Monday, October 1, 2012

Esmaspäev! 1.10

Tsauu! Ilusat oktoobri algust! :) Hommikul oli nii naljakas, kui Garrett ja Matthew 2 minutit enne vahetunni algust teada said, et neil statistikas ehk esimeses tunnis mingi A4 pikkune tekst kirjutada jäi :D muidu terve aja passisid, hahah :D 
 
Hispaania keeles homme suur test ja täna vaatasime Selena lõpuni. Nii kurb film ikka ja veider mõelda, et ma ka elasin siis juba kui temagi veel elas.. Mates oli asendusõpetaja ja täna hindasime koduseid töid ja ülejäänud aja passisime ja seal ka homme suur test.
 
Drill Team'is vaatasime oma skills testi videoid ja siis pidime oma vigadest kirjutama. Homme hakkame high kick'i rutiini tegema ehk palju jalatõsteid ja spagaate :D Keemias saime hinnetelehed.. mu esimese töö hinne tõusis tänu vigade parandusele 71-lt 86-le ja viimase, reedese suure testi sain 100/100st- beat that :D:D Mu keemia hinne praegu 97, nii et ilmselgelt rahul ju :D Aaaa, ja kui tahate mu keemia fakebooki näha, siis: http://www.classtools.net/fb/28/Ai2jBd Seda oli ausalt vägaväga veider teha, sest ise postitad ja kommenteerid ja like'id ja kõike muud :D:D
 
Lõuna jälle tore ja ajaloos oli ka test. Mõndasid vastuseid isegi 34 valikvastustega küsimusest teadsin :D Ja veits sai cheatida ka ikka :D:D Vastused märgitakse sellisele ringikestega lehele, ei oska seletada seda :D:D aga need kõik nimelised ja siis pannakse vist masinasse ja see kontrollib vms, aga ma näen päris hästi minust diogonaalis istuva poisi vastuseid, nii et vahepeal ikka saab sealt vaadata kui kahevahel olen... :D Inkas oli ka töö lauseliikmete peale. Tunni alguses oli 10min aega korrata. Ma vist ainus, kes ei viitsinud sellel ajal korrata :D Ja töö ajal ma lihtsalt kirjutasin kõik järjest ära, sest see oli lihtne ja lõpuks viisin esimesena töö ära :D:D siis mul korraks tekkis tunne, et kas tegin ikka kõik õigesti, kuna neil peaks ju see osa imelihtne olema, aga no jah ilmselgelt siis ei ole... :D
 
Dance Aerobicus hakkasime hip hopi tegema, jee :D Haveniga, kellega laupäeval ka ühes grupis olime, lõime kohe high five'i hahah :D
 
Ja siis koju ja kuskil 6 paiku hakkasime Flower Moundi sõitma, sinna kuskil 40-50min tee. Igaljuhul ühinen nüüd Venture Crew'ga, mis midgi sellist skautide taolist :D Kohtumised on ülenädala esmaspäeviti. Seal oli igaljuhul üle 10ne yfu vahrtusõpilase ja siis mõned päris poiss-skaudid ka :D ja president see sama Jacob, kellega tantsitud sai ja ta Moritzi(Saksamaa) hostvend. Täna arutasime, et kuhu me kevadvaheajal reisile lähme. :) 2 valikut jäi hetkel: esimene on, et rendime maja kuskil rannikul nädalaks :))) ja teine, et matkame ja mägironime(kena sõna, ma tean :D) ja telgime ja kanuutame nädala, kuskil National Park'is. Eks näha ole siis millalgi, et mis saab. :) Ja esmaspäeval toimub meil Dallases midagi aaretejahi sarnast, nii et saab Dallast ka paremini tundma õppida. :)
 
Ja siis poole 10ne paiku jõudsime tagasi ja siis läksime Targetisse, kuna ma liiga suur söödik... :D Aaa ja täna pärast kooli õhtusöögiks sõime kana ja riisi, aga see polnud samamoodi tehtud nagu kodu oma, seda head kastet polnud ja õige toorsalati asemel oli porgand ja herned ja brokoli, aga ajas asja ära küll, sest aasta aega pean elama selle õige hea ahjukanata.. :D
 
 
Annika. :)

No comments:

Post a Comment