Wednesday, September 19, 2012

Kolmapäev! 4 nädalat

Tsau! Tänane hommik algas väga energiliselt, kuna magasin pool tundi sisse ja mul oli täpselt 20 min aega kõike teha.. hommikusöögiks sõin ühe Kalevi kommi, mille köögist leidsin, mmmm nii hea oli :D
 
Kooli jõudes läksin kliinikusse/ arsti kabinetti, kuna pidin süstide kuupäevad ja värgid viima. Siis see arst ütles, et kontrollime kohe nägemise ja kuulmise ka ära, okeii, siis istusin seal kuskil 10min, kuna see tädike rääkis telefoniga -.- Lõpuks lõpetas kõne ja kontrollis nägemist, olen siiani veel hea nägija, õnneks :D Ja siis pandi mulle kõrvaklapid pähe ja siis pidin tõstma selle käe, kust poolt heli kuulsin. Sellega sain ka ilusti hakkama ja siis oli enne vahetunni kellahelinat veel 8 min aega ja läksin siis green room'i. Enne kooli algust ei tohi koridorides olla, see suht veider.. aga nojah, mul vähemalt chillimise koht olemas. :D

Hispaania keeles oli mingi veider mees-asendusõpetaja. Vaatasime siis Selena't edasi ja vastasime küsimustele.
 
Mates õppisime ja joonestasime kraade/radiaane. Peame peast teadma 30,45,60,90, 120, 135...360  -kõikide nende radiaanmõõte... meeldiv.. :D
 
Drill Team'is tegime tantsu edasi, ikka veel meeldib :D Keemias õppisime jälle mingit üsna kerget asja.. ja lõuna oli jälle sama. Aa ja arvuti oli keemiatöid natuke valesti parandanud ja mina olin üks õnnelikest, kes sai tänu sellele 4punkti juurde ehk siis mu kogu keemia hinne tõusis natuke. :) Ajaloos vaatasime jälle seda saadet ja pidime selle põhjal 10 küsimust mõtlema ja neile ka vastama, see ikka palju keerulisem kui lihtsalt märkmeid teha.. Osad olid ikka megalambid küsimused :D
 
Inglise keeles oli siis see töö. Ulme, ütleks ma selle peale :D meil oli siis vaja õppida 10 sõna (nt abhor, abominable, mitigation jne..) ja õpikust kirjutasime maha nende seletused ja selles töös olid täpselt sõna-sõnalt need seletused ja pidi õige sõna lünka panema + need sõnad olid veel ette kirjutatud ehk siis megalihtne oli see :D Ma ikka õppisin quizletis ja tegin omale flashcard'id ja õppsin igaksjuhuks veel teistpidi ka need sõnad ja seletused ära... :D
 
Ja Dance Aerobicus oli Workout Wednesday, sai lõpuks korralikult kõhulihaseid ja muid lihaseid teha.. :D

Sain oma inka projekti ka valmis :D Loodan, et lähiajal enam joonistamisega ülesandeid ei tule :D


Homme inka ajal pildistamine... loodan, et tuleb norm pilt :D Ja homme pärast tunde lähen keemiasse. Polegi tegelt veel arusaanud, kas pean vigade parandust tegema või töö uuesti tegema, aga igaljuhul pole midagi õppinud ega ülevaadanud ja seda ilmselt mu viitsimatusest ei juhtu ka, nii et that will be fun..
 
Ja ma olen siin olnud juba 4 nädalat... aeg läheb ikka mega kiiresti..


Annika. :)

No comments:

Post a Comment