Friday, October 5, 2012

Reede! 5.10

Heii! Ja 4-day weekend ongi käes. :)  Ehk siis alles kolmapäeval kooli, aga tegelt see natuke kurb ka, kuna homecomingu nädal on sellevõrra lühem.. Esmaspäev on vaba, kuna on State Fair, aga ma pole päris kindel, miks teisipäev vaba on.. :D
 
Hommikul istusime neljakesi green roomis, Jesse, Garretti ja Matthewiga ja me oleme Jessega tõestuseks, et vahetusõpilased ikka tublid, sest kohalikel kogu aeg õppimata.. :D
 
Hispaania keeles lugesime kõigepealt 20 minti ja siis värvisime oma pealuid edasi. Aaa, raamatuks valisin Twilight'i, sest mulle film ei meeldinud, aga kõik räägivad, et raamat parem ja Jennyl oli see kodus olemas, seega otsustasin seda lugeda. Koolis lugesin kokku kuskil 100lk ja 400 ootab veel ees :D lähiajal vist seda ei lõpeta.. :D
 
Mates saime oma testid kätte ja võisime lugemise asemel vigade parandust teha ja siis õpetaja kutsus veel kõik ükshaaval enda juurde ja näitas 6e nädala hinnet. See test oli tõesti raske, aga ma sain 87, siiani ei suuda uskuda :D Oma laudkonnast olin parim :D:D Ühel oli 82 ja teisel midagi 50ga, heheheh :D Ja siis Ms.Grissom kutsus mu enda juurde ja rääkis, et tal ikka nii hea meel, et ma tema klassis olen ja ta mu üle nii uhke ja et ma olen suurepärane õpilane ja et mu hinne on igati perfektne sellise raskusega klassi kohta. Ja mu mate esimese kuue nädala hinne on 89, õpetaja ütles, et pean endaga rahul olema ja olengi!! Ma usun, et mu elu oleks palju lihtsam tavalises pre-calculuses, aga pre Ap pre-calculus, kus ma olen, on vahel ikka päris keeruline, aga saan hakkama, pean saama! :)
 
Drill team'is lugesime pm terve tunni ja keemia alguses lugesime ka ja siis rääkisime järgmisest projektist ja õppisime veel midagi.  Ja siis lõuna, kahju et Raquel haige :(, aga tore oli ikka. Ajaloo alguses ka lugesime ja siis vaatasime jälle seda saadet ja kirjutasime fakte. Ajaloos oli asendusõpetaja  meil, mingi treener. Mu ajalooõpetaja muidu korvpallitreener ka. :D
 
Inka klassi sisenedes pidime raamatut näitama ja saime quizi väärtusega 100 kohe, meeldiv :D Siis lugesime ja pärast pidime oma kõnedega tegelema, kuigi keegi seda vist päriselt ei teinudki :D Mingil hetkel läks teema sellele, et kõigil on nõbu nimega Josh, kuni järg jõudis minuni :D Aga mind vabandati välja, kuna olen teisest riigist ja siis üks poiss ei teadnudki, et ma pole ameeriklane ja siis sain jälle eesti keelega hiilata ja kõigil oli oooo nii ilus :D
 
Dance Aerobicus hakkasime alguses lugema, aga siis kõik hakkasid karjuma, nii et keskenduda enam ei saanud ja siis hakkasime tantsima, kuigi riideid ei pidanud täna vahetama. Hullud inimesed seal lihtsalt! :)
 
Loodan, et see link töötab, aga see meie hip-hop kava..
 

Ja siis niisama hullud!


happy people :D
Ja oiiii, kuidas ma täna koolis liigeldes piinlesin...ei saa aru, kuidas need jalad nüüd nii valusaks jäid..
 
Siis koju ja laisklesin jälle ja vaatasin seriaali ja 7me paiku läksime ühte barbeque kohta sööma. See sama koht, kust enne hostvanaema juurde minekut söögi võtsime. Sõin kalkuni liha ja mingit vürtsikat vorsti ja kartulisalatit, mis maitseb siin ikka väga teisiti.. Ja siis seal kõrval ruumis toimus kõnevõistlus, kust keegi tuttav Nancy ka osa võttis. See oli mingisugune komöödia kõnevõistlus ja naerda ikka sai. :D See osa kestis kuskil pool tundi ja pärast seda tulime ära. Ja nüüd jälle suur uni...
 
Homme lähme vist mum'ide jaoks asju ostma ja ülejäänud pikk nädalavahetus ka tegelt juba planeeritud.. Loodan hommikul pikalt magada, aga miskipärst arvan, et see ei õnnestu.... :D
 
Aaaaa ja eile kui jooksmas käisime, siis nägime teeservas oma silmaga armadillot ringi sibimas, niii pull. :D
 
 
Annika. :)

No comments:

Post a Comment