Thursday, October 4, 2012

Neljapäev! 4.10

Tsaukii! Ja ongi järgmine päev juba õhtusse veerenud.. Hommik/öö algas väga meeldivalt :D Jäin siis oma peavaluga kuskil 22.30 magama ja ärkasin lambist peale 12st jumala puhanult ja oleks juba peaaegu püsti tõusnud, aga sain järsku aru, et saan 7h veel magada ju :D Kas on võimalik, et päev veel paremini algaks?? :D:D
 
Hispaania keeles värvisime pealuid :D 29.okt-2.nov on hispaaniakeelsetes maades mingi püha ja siis meie värvitud pealuud paneb õpetaja klassi seinale ja koridori.
 
Mate õpetaja oli täna tagasi, aga ikka natuke haige kahjuks. Tal oli 5 päeva kõrge palavik ja arstid ka ei teadnud, mis tal viga oli. Täna ka köhis ja hääl oli ära, nii kahju :( ja tal oli paar aastat tagasi rinnavähk, päris jube...  Tegime siis iseseisvat tööd ja eilse testi hinnet küll teada ei taha... :D
 
Drill Team'is pidime terve tunni ise venitama. Ja siis tegin vasakut spagaati ja siis ma tundsin et põlv läheb kohe välja (emme mõistab..) aga õnneks läks valu põlves kohe üle, aga ma ei julge enam spagaati teha... :D
 
Keemias oli quiz, muidu oli lihtne, aga ühe küsimuse panin kanti ja muud ei teinudki.. Siis tuli lõuna ja ajaloos õpetaja luges meile teksti ette ja siis pidime samal ajal küsimustele vastama. Kõige keerulisem on nimede kirjutamine kuulmise järgi, mõned kirjutasin ikka jumala umbes :D
 
Inkas tegelesime oma kõnega ja muud ei midagi.. Ja Dance Aerobicus tegime natuke tantsu edasi ja see on kõige pullim, et tunni lõpus antakse meile 10 minutit aega riideid vahetada, aga enamus vahetavad hästi kiiresti ja siis paneme ise muusika käima ja tantsime edasi kuni kella helisemiseni.. Ja täna leidsime sealt plaadi pealt laupäevase Dance Clinicu kava laulu ja siis mina, Haven, Alyson ja Olivia jäime peale kella veel sinna, sest kõik tahtsime megalt seda uuesti tantsida :D :)
 
Siis tulime koju ja vaatasin seriaale ja enne sööki oli aega tund aega ja siis läksime jooksma. Sõitsime autoga kuskile ja siis jooksime kuskil miili mingit rada pidi, tegelt olin mina ainus, kes kogu aeg jooksis, teised kõndisid vahepeal.. nii tubli olen ikka :D Aga mul eilsest jalad megaaaaavalusad ja tänane lisaks, nii et usun, et homme ma ei liigu eriti :D:D (see on see kui pole kaua jooksnud..)
 
Siis sõime ahjukartuleid ja pikkapoissi ja brokolit:D  ja pärast seda läksime jäätisekohvikusse.. Võtsin kohvi ja šokolaadi jäätised. Veider, et ma kohvi ei joo, aga kohvimaitseline jäätis meeldib väga..
 
Homme on koolis Rams Read It Day ehk igas tunnis peame 20 minutit raamatut või ajakirju lugema. Peakski minema nüüd otsima, et mis raamatu võtan... Inglise keeles saame näiteks quizi väärtusega hinde 100 kui oma raamatu kaasa võtame, päris lihtsalt saab hea hinde teenida ju.. :D
 
Ja homme ongi juba reede ja siiiiiiis 4 day weekend.. :))))

Annika. :)

No comments:

Post a Comment