Thursday, September 6, 2012

Neljapäev!

Tsauki! Juba on neljapäev ja homme reede ja siis juba nädalavahetus - aeg läheb kiiresti..
 
Võin täna enda üle väga uhke olla :D:D ma ei pidanud kordagi koolis kaarti vaatama, leidsin kõik klassid ilusti üles - tase :D
 
Hommik algas ikka samamoodi ja hispaania keel oli ka jälle tore. Matemaatikas pidime oma laudkondadega paaristööd tegema, valmis ei saanud ja nüüd kodus enam-vähem lõpetasin ja siis jäi veel megalt ülesandeid...seekord teadsin vähemalt, mis need (O) - odd ja (EOO) - every other odd tähendavad.. :D
 
Siis tuli Drill Team, kus alguses jälle veintasime pikalt ja siis kordasime pöördeid ja õppisime spagaathüppeid, nii et samm-hüpe-samm-hüpe....või noh, see oleks pidanud olema nii, aga enamus ei saanud rütmilegi pihta ja väga hüpete moodi need ka polnud. Julgen kindlalt väita, et olin parim selles... minu omad nägid vähemalt spagaathüpete moodi välja :D:D 
 
Siis tuli keemia. Kõik on nii lihtne, aga mulle sobib :D Tegime täna mingit töölehte ja ma pool tundi passisin tühja ja ootasin, et teised ka lõpetaksid..  Homme on quiz, ma arvutuste osa peaks küll õigesti ära tegema, aga ma ei tea täpselt, mis mõisteid ja värke nad eelmine nädal õppisid, nii et see väike üllatus. :D Tunnis harjutasime megalihtsaid ülesandeid ja õpetaja ütles, et ta nii raskeid ja pikki töösse ei pane, okk :D Kui õigesti aru sain, siis tuleb töösse ainult valem m=D*V ja hästi väheke teisendamist, aga õpetaja ütles, et ta praegu kirjutab veel ette, et 1km=1000m ja 1m=100cm, aga et poole aasta pealt peaks neid juba peast ka teadma.... mul ei ole sõnu :D:D:D Need kaks jalkakutti, kes mu ees/kõrval istuvad viskasid jälle nalja kogu aeg, nii et lõbus oli ka. :D Ja üks poiss, Alex oli äkki nimi!?!, tutvustas ka ennast ja siis pärast tundi joinis minuga esimesele korrusele söökla juurde kõndimisega ja ütles et tal tunnid läbi ja läheb nüüd koju, et homme näeme, mul oli nagu okeiiii... :D
 
Lõunaks sõin jälle friikaid ja Qinqin oli oma ID koju jätnud, nii et ostsin talle ka :) Täna nägin natuke rohkem valikut ka, nt oli igasuguseid võileibu ja hamburgereid ja pizzat ja jääjooke ja kõike muud sinna vahele jäävat :D Ma ei oska öelda, kas seal väga tervislikku toitu ka leidub, aga ehk kunagi jääb silma..
 
Ajaloos lugesime mingit pikka teksti.. ma ei saanud umbes poolest aru ja väga tegelt süveneda ka ei viitsinud, eks homme näis mis saab :D
 
Inglise keele tunni alguses tuli meile uus õpilane, kes on rase...norm :D  Ja terve tunni lugesime jälle mingit orjanduse värki.. Homme õpetajat pole, tahaks näha, mis klassis toimuma hakkab siis :D
 
Ja viimaseks tunniks oli Dance Aerobics, kus pidime 5tes qruppides "tantsu" tegema.. Ma olen ikka harjunud, et see peab siuke huvitav olema, aga kõik tegid nii et 8 korda ühte sammu ja 4 korda teist sammu jne :D Mul oli tore grupp vähemalt, tegime lõpupoosi ka, ahahah.. :D Pärast vahetasime veel Mo'ega telefoninumbreid, vaikselt hakkab see pidev textimine minuni ka jõudma :D:D Aa eile keemia tunnis oli vaja ühes ülesandes teada, et mitu sõnumit keskmiselt päevas saadetakse ja vastu võetakse, kõik pakkusid mingi 400-500 ja siis õpetaja küsis, et kas keei helistab ka, siis kõigil oli eii, norm :D :D
 
Koju tulles lihtsalt passisin 1,5 tundi, mitte midagi ei jõudnud teha... ja siis sõime ja õppisin ja värki. Homme tuleb Mikey(hostvend, keda veel kohanud pole :D)  ka koju :) Ma elan ju tema toas, nii et see veits kahtlane, et ta ei saagi oma vanas toas ööbida :D:D Ja homme õhtul lähme kuskile pubisse, kus on see pull... , nii et homme proovin selle pulliga sõitmise ka ära :D:D
 
Aga head ööd või noh, teile pigem tere hommikust.. ma lähen parem ära magama, muidu hommikul jälle raske tõusta, täna magasin 5 minutit sisse...vedu, et lambist üles ärkasin :D :D
 
 
Annika. :)

1 comment:

  1. Haha, meil eestlastel on ikka väga kõrge tase hariduses võrreldes ameeriklastega :D

    ReplyDelete