Saturday, October 6, 2012

Laupäev! 6.10

Tsaukii! Hommikul tõusin 11ne paiku alles. Lõpuks sai kaua magada.. :D Aga ikkagi olin terve päev nagu uimane kana ja jõud kuidagi kadunud.. Mingil ajal rääkisin emme ja vennaga skypes päris pikalt ja pärast seda vaatasin seriaali edasi ja üritasin matet teha, aga ei osanud...
 

 
Siis sõime ja poole 7me paiku läksime kirikusse, kus toimus 50ndates pidu. Mul vist täna mingi õnnepäev :D Võitsin limbos, auhinnaks sain ribbon'i ja Elvise plaadi :D:D  ja siis mängisime mingit mängu ringis, kus kõnnid numbrite peal kuni muusika käib ja siis jääd seisma, ma olin 22 peal, ja siis võeti tassist number ja oh sa üllatust, võetigi 22 ja ma võitsin tordi :D:D LOL :D Ja siis tegime pilte ja sõime ja tantsisime. Ja üks tüdruk meie koolist, kes on ka Bando, oli ka seal. :)
 







Annika. :)

No comments:

Post a Comment