Tuesday, August 14, 2012

Veel lennuinfot ja igast värki.

Heihei! Aeg on jõudnud sinnamaani, mil nädalapärast on mu viimane päev Eestis. :) Täna sain veidi täpsema lennuinfo ja viimast, siselendu ma ju enne ei teadnudki, aga igaljuhul.. aaa ja fail oli sellise pealkirjaga: Travel Reservation August 22 for ILVES, tundsin end kohe nii tähtsana :D:D:D.

Aga nii...
  • Esimene lend: Tallinn - München (06:35-08:05) nii et lennujaamas pean olema kolmapäeval juba 04.35, siis tuleb ka keegi YFUst, kes annab kätte lennupiletid,  perekontaktid, kindlustuspaberid, kohvrisildid ja kaelaskantava dokumendikoti!!:D

  • Teine lend: München - Washington Dulles (11:40-14:44) see lend kestab 9h -.-

  • Kolmas lend: Washington Dulles - Dallas (18:00-20:05) ja sinna tuleb juba mu hostpere vastu :)
Kokku lendan ma 14 tundi ja 39 minutit ja eriti cool on see, et ma lendan ajas tagasi. :D:D


Vahepeal olen päris palju suhelnud ka oma hostemaga. Sain teada, et talved on seal väga kerged, umbes 5-10 kraadi sooja! Minu esimene talv ilma lumeta.. Praegu on seal selline mõnus 30 kraadi. :)
Siis hostema otsis mulle kohta, kus saaks cheerleadimisega tegeleda ja ta vist leidis ühe ja pidi infot juurde saatma, aga pole seda veel teinud, nii et praegu ei tea veel, mis trennide koha pealt saab.. Ta tegelikult on andnud mulle juba 5-6 tantsustuudio lehekülge, aga need kõik nii sarnased ja ma tahaks ikkagi cheerleadimist. :D 


Ja mu hostõde Hiinast jõudis juba 2.augustil USAsse.





Siuke armas hiinakas :)


Ma vist oma hostpere pilti polegi siia pannud, nii et siin see on:

vasakult: hostvanaemad Pat ja Marie; hostema Lisa; hostvend Mikey, hostisa Chris(handsome old me, nagu ta pilti tutvustas:D); hostõed Jennifer ja Melissa - tüüpiline Armeerika perekond minu arust. Ja siiamaani olen küll väga rahul nendega :) Ja kõikidel, ka hostvanaemadel on facebook :D


Emaga oleme ostnud suure raha eest suure hulga suveniire ja sokke ja asju, peab veel komme ka ostma kui ta tagasi tuleb. Nimelt mu ema praegu reisil ja tuleb tagasi esmaspäeva öösel ja teisipäeva õhtul lähme juba Tallinnasse ja kolmapäeval lendan juba minema...  Hea, et meile vähemalt 1 päevgi jääb...

Pühapäeval oli sugulaste/sõpradega pisike istumine ja nüüd pühapäeval tuleb "pisike istumine" oma sõpradega, aga nendest lähemalt, kui ka viimane toimunud on..

Laupäeva öösel, siis kui tähti langes, läksin kell 2 öösel õue terrassile istuma, võtsin Ipod'i kaasa, kuulasin kurbi laule ja lihtsalt nutsin end tühjaks. Olen 103 protsenti kindel, et lennujaamas ja ilmselt juba varemgi hakkan ka nutma, sest olen siuke emotsionaalne ja nutan kõikide kurbade ja õnnelike filmide ja seriaalide lõpus :D:D

Ilmselt millalgi enne minekut tuleb veel mõni postitus. :) Pakkimisele ei taha üldse mõelda, aga eks varsti peab..

Annika. :)

4 comments:

  1. Haha, kõik naissoost tegelased on pildi peal väga tähtsate nägudega, aga mehed ei saa nagu üldse aru, mis toimub. :D Aga muidu hästi lahedat reisi sulle!! :)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete