Thursday, October 18, 2012

Neljapäev! 18.10

Tsaukii! Jälle oli väga uimane päev, vihkan seda tunnet kui kogu aeg uni on.. :D
 
Hommikul läksime Hayley'ga kooli ja kohe edasi hispaania keelde, kus oli asendusõpetaja ja vaatasime mingit dokki "Wasteland", siis mates midagi põnevat ei teinud ja Drill Team'is vahetasime riided ja siis pool tundi istusime lampi ja lõpus tegime korraks läbi selle, mis ootab meid ees homses skills testis. Keemias pidime 3stes gruppides kiiruse peale nimetusi ja valemeid kirjutama. Me seal taga nurgas tegime koos ja no taga pool istuvad targemad, nii et mul oli üsna hea grupp. :D Võtsin siis kirjutamise enda peale ja tundsin end päris geeniusena kui teised pool tundi ühte elementi otsivad, aga mul see juba ammu kirjas.. :D Loodan, et saame kahe esimese hulka, sest siis saab testis või quizis punkte juurde. :) Siis lõuna, aa ja eile oli lõuna ajal vist mingi kaklus.. igaljuhul kõik tõusid ühel hetkel püsti ja jooksid ühte söökla otsa, kus see siis ilmselt oli. Me olime sellest nii kaugel, et ei viitsinud lähemale vaatama minna.. :D Nii siis ajaloos tegime kordamislehte ja inkas alustasime oma projektiga, homsest alates lähme arvutiklassi. Peame selle projekti powerpointis tegema.. Ja Dance Aerobicus tegime tantsu edasi ja pärast seda siis kõnnin koridoris ja järsku üks poiss ütleb mu kõrval mulle "Hey", ütlesin vastu ka, aga seejärel olin väga segaduses, kuna ma polnud kindel, kas ma tean teda kuskilt ja olen ta unustanud või mis :D Aga siis ta ütles, et näeb mind iga päev sööklas, et istub must kuskil diagonaalis :D okeii, väikestviisi stalker mul :D:D creepy :D
 
Siis tulime koju ja pärast seda läksime videolaenutusse ja võtsime filmi ja siis ühte söögikohta ja võtsisme süüa ja siis tulime koju ja sõime ja pärast seda hakkasime õudukat vaatama. Filmiks oli "The Cabin In The Woods", ütleme nii et see on väga veider film, õnneks väga õudne polnud, pigem rõve, aga jah...veider... ei oodanud sellist lõppu.. :D
 
Ja nüüd magama kähku ja homme, tegelt juba täna ju reede! Ja wuuuhuu sellele, et 3 kuu pärast saan 18! :)
 
Annika. :)

1 comment:

  1. Vahetusõpilase elu ongi raske. :D
    Ainult magaks! Aga ei kõlba nii ju - "ega ma siia magama tulnud!"

    ReplyDelete