Wednesday, October 3, 2012

Kolmapäev! 3.10

Heii! Ja juba ongi pool koolinädalast läbi. Praegu hakkas lambist pea valutama ja veider on olla, aga mis seal ikka, üritan siis täna ka varem magama minna, hommikul palju kergem kohe.
 
Hispaania keeles vaatasime neid videosid "Where the hell is Matt?" (see, kus see mees tantsib erinevates riikides) ja kui Eesti koht tuli, siis mul hakkas reaalselt pisar mööda põske alla voolama..
 
Mates oli töö.. khmmm, enamust ei osanud, aga õnneks pärast sain teada, et ma polnud ainuke, kelle arust see väga raske oli :D Drill Team'is harjutasime jälle high kick'e ja keemias ehitasime molekule ja midagi tegime iPad'is ka. Lõuna ja ajaloos vaatasime jälle seda ajaloosaadet "America The Story Of Us" ja pidime märkmeid tegema. Inkas tegime töölehte ja homme ja reedel saame tunnis teha, aga muidu neljapäevaks, tuleb teha kõne, täiesti suvalisel enda valitud teema. See just raskem ju, kui mitte midagi ette antud pole :D Aga õnneks esitama ei pea seda..
 
Ja Dance Aerobicus oli Workout Wednesday ja läksime siis õue jooksma, pidime jooksma või kõndima või misiganes moodi 4 ringi ehk 1 miili läbima. Täna oli jälle soojaks läinud ja õues oli 28 kraadi, nii et mitte just parim ilm jooksmiseks, aga mõtlesin, et võtan sellest tunnist ikka kõik mis võtta annab. Esimese ringi jooksin ilusti, aga kõik kellega koos jooksin hakkasid veidi aja pärast kõndima -.-  siis jõudsin Ms. Evansini ja ta küsis, et kas ma tahan joosta ja siis mul oli nagu jaaa,  ja siis jooksime koos. Vahepeal kõndisime ja siis sörkisime ja siis sprintisime ja jälle sörkisime ja nii see läbitud saigi. See minu meelest nii lahe, et õpetaja teeb kõike kaasa ja siis vahepeal ütles"You can do it Annika." ja siis niisama rääkisime ja ta ikka nii tore õpetaja. :) Lõpetasime esimestena ja siis venitasime kahekesi veel kui teisi ootasime. Niii mõnus, ma võiks seda iga nädal teha, aga enamus ütlesid, et palun ärme tee seda enam kunagi... ok.. :D Jesse'l oli ka jalka just samal ajal ja jalkapoisid ka jooksid ja tegid igast harjutusi, ei teagi kui palju nemad jooksma peavad. Siis vahetasime riideid ja nendega kes tahtsid, tantsisime veel ja mu nägu oli normilt punaneeeee, õudne.. Pärast kooli läksime poodi, seal kulus kuskil 50min... Tavaliselt on mul seal poes megakülm, aga täna oli ilma kampsunita nii mõnus jahe, teised külmetasid.. :D
 
Ja homseks pole midagi õppida jälle, nii tore :D
 
Üritan nüüd oma peavaluga magama jääda..
 
Annika. :)

No comments:

Post a Comment