Monday, October 15, 2012

Esmaspäev! 15.10

Heii! Eile jäin alles kahe ajal magama, nii et hommikul oli ikka väga raske tõusta ja terve päev vaevas mind unisus :D Ja hommikul green roomis olin jälle ainuke tüdruk 6 poisi seltsis :D Hispaania keelde kõndides kõnnin alati mööda ühest puuetega poisist, kes oma kapi juures seisab ja ta alati vaatab ja jälgib mind ja naeratab mulle, ma viisakusest naeratan ikka vastu ka, aga see on nii creepy..
 
Hispaania keeles laulsime ja mängisime mingit mängu. Matemaatikas oli tuletõrjeõppus, aga see tuli nii "suure üllatusena", kuna õpetaja ütles enne ette..., aga jube vali (valju tundus kuidagi rohkem vale :D) oli see häirekell küll. Suht sama nagu siis kui meil kunagi kekas ujumine oli ja õpetaja ei lubanud veel ujulasse minna, kuna meid ootas ees "üllatus" :D:D Aga kõndisime siis lihtsalt õue ja istusime seal veidi ja seejärel tagasi sisse. Õnneks oli õues soe ilm. :D
 
Drill Team'is vaatasime Spring Show lõpuni ja keemias oli test, mis oli üsna kerge. Siis lõuna ja seejärel ajalugu, kus vastasime kordamisküsimustele. Seekord teeme niipidi, et enne vaatame kordamisküsimused läbi ja siis hakkame alles lähemalt õppima, õpetaja tahab näha, kas nii tulevad kõrgemad tulemused.. :D Inkas vaatasime nõidadest mingit dokumentaalfilmi ja kirjutasime fakte ja Dance Aerobicus vaatasime Step Up3e lõpuni.
 
Siis koju ja uimasin ringi ja siis sõime ja pärast seda hakkasime 1980 aasta õudukat nimega Friday the 13th vaatama :D Enamus ajast olid käed silmade ees, tüüpiline mina :D, tegelt see polnud nii hirmus, aga Qiniqin mu kõrval ehmus ja kiljatas kogu aeg ja siis ehmusin mina ka.. :D:D
 
Eestis see juba küll läbi, aga siin veel mitte, nii et PALJU PALJU ÕNNE MU KALLILE TÄDI ENELILE JUUBELI PUHUL!! :) kallistan kõvasti :)


miljoni aasta vanune pilt ka :D

Annika. :)

No comments:

Post a Comment