Thursday, September 20, 2012

Neljapäev! 20.09

Tsaukii! Täna oli Garretti sünnipäev, sai 18! Ütleks küll, et ta minust palju vanem, kuigi ise juba 4 kuu pärast sama vana... Igaljuhul kinkisin ühe kaardi ja Eesti šokolaadi. :)
 
Hispaania keeles pidime paari peale dialoogi mõtlema. Alguses olin kolmeses grupis, aga kuna meid oli paaris arv, siis pidime kahestes olema. Ma ei tea, mis mu paarilisel viga on, et ta nii aeglaselt kirjutab ja mõtleb, aga igaljuhul mõtlesin mina terve dialoogi välja ja ma ei tea, kas ta selle maha jõudis kirjutada, aga eks ta ise teab, kui halva hinde saab homme.. Homme mingi suuremat sorti test ka.. pole viitsinud midagi õppida selleks, see ei tohiks väga keeruline olla :D Aa ja hinnetelehe saime ka täna, mu hinne on 98 :)
 
Mates õppisime ringi nurga ja kaare arvutamist jne.. hea, et eelmine aasta selgeks sain selle.. Veider on see, et pidala tähistatakse A-ga.. Homme mates vist suuline töö, nii et õpetaja ütleb nt 315kraadi ja ma pean laksust 7pii/4 ütlema.. tegelt see suht kerge isegi :D
 
Drill Team'is asendas Ms.Evansit Madison, kes on bando ja senior. Ta on viimasel ajal tegelt meile iga päev soojendust teinud, aga täna andis terve tunni.
 
Keemias tegime mingisugust töölehte ja homne töö vb lükkus esmaspäevaks, kuna peame ju veel kordama.. :D
 
Lõuna oli jälle tore ja ajaloos tegime ka mingit lehte. Seal klassis alati megaaaaa külm.. Inglise keeles kirjutasime väikse kirjandi vms ja poole tunni pealt läksime võimlasse, kus toimus pildistamine. Seal oli 5 jaama( või midagi sellist) nii et pildistamine käis kiiresti.

Mai - mu hispaania ja inglise keelest. :) Ta kolis alles juunis Texasesse, muidu terve elu Californias elanud... jep Californias.....
 Dance Aerobicus oli väike kirjalik töö, kus extra credit'i saamiseks pidi jälle joonistama, seekord oli: mina ja õpetaja tantsusaalis. No see tuli ikka tõeliselt jube pilt, aga ülejäänud töö oli kerge. :D Ja tantsu tegime ka edasi.
 
Pärast seda läksin keemiasse. Pidin tööle vigade paranduse tegema. Üks poiss, kes muidu ka keemias minu kõrval istub, oli ka ja siis aitasime üksteist ja õpetaja ütles ka ette ja seletas kõik ära kui vaja oli. Kuskil 5 paiku tulin sealt ära siis ja läksime korraks Melissa töö juurest läbi ja 6ks jõudsime koju. Siis mingiaeg läksime sööma. Tellisin mingi kana asja ja siis sai omale ise salati ja värgi võtta. Mmmm, lõpuks normaalne kurk (aa sellega ka üks lugu, et Qinqin maitses oma kurki ja sülitas selle välja, kuna see oli toores, mitte küpsetatud, nagu whaaat !? toorest kala ehk sushit saab süüa, aga tavalist värsket kurki ei saa? :D:D) Ja see tomatiga asi, mida ma ikka korralikult võtsin, see roheline asi oli seal ülimalt vürtsikas. Ma lihtsalt ähkisin ja suus  nagu põles ja pisarad voolasid :D:D

 
 
kana ja see asi siin ees on ananass kaneeli ja suhkruga, esimene kord, kui mulle ananass maitseb..
Kana oli ka megahea ja sõin kõik ära, mu kõht oli lõpuks niiii täis :D
 
Poolt mate kodutööd ei osanud.. need nn praktilised ülesanded (päriselulised vms) Ei saa väga aru, kuidas ma neid asju leidma peaksin.. :D
 
 
Homme juba reeeede!


Annika. :)

No comments:

Post a Comment