Wednesday, October 17, 2012

Kooolis.

Hetkel istun koolis keemia tunnis, kus meil on v6imalik l2pakaid kasutada, kuna v6ime oma projekte teha. Ma tegin eile 6htul valmis juba, aga l2paka kasutamisest k8ll 2ra ei 6elnud.. :D Jumal k8ll, nii palju s6nu t2pit2htedega :D

Hommikul pidime siis Hayley'ga kooli minema ja lubasin endale pool tundi rohkem und. 2rkasin alles 8st. :D L2ksime siis 8.45 v2lja, Qinqin v2itis, et ta sai Hayleylt s6numi. Ootasime ja ootasime... minutid m66dusid, kell 9 pidime olema koolis, t2na eriti t2htis p2ev ka, kuna PSAT oli ju.. Kuskil kell 9 siis Hayley tuli l6puks, oli normilt sisse maganud ja siis kihutasime kooli ja jooksime oma klassidesse. Ma pidin testi tegema klassis A137 ja ma pole kunagi A-hallis k2inud, nii et polnud suht 6rna aimugi kuidas sinna saada, aga 6nneks Hayley pidi ka A-halli minema. 6nneks midagi sellest hilinemisest ei juhtunud, alles juhatati asja sisse ja l6puks testiga alustasime pm 10st alles. Ja see polnud mitte Practise SAT, vaid mingi muu s6na, nii et ikka usakate jaoks suur ja t2htis test. Test oli 25+25+25+25+30minutit pikk ehk siis lugemine, mate, lugemine, mate, kirjutamine vms. Eeeee, lugemine oli megaraske, ma ei lugenud neid tekste l2bigi, sest sellel poleks m6tet olnud, 1 tekst oli Yuri Gagarinist :D M6tet polnud, kuna mul polnud 6rna aimugi, mis need s6nad seal valikuvariantides t2hendasid, pm k6ik olid t2iesti v66rad ja siis enamus ajast lihtsalt vaatasin, mis s6na ilus on. :D Mate oli suht keskmine ja see viimane osa ka. Seal tuli siis pm lausetes vigu parandada vms. Terve test peale 8he mate osa oli valikvastustega ja p2rast seda tulimegi keemiasse ja n88d ootame C-lunchi, et l6puks s66ma minna, kuna k6ht on v2gaaa t8hi. :D Ja siis veel mate ja inka ja Dance Aerobics ja siis ongi  koolip2ev l2bi :)

Annika. :)

No comments:

Post a Comment