Wednesday, October 17, 2012

Kolmapäev! 17.10 Swing Dance

Tsauki jälle! Pärast keemiat läksime siis sööma ja pärast seda oli mate, kus oli töö, mis mul väga kanti läks :D ja pärast seda inka, kus hakkame paarides projekti tegema. Ma teen ühe poisi Ibis'ega, kes mu kõrval istub ja siis oli veel Dance Aerobics, kus vaatasime Spring Showd. Pärast seda läksime ühte sellisesse pm Halloweeni poodi, kust ostsime kostüümid laupäevaks. Me oleme kõik rasvakriidid.. :D Ja siis millalgi koju ja natukese aja pärast hakkasime Downtown Dallasesse sõitma, kus läksime Swing Dance'ima. Jacob'i (võp Saksamaalt) võtsime ka auto peale vahepeal.
 
Seal siis kõigepealt õppisime jälle ringis samme ja partnerid vahetusid kogu aeg ja jälle kõik tutvustavad end ja nii edasi.. ja siis tuli üks poiss, ütles oma nime, ma ütlesin oma nime ja pärast seda ta küsis, kas ma olen Venemaalt. Mul oli nagu, et ei, Eestist, siis ta ütles close enough :D. Mul oli nagu, wow, mõni inimene teab kus Eesti on :D ja siis küsisin, et kust ta võtab, et ma sealt kandist olen ja siis ütles, et aksendi järgi, okeii :D Ja pärast hiljem tantsides ta peaaegu mäletas mu nime õigesti ja teadis isegi, et Tallinn on Eesti pealinn :D Isegi Yannick, kes on Šveitsist, ei tea Eestist midagi... :D
 
Ja siis sai jälle paljude erinevate inimestega tantsitud ja Jacob(Moritzi hostvend, kohalik :D) õpetas jälle uusi trikke ja liigutusi ja samme :D Ma tagasitulles siuke pro Swing Dancer :D:D Ja siis mingi tantsu ajal, teate ju ka seda, et sa tunned kui keegi seisab sul selja taga ja no ma tundsin ka ja vaatasin korraks üle õla ja oh juuuuuuuuudas :D ma pole tavaliselt kiljatusega ehmuja, aga seekord küll.. Vaatasin siis üle õla ja suur gorilla passib vastu, isversusver kui jube see oli :D:D Qinqin tahtis vist varem koju minna ja siis nad Lisaga läksid ja Chris oli ka kadunud, aga alles hiljem sain teada, et see gorilla oli mu hostisa. :D:D Apppi, see oli ikka nii hirmus :D Praegu hostisa mõtleb plaani, kuidas Qinqin'i ehmatada, heheh :D
 
Ja siis tantsisime ja tantsisime, ainult 1 laulu ajal vist lasti istuma korraks :D ja siis 11 paiku jõudsime koju ja homme saab jälle pisut kauem magada, kuna me Hayley'ga kooli.
 
Annika. :)

No comments:

Post a Comment