Monday, October 22, 2012

Esmaspäev! 22.10 2 KUUD

Heii! Ja koos tänasega olen siin juba 2 kuud olnud :) Ühest otsast nii kaua, teisest nii vähe.. Koolis kui vahepeal mõtted kuskile lendu lähevad, siis hakkan mõtlema, et mina, Annika, olen siin, Ameerikas...ja siis on siuke tunne, et kas ma näen und?? :D  sest ikka ei suuda uskuda, kuidas mul vedanud on, et siia tulla sain :)
 
Hispaania keeles töötasime natuke nende kõrvaklappidega jälle ja mates saime uued kohad... Ma liikusin laudkonna võrra seina poole, Ayana, kes oli enne mu lauas, on nüüd ka ja Howard on ka. Nendega koos tegin seda kiiguülesannet ka. Hindasime koduseid ülesandeid ja muud väga ei teinudki. Drill Team'is hakkasime kava tegema, aaaah, nii pull, aga nii läbi võtab see, sest enamasti on ainult jalalöögid(kickid), aga see nii äge, et kõik peapöörded ja liigutused on täpselt lugemise peale. Siis keemias õppisime nimetusi jälle, seekord neid di, tri,.... Homses töös saame 5 punkti juurde ka selle eest, mis ükspäev kiiruse peale tegime gruppides.. :) Siiiis lõuna ja ajalugu, kus midagi erilist ei teinudki ja siis inka arvutiklassis ja tegime oma powerpointi. Meil pool valmis pm. Ja siis dance aerobics, kus õppisime hästi natuke tantsu edasi ja siis tuli gruppidesse võtta ja peame mingi pika ja veniva koha sinna mõtlema.. Ma vaikselt nihkusin kogu aeg vasakule poole, et saada gruppi kuhu tahtsin :D:D Ja siis kui õpetaja ütles, et võtke gruppidesse, siis ma kohe jooksin Olivia, Alysoni ja Sara juurde ja küsisin, kas võin nendega olla, nad kõik olid kohe, et jaaaa ja siis Haven tuli ka meile. Ja siis pärast nad kõik ütlesid, et "Finally we have a great group" Meil Haveniga oli ka, et jeee, sest eelmine grupp oli päris pahapaha :D Seekord vähemalt saame oma osa ilusti tehtud ja meie grupis klassi kõik kõige paremad tantsijad, huh :D Nii palju nalja sai täna kogu aeg, sest see muusika koht nii väärakas, aga niiii hea meel ikka, et sinna gruppi sain.. :D
 
Nii, siis koju ja üritasin homseteks töödeks õppida, aga uni oli nii suur, et silmad lihtsalt vajusid kinni... Panin siis äratuse 15min pärast ja ärgateks oli selline tunne, nagu oleks mitu tundi maganud, kuigi tegelt ainult 15min.. Siis kutsuti tortillasid sööma ja pärast seda võtsime kõrvitsad ette. Puhastasime ära ja joonistasime näod pähe ja veits lõikusime ka, aga päris valmis veel ei jõudnud, mul vaja veel suu teha, nii et homme lõpetame. Viimane presidentide debatt oli täna, aga avastasin just, et ei teagi millest see oli, kuna tegin samal ajal Drill Team'i arutlust kolmapäevaks... :D Ja nüüd saab kell juba 10 ehk "Freinds" algab. :))
 
ülejäänud pildid panen homme, siis kui kõrvitsake valmis on..

laupäevane pilt ka :D
 
Ja mu väikevennal täna sünnipäev. Nii et siin ka PALJUPALJU ÕNNNE 16.SÜNNIPÄEVAKS OSKAR!!!! :)
 
pilt tehtud mu viimasel päeval Eestis 2 kuud tagasi.. - OK OK tegelt sajandeid vana pilt :D:D
 
 
 
Annika. :)

1 comment:

  1. hahaha kui ma lugesin viimase pildi all kirjutatud lause esimest osa siis ma mõtlesin küll, et WTF :D:D Aga megalahe blogi, keep going! :)

    ReplyDelete