Sunday, November 4, 2012

Kolmapäev - Halloween & neljapäev!

Päevad mööduvad ikka väga kiiresti, lihtsalt ei jõua siia..

Agaa kolmapäeval läksime siis ilusti kooli ja esimene tund oli hispaania keel, kus pidime selle "Day of the Death" projekti lõpetama. Klassi jõudes võisime kohe alustada, kuna aega oli väga vähe. Kell juba helises ja Devarrioni ja Teqewa'ga avastasime, et meie kaht teist grupikaaslast pole.... Üks neist värvis terve teisipäeva meie pealuud ja loomulikult võttis ta selle ju koju kaasa ja teine tüdruk pidi kaunistused ja värgid tooma... Ütlesime õpetajale, et nad puuduvad ja õpetaja ütles et me üritaks edasi teha. Hakkasime juba poistega luukere paberile kleepima ja järsku tuli Sabeb, kes kaunistused tooma pidi. Tal oli pooleldi värvitud pealuu olemas, nii et kasutasime seda ja siis mingi aja pärast tuli Carissa ka, aga uus pealuu oli juba paberile kleebitud. Me panime oma luukere Micheal Jacksoni asendisse ja Sabeb tõi kaabu ka. :D Kõik oli juba kinni kleebitud ja kehaosade nimetused olid juurde kirjutatud ja siis Sabeb ütles, et ta tõi ühed saapad, mis ta tahaks luukerele jalga panna, aga selle jaoks oleks olnud kõik vaja lahti võtta ja meil polnud aega ja saapad olid koledad :D Ja siis ta andis need minu kätte hoida ja kell juba helises ja siis ta ütles, et läheb lõunapausi ajal klassi ja teeb lõpuni, aga me Devarrioniga ei tahtnud neid saapaid ja siis ma lihtsalt panin need oma kotti ja kõndisin klassist välja. :D:D Aga ta käiski lõuna ajal ja pani mingid rõvedad hõbepaeberid sinna külge.. õhh

Mates ei mäleta mis tegime, aga siis tuli Drill Team, kus harjutasime kõvasti tantsu. Lõpus lihtsalt ei jõua neid jalalööke enam teha, õudnee :D Keemias saime esmaspäevased testid kätte. Osadel oli 100 aga mul oli 103/100st, kuna vastasin lisaküsimusele ka :D Klassi parim töö jälle, ups.. :D Siis lõuna ja ajaloos ei mäleta mis tegime ja inkas kuulasime jälle "Crucible" teksti. Aaa ja Dance Aerobicus oli meil "party". :D Kõik pidid midagi söödavat tooma, aga no eks arvata oligi, et see nii läheb nagu läks ehk umbes 5 inimest toovad midagi... Ma olin ka tubli ja viisin snickersit ja skittles'eid. Sõime siis natuke ja vaatasime Thrilleri täispikka videot ja Ms. Evans rääkis ühe õudusloo, miks seal klassis vahel külm on :D päris jube on olla nüüd seal.. :D
 
Oli juba õhtu ja uksekell helises.. ma jooksin kohe kiiresti alla, kuna trick-or-treat'ijad olid ukse taga :) nad olid nii nummid, sain neile peotäie kommi anda :) Ja siis panime ise ka riidesse mingiaeg ja läksime natuke naabruskonda trick-or-treat'ima. Ma olin midagi banaani sarnast :D Umbes 30min olime olnud kui pidime tagasi tulema, kuna mu McDonaldsi ämbrike sai täis :( :D Ja pärast tegime veel brownie'sid ka.




Hostisa tõi kunagi :D :


 
Väga hilja küll, aga Happy Halloween!! :D
 
Neljapäev: Hispaania keeles kirjutasime hinnangut oma grupikaaslastest ja endast jms. Ei mäleta mis mates tegime. Aga Drill Team'is oli skills test.. Tegime soojenduse ja saime 2 korda läbi tantsida kick-routine'i. Tantsisime läbi ja pärast seda mõtlesin, et kui meie grupp peaks esimesena minema, siis ma küll suren, sest ma poleks jõudnud enam täie jõuga teha...ja siis Ms. Evans rääkis natuke ja "loosis" nime, kelle grupp esimesena minema peab ja järsku, nagu saatuse sõrm oleks mängu tulnud, avastasin, et mul ninast verd jookseb, aga loomulikult öeldi Hannah'i nimi kes minu grupist :D Ütlesin siis et kas me saaksime hiljem minna, et mul ninast verd jookseb ja jooksin klassist välja. Seda pigem voolas, päris hirmus hakkas kohe... Tüdrukud käisid kontrollismas, kas kõik korras ja kas on vaja mind arsti juurde viia, nii armas. Mingi aeg jäi õnneks lõpuks järgi ja 2 gruppi oli juba ära tantsinud, me pidime minema kohe, kui mul kõik korras on, nii et üsna pea läksimegi saali tantsima. Madison ja Ms. Evans küsisid, et kas tahan veel puhata enne jne, ma ütlesin kiiresti, et ei, olen valmis. :D Aga no päris keeruline on ikka 2 ja pool minutit naeratada ja jalgu õhku visata, kui just pooleldi verest tühjaks jooksed... :D Õnneks mul tuli kõik ilusti välja ja esimest korda jõudsin ma kõik korralikult ära tantsida, huh. :D Aga selle pärast olin ma terve päeva hästi uimane ja väsinud ja sees oli siuke tühi tunne :D..
 
Keemias vist tegime mingit labori asja, siis lõuna ja ajaloos vaatasime vist videot ja inkas kuulasime jälle teksti edasi ja Dance Aerobicus hakkasime filmi "Center Stage" vaatama. Järgmisena hakkame Dance Aerobicus lyrical dance'i tantsima..
 
Õhtul läksime Mehhiko restorani sööma. Sara oli ka linnas ja tuli meiega, ta on siis Chrisi õepoja tüdruksõber.. Tagasi jõudes läksin vist üsna pea magama, kuna hästi nõrk oli ikka veel olla..
 
Aga novembri ilma see neljapäev küll ei meenutanud :D Pärast kooli pidime Targetisse kõndima ja mul oli isegi maikaga väga palav.. :D Aga mulle sobib nii :)

No comments:

Post a Comment