Friday, August 31, 2012

Reede!

Ahoi! :D Täna on reede ja nüüd tuleb kolmepäevane nädalavahetus whoop-whoop. Ilusat koolialgust!! :D:D Ei, aga päris tõsiselt nüüd, et ma tahaks küll juba kooli minna. :D Iga päevaga läheb kool aina paremaks ja tulen koolist koju aina parema tujuga. :)
 
Hommikul läksime Hayleyga kooli ja siis läksime sinna ruumi jälle. Mõned inimesed ja Garrett ja ta sõber(ma olen ta nime ära unustanud, peaks üle küsima) olid juba seal ja tegid tavapäraselt oma koduseid ülesandeid. Täna oli jututeemaks põhiliselt knockouti löömised ja sellised asjad :D Naljakas oli ikka kogu aeg :D:D Ja see sõber ja Garrett on kaks sellist inimest, kes mu nime kõige paremini hääldavad. Küll öeldakse Oinnika ja Aniiika ja kõike vahepealset. :D See sõber otsustas tegelt mu eest täna, et ma pean jalkamängule minema, aga meil olid juba plaanid tehtud..
 
Ja ma leidsin täna kõik klassid megakiiresti ülesse ja isegi peaukse, kaarti kasutasin päris vähe-on toimunud suuuuur areng võrreldes esimese koolipäevaga :D
 
Ja olen seda tähele pannud, et enamik poistest on väga viisakad, selles suhtes, et teevad uksed lahti ja lasevad tüdrukud enne sisse...vähemalt mind lastakse :D:D
 
Hispaania keele tund oli tore nagu alati, täna õppisime numbreid 0-5ni ja veits tähestikku ja pisike quiz oli ka. Ma pidin tõlkima Kuidas läheb? hispaania keelde ja siis vastama ka ehk "Como estas? - Estoy bien" ja saingi oma 100% kätte. :)
 
Mates olin tubli ja käisin vabatahtlikult tahvlile ülesannet tegemas ja töö oli ka. Seal klassis on meil kolm lauda nägudega vastamisi ja töö ajaks pidime mingisuguse tõkke lauale panema, et kuidagi kellegi teise tööd ei näeks.. Selle töö tegin kuidagi ära, loodan, et midagigi tegin vähemalt õigesti... Mate on siin kuidagi väga teistsugune ja keeruline on ümber harjuda. Ütlesin üks hommik poistele ka, et ma väga ei taju veel seda f(x) värki ja siis nad ütlesid, et see suht veider jaa, et miks ei võiks see olla ainult "y".. täpselt no, miks peab asja keeruliseks ajama :D
 
Drill Team'is rääkisime tryout'sidest(??), mis toimuvad detsembris, ei tea kas minna....põhimõtselt kevadel saaksin seal ettevalmistus trennides käia, aga siis peaksin tunniplaani muutma.. Ja kaasatoodud asju ei näidanudki..
 
Lõuna ja keemia. Keemia on kõige raskem minu jaoks, sest seal nii palju võõraid sõnu. Aga tegelt mul peaks ju hinnetest suht suva olema, peaasi et läbi ei kukuks, aga ikkagi üritan pingutada...Töö pidavat selline kerge olema, aga minu jaoks oli küll raske :D Ma pole jõudnud veel katseklaaside ja teiste vahendite ingliskeelseid termineid selgeks saada..seega sealt jäi juba midagi tühjaks..Esimesed 2 küsimust olid valikvastustega ja mängisin seal bingot :D Töö tegemiseks oli aega 15 minutit ja samal ajal jooksid tahvlil minutid ja sekundid :D
 
Ajalugu on tegelt huvitav, aga ma ei tea ise mitte mõhkugi... Tänase reede puhul väga ajalooga ei tegelenudki, vaid tegime mingit teist asja....seda keeruline seletada. Igaljuhul õpetaja rääkis ühe loo 5 inimesest ja me teadsime ainult neid fakte nendest inimestest, mis õpetaja rääkis ja siis pidime nad järjestusse panema, et mida peame olulisimaks, kas ausust või lojaalsust jne...või midagi sellist..
 
Inglise keel....täna oli paberkotikeste esitlemise päev. hinne jagunes nii, et 50% paberkoti eest ja 50% esitluse eest.. Nimeliselt kedagi klassi ette ei kutsutud ja aega oli veel ühe inimese jaoks ja siis mõtlesin, et ah suva, eks ma lähen siis, saan vähemalt parema hinde, ise seestpoolt värisedes.. :D Tahvlile olid küsimused ka kirjutatud, nii et selles suhtes oli lihtne ja migeid suuri grammatilisi vigu ma ka õnneks ei teinud..rääkisin siis, et ma vahetusõpilane ja värki ja läksin istusin kohale.... ja siis üks selline tumedanahaline kooli jalkatiimi särgiga poiss ütles kõva häälega üle klassi, et "I love your accent", mul oli nagu wow :D:D Ja siis kõik hakkasid küsima, et kust ma nüüd pärit olen ja ütlesin ka klassi ees seda, et olen siin ainult 9 päeva olund ja siis kõigil oli nagu wow :D:D ja minu taga istuv poiss riputas kenasti mu paberkoti lakke ka, nii armas... ise ei tahtnud väga lauale ronida :D
 
Ja siis algas Dance Aerobics. Seal pidime oma kaasavõetud asju ka näitama. Mina võtsin kaasa oma 2 särki, mis te mulle kinkisite.. Ja siis näitasin neid ja rääkisin kellelt on ja värki ja pidin ringile ka saatma, nii et ligi 40 inimest on neid nüüd oma käega katsunud ja vaadanud :D Ja kõik, isegi õpetaja ütles, et neil võiks ka sellised sõbrad olla ja, et kõik on nii ilusad ja see nii armas ja värki. Ja siis õpetaja, Ms. Evans, kutsus mõned Drill Team'i tantsijad ka neid pluuse vaatama ja nemad kõik olid ka, et nii laheee. Igaljuhul kõigile meeldisid need ja mulle ka ikka veel väga-väga. :))
 
Siis tulime koju ja läksin tegin veits pilte majast ja ümbruskonnast ja Qinqin tuli ka kaasa, aga ta ei viitsinud väga kaua olla seal, pean millalgi uuesti minema..

minu maja

minu maja

ja minu maja

aia küljes kasvavad..

minuminu..



Selline hästi kena ümbruskond siin ja kõik on sarnaseid maju täis..
 
Siis kuskil 17.20 lahkusime kodust ja läksime kinno. Pole elusees nii suurt ekraani näinud :O ja filmiks oli "The Odd Life of Timothy Green". Sõime muidugi palju popkorni ja m&m komme ja jõime cocat, suutsin maha ka ajada enamus popkornist, mis mul väikse taldriku peale tõstetud oli..:D Aga film mulle väga meeldis, aga vihkan selliseid filme, kuna ma alati nutan lõpus....lihtsalt pisarad voolasid ja voolasid...Kinos olid meiega ka üks see kooliaegne sõber(see kes arvutimänge siin mängib) oma abikaasaga. Pärast käisime veel Mehhiko restoranis söömas. Mul oli kõht kinost nii täis, et pool oma tellitud salatist võtsin jälle kaasa...


Ja nüüd tulimegi koju ja ma tegelt sellest koolinädalast ikka päris väsinud, nii et homme lahisen kaua.. :D:D


Annika. :)

No comments:

Post a Comment