Saturday, September 15, 2012

Reeeede! 14.09

Heii!! Ma olen selle pideva kuumusega nii ära harjunud vist, et täna õhtul oli kuskil 20 kraadi ja ma külmusin oma teksade ja pusaga :D Ja täna tundsin üle 3 nädala oma nahal vihma. :D Tavaliselt pidi selline ilm alles novembri paiku või järgmine aasta tulema, aga noo kuna mina olen siin, on ilmselgelt ilmad külmad... :D

Hispaania keeles oli quiz, see oli jällegi imelihtne.. Ma ei mõista inimesi, kes on kuulund just 15 korda ühte ja sama lauset ja kui kord nendeni jõuab, siis nad ei tea seda... kuidas see võimalik on??? :D

Teise perioodi ajal toimus pep rally. Ohhh, see oli niii pull ikka. Paljud ütlesid pärast, et see oli igav, aga minu meelest küll mitte, no mul muidugi pole seda millegagi võrrelda ka, aga ikkagi.... mulle meeldis :D:D Ja kõik inimesed karjusid ja elasid kaasa ja siuke mõnus tunne oli seal ja siis mõtlesin seal, et mul ikka nii vedanud, et mulle selline võimalus on antud. :)

see minupoolne tribüün oli täiseti õpilasi täis...


Videod on vääääga udused kahjuks...

Alguses ei tabanud filmida ja sain ainult lõpu peale, aga muidu nad tegid veel igast saltosid ja trikke. See vist Key Club kui õigesti mäletan... 2 tüüpi sealt chillivad ka vahepeal hommikuti seal ruumis, palju toredam on midagi esinemist vaadata kui tuttavaid ka seal on :)
 
video
 


Cheerleaderid..
 
  video


Ramblers..
video
 
 
Ja Bandode ajal hakkas telefon räigelt sokkima, nii et ei saanudki sealt videot, aga pärast tunnis vaatasime suurelt ekraanilt ja siis filmisin, aga see veel halvema kvaliteediga kui eelmised :D Bandod tegid seekord hip-hop rutiini ja sellest esinemisest peame kokkuvõtte kirjutama..
 
 
video

 
Pärast seda hakkas mate tund... tunnid olid täna veidi teisel kellajal pep rally pärast. Mates eriti midagi ei teinudki ja Drill Team'is oli alguses väike quiz mõistete peale ja siis vaatasime seda sama pep rally't, kuna freshman'id ehk üheksandikud sinna minna ei saanud.. Ja Bandode esinemist vaatasime mingi 4 korda, aga mulle räigelt meeldib see kava. :D
 
Keemias õpetaja ütles, et täna peaks veel igaksjuhuks harjutama ja töö lükkus esmaspäevaks.. Aga vb ongi parem, saan rohkem korrata. Nii, siis pidime nendesse samadesse gruppidesse minema, mis eilegi olid -.- oh juuuuudas x2.. Saime mingi aluse ja siis kuulikesed ja pidime aatomeid kokku panema... Ette oli antud nt Mg-24 ja siis pidi kirjutama, et mitu prootonit, neutronit ja elektroni on ja et mis gruppi kuulub ja palju on valents(?) elektrone.. ehk siis nagu megalihtne. Ma tegin selle lehe päriselt ka 2 minutiga ära, teised polnud veel esimese lahtri poole peal kui ma juba lõpetasin..... Kuidas nad niiiii ajukääbikud on ma ei saaaa lihtsalt aru?!? Siis nad küsisid, et kuidas mul nii kiiresti valmis sai ja ütlesin, et see kõige kergem osa keemias ja siis 1 tüdruk ütles, et ta ei saa sellest üldse aru..... appppi. Ma lihtsalt vaikisin kogu see aeg, sest muidu ma oleks neile midagi väga halba öelnud.. :D:D
 
Lõunaks sõin jälle pizzat... aga see lihtsalt nii hea ja täidab kõhtu ka hästi. :D
 
Niii siis tuli ajalugu, kus oli töö. 30 küsimust valikvastustega ehk siis it's bingo time for me :D:D okeii, aga igaljuhul olin 16 küsimuse juures, sinnamaani olin kahes vastuses täiesti kindel :D:D läheb hästi...,aga siis tuli õpetaja minu juurde ja ütles, et ma pean kliinikusse/arsti kabinetti minema... Mul oli nagu, et nüüd töö ajal... Kõige masendavam oli see, et ajalugu oli kolmandal korrusel ja kliinik esimesel korrusel peaukse kõrval ehk siis totaalseslt teises kooli otsas. Olin badass ka, läksin alla trepist, kust võib tegelikult ainult üles minna, aga kedagi polnud läheduses ja teise trepi kaudu poleks ma osanud kliinikusse minna :D Jõudsin siis kliinikusse ja Jesse oli ka seal :D:D Igaljuhul mul olid mingid süstide kuupäevad puudu -.- ja pean need kuidagi Eestist nüüd teada saama.. Ruttasin siis tagasi klassi ja jõudsin kuskil 22. küsimuseni kui kell helises. Õpetaja siis ütles, et annab esmaspäeval tunni ajal aega tööd veel lõpetada. Aga see räigelt hea ju, kuna saan veel õppida ja mõned valed vastused ära parandada :D
 
Inkas tegime sellest paksust õpikust jälle midagi.. millalgi tuleb sõnadetöö ka mingite väga võõraste sõnade peale..
 
Ja Dance Aerobicus vaatasime ka pep rallyt ja lõpus oli veel aega enne kellahelisemist, siis chillisime niisama.
 
Mo

Mo ja Melissa
 
Siis tulime koju ja läksime kuskilt söögikohast süüa ostma ja siis tulime koju ja sõime ja pärast seda läksime esimesele jalkamängule koos Qinqin'i ja Jennyga!! Mängust väga aru ei saanud... Seisavad- löövad palli-jooksevad 2 sekundit ja siis teevad külakuhja : enamvähem nii see välja nägi :D:D Tegelt oli vahepeal päris naljakas kuidas nad vastaseid rajalt maha tõmbasid. :D Vihma ladistas ikka mõnusalt, nii et tulime pärast poolaega ära, kahjuks kaotasime, vähemalt arvan seda, kuna kui me lahkusime, oli seis 14:38.. Aga vähemalt olen ma nüüd Ameerika jalgpalli ära näinud. :) Õues oli juba 8 paiku kottpime, see nii veider :D
 
kui keegi viga saab, siis kõik laskuvad ühele põlvele - vähemalt nii paljutki tean :D:D

GO RAMS!! nad jooksid liiga kiiresti :D





külakuhi :D:D




see nr 2 seal platsil on see tüüp Randle mu keemiast ja inkast :D

meie kooli bänd.. sessuhtes, et vähe inimesi ju..

 
Homme hakkame kuskil 9 paiku Oklahomasse sõitma. Tore 6-tunnine sõit ootab kohe hommikul ees :)))) kas pole mitte vahva?! :D Pean nüüd oma ipodi ja iphone'i täis laadima ja patja ei tohi ka maha unustada..


Ja paljupalju õnnne sünnipäevaks Vahur!! : )

 
 
Annika. :)

No comments:

Post a Comment