Sunday, October 28, 2012

Neljapäev! 25.10

Teree! Ma täitsa elus veel ja niivõrd kuivõrd terve ka :D , lihtsalt iga õhtu nii hilja koju jõudnud, et otse magama..
 
Neljapäeval oli meil siis hommikul see ELA test ehk English Language Arts ehk lugemine-kirjutamine. Hommikul sai jälle kauem magada, kuna lahkusime alles 8.45, nii ja siis jõudsime, ma usun, et umbes 8.52 kooli ja oli 8min aega oma klassi jõudmiseks. Eelmine päev vaatasin seina pealt ilusti, kuhu klassi minema pean ja kirjutasin telefoni ka üles, et A131, aga miskipärast hommikul oli mul meeles, et klassiks oli A121 ja jõudsin siis sinna ja vaatan, et poiste WC on A121, mul oli siuke tunne, et kas te teete nalja??? :D Inimesi oli koridorides palju ja aega oli megavähe, aga õnneks tajun juba seda kooliosa ka natuke, nii et läksin tagasi sinna seina juurde, kus nimed ja klassid kirjas olid ja siis nägin, et A131 on minu klass hoopis, ruttasin siis tagasi ja jõudsin õnneks õigeks ajaks. :D
 
Test iseenesest oli normaalne, polnud liialt raske õnneks, aga aega anti selleks küll liiga palju.. Testis oli 2 lugemisteksti, siis valikvastustega küsimused nende kohta ja 3 kirjalikku küsimust ja siis essee. Ma ei viitsinud väga sellesse süveneda, kuna see niikuinii midagi ei loe, aga tegin normaalses tempos ja sain kuskil kell 11 valmis, aga meil oli aega ju 12.30ni. Mõtlesin ka magamisele nagu mõned seda tegid, aga mind tabas saatuse tahtel jälle see ebaõnn, mis Eestis kõikide eksamite ajal ehk pidin istuma keskel esipingis :D ja siis mõtlesin, et igaksjuhuks ei julge seal ees magama jääda :D Võtsin siis oma mustandilehe ja näitasin oma "imelisi" joonistusoskusi :D ja siis mängisin üksi seda mängu, kus tõmbad mingi suvalise joone ja siis peab sellest midagi välja joonistama, väga põnevad poolteist tundi :D:D


Pärst seda oli keemia, kus meil oli väike quiz ja pärast seda vaba aeg ja ootasin lõunat, kuna kõht oli väga tühii. Siis lõuna ja pärast seda hispaania keel, kus pidime sõnaderägastikust etteantud hispaaniakeelseid sõnu leidma, üsna võimatu :D Ja tunnialguses õpetaja ütles, et kes song quiz'is 97 sai, see võib uhke olla, kuna see oli klassi parim töö, hehe ja tunni lõpus saime oma progress reportid kätte ja mina olin see 97 :D:D Ja hispaania keeles mul hindeks 99. :) Siis tuli mate, kus võisime vigade parandust teha või kodust ülesannet, aga mul oli kõik valmis, nii et jätkasin hispaania keele sõnaderägastikku ja Drill Team'is olime ka niisama.
 
Siis tulime koju ja Chris tegi ettepaneku põgeneda ja öelda Qinqin'ile, et me ei saa ta sünnipäevaõhtusöögile minna ja siis teda üllatada. Läksime siis ühte suurde mall'i, et aega kulutada ja ma ei teadnud või lihtsalt pole sellele kunagi mõelnud, aga mulle tuli üllatuseks kui nägin seal H&M'i, läksime siis sinna korraks ja leidsin 2 ilusat roosat pluusi.. :D


selle mall'i parkla oli täpselt selline nagu mängus Vice City :D:D:D
Siis läksime Magic Time Machine'i, kus sõime sünnipäeva puhul. Teenindajad olid kõik mingid tegelased ja lauad olid ka erinevate teemadega, nt kriidikarp ja ma ei mäleta mis need teised olid, aga meie laud oli koolibussis :D

Zorro

Lumivalgeke ja Rapunzel vist..Superman oli ka seal kuskil :D

meie oma

maagiline jook, mis tossas ja mulises :D
 Ja siis tehti meist pilte ja pärast kui need meile anti, paluti tähelepanu pöörata teise pildi näoilmetele...
Melissa, Qinqin, mina, Kevin, Lisa, Chris, Patrice, Ian, Kevin, Nadia, Marlene

:D:D:D
Ja siis käisime poest läbi ja koju ja magama.. :D

No comments:

Post a Comment