Wednesday, October 31, 2012

Esmaspäev & teisipäev!

Tsauki! Esmaspäeva hommikul oli külm ja eks asi oli veidi selles ka, et ma haige olin..
 
Hispaania keeles hakkasime projekti tegema, 5kesi grupis. Grupid saime nii, et 1 inimene kellega meeldib koos töötada, Devarrion jooksis kohe :D:D, siis Carissa lambist joinis ja õpetaja pani meie gruppi veel ühe poisi Teqewe(?)(pole aimugi kuidas kirjutatakse :D) ja siis veel ühe tüdruku Sabeb'i(?)
 
Siis Drill Team'is õppisime tantsu edasi ja keemias.. aaa, keemias oli test, milleks ma midagi ei õppinud, niisamagi geenius :D Siis lõuna ja ajaloos lugesime mingisugust teksti ja vastasime küsimustele ja inkas oli viimane tund projekti teha ja tunnilõpu poole läksime Ibise ja Tristaniga oma projekte välja printima raamatukokku. Ja Dance Aerobicus pidime gruppidesse võtma, Olivia ja Alison kohe kutsusid meid :D, ja anti eriti haige lugu, mille järgi pidime lambika tantsu mõtlema.. Olime 5kesi jälle, aga siis üks inimene, keda me väga ei soovinud sinna tuli ka lambist, aga no mis teha.. :D Enamus ajast tegime ülikohatuid liigutusi ja lollitasime niisama, kuna selle looga häid mõtteid ei tulnud eriti ja see laul tundub lõpmatu ja jääb megalt kummitama... :D

 
 Ja siis koju ilmselt ja kella 6st läksime mäkist läbi ja siis hakkasime Flower Moundi poole Venture Crew meetingule sõitma. See toimus seekord Scotti majas ehk Jacobi ja Moritzi juures. Räägiti püsside ohutusest, pühapäeval läheme vb laskma. :D Sealt jõudsime üsna hilja koju..
 
Teisipäeva hommikul oli ikka väga kehv olla, aga vedasin end kooli. Läksime Hayleyga nii et hommikul sai veel puhata natuke..
Hispaania keeles tegime projekti day of the death jaoks edasi. Ehk siis pm pidime luukere kokku panema ja 20kehaosa juurde kirjutama ja laulusõnad ja siis veel kaunistama ja värki. No peaks mainima, et ikka väga meeldiv on rääkida kui häält välja ei tule :D.... proovi siis veel midagi neile seletada... :D oeh, vähemalt midagigi tegime..
Mates oli quiz, üsna lihtne ja siis järsku klassitelefon helises ja ma juhuslikult vaatasin õpetaja poole, kuna mul oli kõik valmis, ja ta noogutas mulle, et jah sina... Rääkis telefoni veel, et ta teeb praegu quiz'i et kas ta hiljem võib tulla. Alguses mõtlesin, et äkki ta vaatas kellelegi teisele otsa, aga ei :D Kirjutas mulle selle loa, et võin koridoris liigelda ja kuna mul töö oli valmis, siis läksin kohe. Alguses mõtlesin küll, et mis ma nüüd veel tegin:D Pidin kliinikusse minema, thank god, et ma nüüd koolis liigelda oskan juba :D Aga igaljuhul asi oli selles, et saatsin Lisale hommikul 5.19 sõnumi, kuna kuulsin teda liikumas, saatsin, et kas tal mingit kurgurohtu on, kuna ma pool ööd passisin üleval, sest kurk oli lihtsalt niii valus. Aga ta nägi seda alles kui ta tööl oli ja siis oli Chrisilt küsinud, et kas ta veel kodus ja kui kliinikusse jõudsin, siis nägin et Chris istub seal. Ta tõi mulle sellepärast 3 tabletti kooli. See oli lihtsalt nii armas :) Võtsin tabletid sisse ja jalutasin ilusti tundi tagasi. Teised tegid ikka veel tööd...
 
Drill Team'is tegime vist jälle tantsu edasi ja tunni lõpus õpetasin Alysonile seda tantsu, mis me eile Dance Aerobicus tegime, kuna ta pidi ära minema tunnist ja keemias oli asendusõpetaja ja tegime mingeid lehti. Lõuna ja ajaloos vastasime õpiku küsimustele, inkas kuulasime õpiku teksti "Crucible'st" ja Dance Aerobicus tegime kiiresti oma tantsu lõpuni ja siis pidime esitama seda :D Saime kommi ka lõpus. :)
 
Ja siis läksime Targetist läbi ja koju. Vist muud ei teinudki või ma lihtsalt ei mäleta, aga õhtul vaatasime veel Alien'i teist osa ja see sai päris hilja läbi, nii et pm otse magama jälle, kuna eelmisel öösel väga magada ei saanud...
 
Täna oli Halloween, aga kirjutan ilmselt homme sellest, kuna praegu juba hiljaaa ja uni tapab.
 
Annika. :)

No comments:

Post a Comment