Monday, September 3, 2012

Labor Day!

Heii! Täna oli Labor Day ehk kooli ega tööd kellelgi polnud. Pidime kella 9 paiku peresõpradele külla minema ja ma panin oma äratuse 8.35ks, aga juba kuskil 8.10 tuli hostisa mind äratama. Ei viitsinud kohe üles tõusta ja passisin läpakas ja siis veidi aja pärast tuli ta tagasi ja ütles, et plaanid muutusid ja lahkume 11 paiku. Läksin siis tagasi magama veidikeseks. :) Millalgi ärkasin ja läksin ühinesin all teistega. Mängisime jälle Guitar Hero't, biitlite lauludega oli seekordne plaat. Qinqin mängis trumme, ma kitarri ja hostisa laulis soolot. Esimene laul oli muidugi Yellow Submarine :D:D
 
Sõitsime siis Flower Mound'i, mis on kuskil tunni kaugusel. Seal elavad Patricia ja Kevin, kellel on ka kaks vahetusõpilast: Nadia ja Marlene. See on ikka ehtne USA filmide maja, siuke hästi uhke ja suur ja avar..ja neil bassein ka... Aga tegelt mulle meeldib meie maja sellessuhtes rohkem, et see kodusem ja hubasem kuidagi ja ma ei tahaks elada aasta aega veel suuremas majas kui mu oma Eesti kodu..
 
Kõigepealt sõime isetehtud hamburgereid ja siis veel torti ja siis läksime basseini võrku mängima. Ma usun, et kuskil 1-2h mängisime, õues oli mega palav, kuskil 37-38 kraadi ja basseinis oli mõnus olla, mitte küll väga jahutav, aga parem ikka..

kui mõnus üldseeee
Pärast seda läksime Tutti Frutti'sse frozen yogurtit sööma ja siis hakkasime tagasi sõitma. Nagu ma aru sain, siis Labor Day'l tuleb süüa liha, käia ujumas ja süüa või teha jäätist. 
 
Tavaliselt kui autos magama jään, kui kuskilt teisest linnast tuleme, siis ärkan alati Viljandi piiril ülesse.. Täna jäin ka autos magama ja ärkasin ühe Yale'i kooli juures ülesse, mille järgi tavaliselt aru saan, et kodu on lähedal, päris veider.. olen vist jõudnud mingisugusesse kodusesse faasi.. :D:D
 
Õhtust sõime kodus ja pärast seda mängisime kaarte, minu toodud kaartidega, mis on piltidega Eestist.. :) Poti ässa peal on Viljandi veetorn, juhuu, sain selle kohe esimese korraga. :D Mängisime pm nagu Unot ja kui üks kaart oli käes pidi ütlema "üks" kõlas küll rohkem nagu "uks" aga pole hullu :D:D Ja valetamist ja pm musta notsut mängisime ka, ma võitsin kõik mängud, hehe :D:D
 
Ja siis hakkasime Qinqin'iga üles minema, aga Chris küsis midagi kui trepi peal olime ja Qinqin pööras ennast ümber ja libastus ja sõitis nagu kelguga paar astet allapoole ja ma lihtsalt ei suutnud tõsiseks jääda, see oli niiii naljakas :D:D ja siis ta küsis ise naerdes, et miks ma naeran ja siis see ajas veel rohem naerma, nii et ma roomasin trepist ülesse, kuna kõndida oli liiga raske :D:D:D
 
Sellest basseinis olemisest olen nüüd tore punanina ja põsesarnad ka suht punased ja ujukate paelad päevitasid ilusa V-tähe ka sisse, aga pole hullu.. vähemalt päike hakkas peale.. :D
 
Homme kooli ja lõpuks saab tantsida ka, jube raske on kui nii kaua tantsida ei saa, igatsus tekkinud juba.. :D:D


Annika. :)

No comments:

Post a Comment