Sunday, October 7, 2012

Pühapäev! 7.10

Tsauu! Terve päeva olnud selline tunne, et homme kooli, aga 2 vaba päeva veel ju, hehehe :D
 
Magasin jälle kuskil 11ni. Ärgates olin üksi kodus, siis tuldi mulle järgi, läksime korraks kirikust läbi, kus Qinqin'il trummitund oli ja siis läksime hommikust/lõunat sööma. Siis korraks koju ja siis mingisse poodi mum'ide jaoks asju ostma. Koolist saab muidu valmis mum'i ka osta, aga see umbes 60$ ja mõtlesin, et ise tehes tuleb odavam, aga ega väga ei tulegi... Aga lohutan end sellega, et see ainus mum, mis mul terve elu jooksul saab olema ja see jääb ikkagi suureks mälestuseks. :) Täna veel päris valmis ei saanud, sest lill ja karu veel puudu, aga homme vist lähme kuskile mujale poodi. Mum'e, nagu ma olen aru saanud, kantakse reedel koolis ja jalkamängul ka vist, ei ole päris kindel aga jah..

Algus:
 

 Tänane lõpptulemus:



 
Ja õhtuks sõime grilled cheese'i ja kartulisuppi ja muud väga ei teinudki täna. Veits tegin veel matet ja vaatasin jälle 90210'i. Homme algab ju uus, viies hooaeg, aga ma alles kolmanda juures, aiaiai :D Homme varakult äratus ja siis Downtown Dallasesse Scavenger Hunt'ile..
 
Ja siia on ka sügis jõudnud. :( Täna oli 11 kraadi ainult, niiii külm... aga õnneks teisipäeval jälle 24. :) Praegu emme kootud villased sokid jalas ja sain just teada, et juba 8 paiku lahkume kodust ehk ikka väga vara peab tõusma.. aga homme saab esimest korda USA rongiga ka sõita.. :)

story of my life!!

Annika. :)

1 comment:

  1. Jaaaa!!! ma ei m6ista, ma olen ka koguaeg niiiii v2sinud, ei tee terve p2ev pm midagi, l2hen kell 10 magama ja siis j2rgmine p2ev olen j2lle t2iega v2sinud ... makes no sense -.-

    ReplyDelete