu jaoks, et tunnis võib lambist süüa ja juua.. lahendad ülesandeid ja vahepeal võtab ampsu sõõrikust- päris hea :D:D Mega kiire töö oli ka, õnneks vist sain valmis, võisime laudkondades arutada ka, kuigi meil olid erinevad ülesanded.
 
Drill Teamis oli siis skills test, nii et ülejäänud õpilased on kõik koridoris. Me pidime olema viimased ja siis kogu aeg harjutasime Monica, Hannahi ja Rebeccaga, aga lõpuks tuli välja, et tund hakkas lõppema, nii et me peame homme tantsima.. Ma õnneks kõige paremas grupis.. :D
 
Keemias oli test ja minu meelest oli see küll väga lihtnee, õnneks :D Sain siis valmis ja hakkasin mate kodust tööd tegema ja sain valmis! jess :D
 
Lõunaks sõin friikaid ja brownie :D Ajaloos tegime kordamislehte ja inkas midagi lauseliikmetega jälle.. :D Ja oiiiiiiiiiiiii, ma pole ammu nii vihane olnud kui ma täna Dance Aerobicus olin, jeerum :D Peame homme esitama tantsu, kus viimased 4x8 on meie enda mõeldud ja arvake kas meie tore grupp sai selle täna valmis??? :))) muidugi mitte ju :)) nii toree... Ma olin nii närvis ja vihane, et teised mingite lambikate asjade kallal töötasid ja tantsu edasi ei tahtnud teha. Aga panin tähele, et vihasena tuleb inglise keel päris ladusalt :D:D:D Järgmine kord küll selle grupiga mina midagi ei tee, loodan et homme enne tundi teeme midagi, et väga halba hinnet ei saaks....... oeh jah...
 
Siis tulin koju vihasena ja siis lõpuks hakkas tuju paremaks minema.. :D Mo ka ikka veel küsis pärast, et ega ma enam kuri pole ja siis textis mulle, et see üks tüdruk, kes meie grupis on, et ta arvas alguses et ta on poiss ja siis mul oli nii hea meel, et ma ainus pole kes seda arvas, hahahahha :D
 
Kuskil 7 paiku hakkasime sõitma Dallasesse, kus läksime Swing dance'ima. Enne võtsime mäkist veel veidi süüa ja siis oli kuskil poole tunni tee sinna. Oeh, seal oli ikka nii lõbus. :) Alguses olime kõik suures ringis ja õppisime samme ja siis kogu aeg partnerid vahetusid ja kõik jälle tutvustasid end ja üks mees oli leedukas ja ta oli vist esimene inimene, kes teadis kus Eesti asub!! jeeee, lõpuks keegigi :D  Kuskil 1h aega õppisime ringis ja siis pärast hakkas alles tantsimine pihta. Päris palju YFUkaid oli seal, kõik peale minu on enne ka seal käinud, pm enamus käivad vist iga nädal. Igaljuhul ma ei kujuta isegi ette, mitme inimesega mitu tantsu ma tantsisin :D Kõik ilusti palusid tantsule ja maha vahepeal istuda ei saanudki :D Kõikide YFU poistega tantsisin, mõnega isegi mitu korda ja siis paari tundamtu tüübiga ka :D YFUkad tantsisid päris hästi, kogu aeg keerutasid ja värki :D Aga mõni pani ikka mõnusalt rütmist mööda ja ei juhtinud ka üldse, siis oli suht awkward :D Jacobiga, kes on kellegi hostvend, tantsisin mingi 5 korda ja ta tantsib ikka väga hästi.. Ta on siuke pikk poiss ja tegi kogu aeg pöördeid ja keerutas mind ja lõpus siuke trikk ka ikka :D hahah, see oli lõbus :D Ja kuskil 23.30 nüüd jõudsime koju ja käisin pesus kiirelt ja nüüd olengi siin ja peaks tegelikult magama minema, kuna kell juba üle südaöö. :D
 
Aaaa, ja eile vaatasin siis telekast "Friends"i ja järski tuli jälle see jube ufo heli ja politsei andis teada, et see kadunud 2-aastane tüdruk on leitud, ma jälle ehmusin. :D
 
 
Annika. :)

No comments:

Post a Comment