Tuesday, September 18, 2012

Teisipäev! 18.09

Heii! Tänane päev on kuidagi eriti kiiresti möödunud. Hommikul küsisin Garrettilt, et kas ta tahab autos Eesti muusikat kuulata, ta oli, et muidugi ja siis ma lasin Ewerti (In The End) There's Only Love" ja Oti "Imede öö". Tantsis terve selle aja rooli taga ja ütles, et täitsa hea muusika. :D Koolis ka rääkis kohe, et kuulis eestikeelset laulu :D Ja hommikul sinna green room'i poole kõndides ta rääkis, et Matt oli 5 päeva kuskil Kansases sugulase pulmas ehk siis ta oli koolist päris kaua puudunud ja siis ta ennustas, et kohe kui ruumi siseneme, siis Matt ütleb: "Garret, help me!" hahahah, ja täpselt nii see oligi, see oli nii naljakas :D (vähemalt siis oli :D)
 
Hispaania keeles hakkasime filmi "Selena" vaatama, kus peaosas Jennifer Lopez. Ja peame selle ajal kuskil 70le küsimusele vastama.. filmi vaatame siis edasi, kui asendusõpetaja on.
 
Mates hakkasime neid kraade ja radiaane ja värke õppima. Õnneks eelmine aasta õppisime Eestis, seega minul kergem, aga töös ei tohi kalkulaatorit kasutada, nii et peaks õppima peast arvutama neid :D
 
Drill Team'is hakkasime õppima tantsu Titanium'i järgi.. mulle meeldib! :)
 
Keemias õppisime mingit vägavägaväga veidrat asja, (miski orbitaalidega vist, ei tea eestikeelset tähendust) alguses ei tajunud üldse, aga järsku jõudis kohale ja siis pidin veel oma ees istuvale poisile seda seletama...hmm, õnneks sai aru vist :D
 
Lõunaks pizza, nagu ikka ja siis Raquel viis mu lambist selle Edi laua juurde ja jättis mu sinna üksi, on ikka tont :D Sööklast väljaminnes nägin Jesse't ja ta küsis, et miks ma nendega ei istunud... eks homme istun siis.. :D
 
Ajaloos arutasime töö läbi ja vaatasime veel natuke seda saadet: "America: The Story of Us"
 
Inglise keeles......täielik blank.... aa jaa, kirjutasime pm ainult metafoor ja isikustamine ja veel sellised mõisted õpikust vihikusse..
 
Ja Dance Aerobicus hakkasime ka tantsu õppima Demi "Give Your Heart A Break" järgi.. jälle mulle meeldib! :D

Mo Dance Aerobicust

 
Täna sain kõikides tundides, peale hispaania keele, hinnetelehe. Kahe ainega pole üldse rahul, ülejäänud on normid. Alustame halvimast :D hinded on siis  x/100st.
 
Ajalugu - 74, tegelt oleks palju kõrgem, aga sain selles töös 58/100st hahahah, ma nii tark ikka :D natuke lotoõnne oli see päev :D tegelt lootsingi, et saan vähemalt 50 punkti, nii et läks hästi :D
Keemia-79, sellega sama lugu, sest ülejäänud asjad on mul 100, aga töö viis hinde alla, aga lähen seda neljapäeval parandama, nii et siis vähe parem :D
Matemaatika-84, see isegi päris norm :) kui õpetaja seda kätte andis, ütles "Good job!":) tegelt ma sellega rahul, kuna Qinqin, kes on mates tõesti tark, kuna no Hiinast ikkagi ju(päriselt ka, ta teab √2 √3 ja π peast, sest Hiinas nad kalkulaatoreid ei tohi kasutada) ..., tal oli mates 86 punkti, nii et jah, päris lähedal :D See vb tõuseb ka veits vigade paranduse pärast..
Inglise keel-96, endal oli ka nagu wooow, päris paljudest oma klassist ka rohkem :D hostvanematel oli ka, et nii tubli... Qinqin'il oli kuskil50...jep..
Drill Team ja Dance Aerobics- 99 mõlemad, nendega rahul :)
 
Drill Team'is saime oma reedesed tööd kätte. Ma sain 105/100st :D:D Ms. Evans ütles, et kahjuks seda hinnetelehele kanda ei saa, aga võime endale õlale patsutada. :D Seal töös sai extra credit'it pildi eest "mina tantsusaalis" Pean teiega seda jagama, kuna ma liiga imeline kunstnik :D Aa ja mõlemas tantsutunnis sain sellised väiksed piletid "free dress out pass", kuna olen iga päev riideid vahetanud. Neid võib kasutada, kui tunned mõnipäev, et ei viitsi riideid vahetada või siis kui unustad asjad koju.. 

hahhaha :D
Pärast tunde ehk 16.10 läksin mate klassi, et vigade parandus ära teha, seda saab vaid hommikuti või pärast kooli teha, läksin siis täna ja lahkusin sealt 17.25. Siiani ei saa aru kuidas see aeg seal niiii kiiresti liikus.. Õpetaja aitas mind ka ja siis tuli istus minu juurde ja rääkis, et ma peaksin oma hindega rahul olema ja et ma kindlapeale ei tohiks klassi vahetada sellepärast ja et ma ikka nii tubli ja et tema küll ette ei kujutaks, et ta läheks kuskile võõrale maale teises keeles matemaatikat õppima... see oli nii tore ja armas :) Tegelt on mul see mõte peast läbi küll käinud, et vahetaks mate kergema vastu, aga eks ma siis pingutan.. :)
 
6st jõudsin koju alles ja siis õppisin natuke ja siis sõime ja pärast seda 19.30 läksime mingeid asju lennutama Ipad'i juhtimisel. Kell 8 oli väljas juba täiesti pime, see nii veider ikka.. Aga see lennutamine oli lahe, selle asjaga sai saltot ka teha ja siis selle küljes oli kaamera, mis filmib, pull. Qinqin vist juhtis enda oma väga kõrgele ja siis see maandus kuskil mega eemal kellegi aias puu otsas. Chris ja Qinqin üritasid seda kätte saada ja siis jäin sinna parki natukeseks üksinda :/ Õnneks Mo textis vahepeal ja mingid väiksed lapsed jalutasid, siis tegin sellega saltosid kogu aeg, hehehe :D:D

tegin Iphone'ga Ipad'ist pilti, Ipad'is pilt, mida selle värgenduse kaamera filmib seal taga...väga selge lause :D 

 
Ja muud vist ei teinudki enam peale õppimise. Nüüd peaks ära magama minema, kell kohe pool 1 juba..


Annika. :)

No comments:

Post a Comment