Monday, September 10, 2012

Esmaspäev, 10.09!

Tsauu! Tänane päev algas väga veidralt :D Tõusin lambist kell 2 ülesse, mõtlesin et tahaks veel magada, ma nii väsinud ja panin juba tule põlema ja siis vaatasin kogemata kella ja nägin, et kell oli 2, mul oli nagu okeii siis ja läksin magama tagasi :D
 
Hispaania keeles tõsteti meid nimekirja järgi istuma, õnneks sain normi koha, aga harjumatu on seal uues kohas istuda :D
 
Mates saime tööd kätte, jee sain 48/50st. Ja siis lahendasime veel mingeid ülesandeid, õnneks enam-vähem tajun. :)


Drill Team'is õppisime mingi väikse kava ja see igapäevane spagaatide venitamine juba mõjub ka. :)
 
Keemias õppisime aatomite ajalugu ja nüüd tulebki mingi aatomite osa, mis peaks lihtne olema. :)
 
Lõunaks sõin friikaid jälle, tahtsin tegelt pizzat, aga seal oli nii pikk järjekord, et ei viitsinud oodata. Istusin Raquel'i (Drill Team'ist) ja ta 2 sõbrannaga, terve aja lihtsalt naersin, sest nad otsisid homecominguks kaaslasi, aga keegi ei sobinud :D:D
 
Ajaloos luges õpetaja mingi teksti ette ja siis pidime küsimustele vastama ja pärast pidi veel telefonidega netist infot otsima mingite asjade kohta, aga ma ei saa miskipärast netti koolis :/ aga õnneks sain koos Ashley'ga teha. :)
 
Inkas pidime minema kuskile ruumi mappide järele, mis on eelmisest aastast, aga mul ja õnneks mõnel veel pole seda ja siis sain mõnega rohkem tuttavaks ka sinna ja tagasi kõndides :) Ja siis pidime veel mingit mõistekaarti tegema..
 
Ja siis algaski Dance Aerobics, mis oli viimane tund, seal tegime ka mingit kava ja lõpus veits kõhulihaseid. Toredad inimesed kõik seal klassis ja kahel tüdrukul sealt on industrial.. 1 lubas mulle uue needi ka osta kui sinna poodi satub  :D
 
Eile õhtul õppisin kuidas tantsuklassist peaukseni jõuab ja sain sellega täna hakkama!! :D:D Koju tulles rääkisin veel issiga skype's ja siis tegin matet ja sõime õhtuks mingit juustusaia ja siis tegin veel matet. Ainuke tund millest õppida jäi ja seda oli ka megapalju. Mul tegelt ülihea tunniplaan, kuna kahest tunnist ei jää nkn midagi õppida (tantsutunnid), ja ajaloos, inkas ja keemias pole ka kodust tööd veel jäänud, vahepeal hispaania keeles jääb, aga see ka lihtne, nii et mul vedanud... Peaks mingipäev pärast kooli mateklassi kalkulaatorit õppima minema, kuna ma ei taju seda, kuidas neid graafikuid sellega joonestada saab, vahepeal tunnis on vaja..
 
Ja homme ju 9/11, loodan et koolis räägitakse ka sellest, kuna minu meelest see nii põnev, kuigi jube... Mäletan kui kunagi ammu Susanna sünnipäeval seda täiega uurisime :D:D:D


Annika. :)

No comments:

Post a Comment