Wednesday, October 24, 2012

Teisipäev & kolmapäev! 23-24.10

Heiii! Eile õhtul lõpetasime filmivaatamise hilja ja siis läksin suht kohe magama, agaaa mis siis eile toimus? Kui vaid mäletaks :D
 
Hispaania keeles kasutasime kõrvaklappe ja õpetaja hindas meie vestlusi ja töö tegime ka laulu peale. Mates oli üsna raske test(nüüd on naljakas, hiljem kirjutan :D) Drill Team'is ilmselt tegime tantsu edasi ja keemias oli väike quiz ja harjutasime veel nimetusi. Lõuna ja ajaloos mängisime kordamiseks pm kuldvillakut.. ja inkas tegime oma projekti vist ja Dance Aerobicus mõtlesime tantsule lõpu.. Siiani megaõnnelik et seal grupis olin :)
 
Siis mingiaeg tegime oma kõrvitsad lõpuni ja pärast seda vaatasime kõigepealt "The American Werewolf In London" ja seejärel "Alien"'i, siuke õudukaõhtu :D









mul oli ikka väga täpselt kõik mõõdetud :D


panin tagasi magama :D






 
Ja täna oli Matthewil sünnipäev, tore et teada sain, kui ta uksest sisse astus.. :D Siis hispaania keeles saime mingi paksu konspekti kordamiseks, mida pidime tegema ja võis paaridesse võtta, aga mu meelest üksi saab palju kiiremini :D Aga igaljuhul, kui õpetaja ütles, et kellel paariline on, see tõstku paarilise käsi ülesse ja ma juba rahulikult tegin, kui Devarion järsku mu käe üles tõstis, jummel kuidas ma ehmusin :D Aga Donavan, kes mu ees istub joinis ka meiega.. või noh tegelt see näeb välja nii, et mul juba kõik tehtud ja siis nad küsivad või teevad maha :D Aga vähemalt saan õpetada ja aidata.. :D Mates, jesss, võtsime uue osa ehk nende sin ja cos ja ülejäänud 4 teoreemi tõestamine. Nad teevad siin natuke teistmoodi seda, aga suht lihtne peatükk, nii et mulle meeldib :D Ja mis ma eelnevalt kirjutasin, et oli naljakas.. ehk siis see et saime täna eilsed testid kätte ja ma sain 98 :D:D Mul oli klassi parim töö, ups :D Kui ma nägin, et mul oli ainult 1 vale, siis lihtsalt naer tuli peale, kuna see polnud just kõige lihtsam töö ja  vähemalt 2 küsimusega mängisin ma bingot, aga panin need täppi, nii et... :D Sain end jälle geeniusena tunda, hahah :D Aga töö oli siis sin,cos,tan,cot,csc ja sec graafikute peale ja kogu töö oli valikvastustega, nii et seal lihtsalt hakkad lõpuks kahe valiku vahel kahtlema... Saime progress reportid  ka kätte ja mul mates hetkel 95... :D Drill Team'is hinne 99 ja seal puhastasime tantsu. Keemias oli mul ka 95 kanti(mul need all köögilaua peal :D, ei viitsi järele minna.. :D) Ja keemias hakkasime mol'e õppima. Kuigi õppisin seda juba ammu Eestis, siis alles nüüd tunnen, et saan aru ka.. :D Siis lõuna, sõin mingit kanaburgerit(?) vms ja ajaloos lugesime mingist üleujutusest või millestki sellisest :D Inkas meil vaja ainult kokkuvõttev lõik teha ja meil terve nädal veel aega... Ibis'el oli oma läpakas kaasas ja siis ma näitasin talle google maps'ist Eestit ja oma Eesti kodu teeotsa :D Ja hinnetelehed saime ka, mul vist oli 94(?) Kõik hinded olid 100 ja siis lambist üks 1... mul oli nagu midaaaa?? :D, ma teen alati kõik ära ju aga küllap oli see siis kahe silma vahele jäänud, aga saan selle veel ära teha. Ja Dance Aerobicus mul hindeks 100, jee :D Seal oli siis skills test ja tunnialguses oli 10min aega veel tantsulõppu mõelda ja kõik teised räigelt vusserdasid ja pusserdasid, aga meil oli kõik ilusti valmis :D Me olime kõige väiksem grupp ka, viiekesi, teised olid mingi 8 ja 9kesi :D Aga meil oli ikkagi kõige parem ja puhtam, heheh :D Haveniga olime jälle üliheas tujus, et nii heas grupis olime..  :D  Ja siis tunnilõpus tantsisime veel 4kesi Dance Clinicu tantsu- see ikka nii mõnus...
 
Ja siis toidupoodi ja koju ja ja ja siis sõime ja pärast seda läksime Lisaga poodi kaarte ostma, kuna Qinqin'il homme sünnipäev. Ja tagasitulles vaatasime veel "28 Days Later"- taas õudukas või tegelt pigem rõve ja kõhedate zombidega film :D
 
Homme meil koolis jälle mingi test, ELA vist oli - pole õrna aimugi, mida oodata :D Aga see on 9st 12.30ni ja pärast seda 4.,1.,2.,3. periood ehk homme ainult keemia, hispaania keel, mate ja drill team ja kõik peale keemia ainult 36 minti pikad . :)
 
Ja homme saab 30min kauem magada ka, kuna lähme hiljem, jeeei :D
 
Annika. :)

No comments:

Post a Comment