Thursday, August 23, 2012

American Dream

Helloo!! Minu kell näitab hetkel 21.23 ja on neljapäev. :D Tänane päev oli vääääga tegus ja ma olen praegu tegelikult rampväsinud, eks see annab tunda et Eestis kell pool 6. :D
 
Mul oli tõesti megagiga lahe päev täna. Hommikul ärkasin 9 ajal vist, siis pakkisin veits asju lahti ja natukese aja pärast tuli Qinqin(hostõde Hiinast) ja kutsus mu muffineid sööma. Hostvanemad olid mõlemad kodust ära. Chris oli tööl ja Lisa kuskil oma emaga.. Igaljuhul, Jenny(hostõde) küsis kas ma tahaksin oma kooli näha ja siis läksimegi kolmekesi, mina, Jenny ja Qinqin. Kõigepealt näitas ta bussipeatust, kust hakkame kooli käima ilmselt...omg ja siis kool. See on hiiiiglaslik, reaalselt... Jenny näitas: siin on teater, siin on bändi hoone, siin on võimla... ja need kõik olid megasuured. :D Ja kõige pullim oli minu meelest see, et õues ühed õpilased harjutasid mingit rutiini roosakas-lillakate lippudega. Mustade pükte ja valgete pluusidega noored, kes selle marching band'i ajal lippe viskavad jne.. See oli nagu hetk kuskilt filmist. Niii, siis sõidame Texase tänavatel ja valgusfoori taga seisma jäädes, oli teine suurem filmihetk. :D See rajoon, kus elame, no siin on megailusad majad ja täpselt nagu filmis, ma ei saa üle sellest. :D Terve selle aja oli jälle naeratus suul, kuna kõik on niiiiiii pull. :D
 
Okeii, siis läksime mulle eluks vajalikke asju ostma poodi, no ma ütleks selle kohta pigem kaubanduskeskus, aga see ainult 1 pood. :D:D
siin poes käisimegi :D



 Okeii, ja siis Jenny rääkis igast asju Targeti ja Walmarti kohta. Tema ise pidi olema Targeti austaja. :D Ma ei mäleta, kuidas need täpselt olid, aga midagi sellist näiteks: "Hey, your Walmart is so big that there is another Walmart in it."  Ja veel selliseid lauseid. :D Aaaaa, ja mis kõige tähtsam, sain omale adapteri ka õnneks ja siis ostsin veel igast asju, nii et kokku läks 33 dollarit. Tegin poes ka mõned pildid..



heheh, need olid niisama nummid :D
The Big Bang Theory pluusid..
see oli mega suur..
 
 
 
24 kassat..
 
need väiksed pudelid olid mega nummid :D ja mulle osteti ka üks see 24-pakk cocat :D
 
muusika, filmid
Jenny ja Qinqin
need garnieri asjad on 750ml, nii et ka mega suured

 
Hahah, ja üks ironic moment oli ka, Qinqin'il oli selle pluusi esiosa täis matemaatikat kirjutatud, seal olid nt mingid ringi pindalad ja siinused ja koosinused :D Ja siis Jenny küsis, et "Why do you have maths on your shirt?" :D:D Ma naersin, kuna ta ju Hiinast.... :D:D:D
 
Lisa(hostema) tuli ka mingiaeg sinna poodi ja ostis meile õunamahla ja mulle cocat selle 24-packi.
 
Nii siis Qinqin tahtis kõrvarõngaid. nii et läksime neid ostma.. Jenny küsis autos minult, et "So, are you ready to go to the mall for the first time in America?"  See küsimus tekitas jälle filmi tunde :D. Käisime siis mingis outside-mall'is, see tähendab siis seda, et poed pole mitte ühe katuse all, vaid eraldi, aga see ikkagi on nagu üks kaubandusala(?) :D Me läksime sellisesse poodi nagu Claire's. Ostsin ka kõrvarõngaid...seal oli see värk, et ostad 2 saad kolmanda tasuta, nii et pidin ostma :D  Kokku läks 23$ + 1.90 oli tax lisaks...sorri issi, üritan tulevikus vähem kulutada.. :D


Ja pilte sellest poest...

 
 
plaat maksis 15$ muidu :D








kaunis :D
Siis hakkasime kodu poole sõitma. :)
tellisime juua sellisest kohast, kuna niii palav oli..

mul sprite ja siis lisa flavouriks võtsin kirsi :D päris hea oli :D 
 Siis tulime korraks koju ja hostema viis meid pediküüri.. :D:D nii et mul nüüd roosad varbaküüned ja lavendlilõhnalised jalad :D:D:D:D See oli ülimõnus ja massaaži tool oli ka. Mingid aasialased töötasid seal ja neil polnud aimugi, kus Eesti asub, no see on okei, keegi ei tea :D aga nad ei teadnud isegi, kus Soome ja Venemaa on.. Aga jah mõnus elu ju kui keegi su jalgadega tegeleb ja sina samal ajal temple run'i ja gold miner'it mängid, või mis? :D:D:D:D 


 
Siis tulime koju ja Jenny õptas paelu punuma. Minu omad on see rohelise-kollase-roosaga ja sinimustvalge-oranziga. Punumise ajal olid vanemad palunud, et Jenny meiega tõsiselt räägiks mõnest asjast. Terve see hommikupoolik poodides tekitas tunde, nagu ta oleks mu oma õde ja kui me ta toas rääkisime siis ta ütles, endal silmad märjad, et me võime talle alati iga kell helistada ja ta tahab, et me võtaks teda kui oma vanemat õde ja siis tuli mulle ka pisar silma, see oli niii armas. :)
Aga kohutav on see, et ta läheb pühapäeval Austinisse kolledžisse ://.....tegelt 1 tore asi ka selle juures, et me saame ka kaasa minna, et aidata tal kolida. Ja ta kutsus meid laupäeval oma esinemist vaatama, ta tegeleb natuke pole dancinguga, aga ta hoiatas, et üks kava, mis ta tegema peab on  väga dirtyy.. Aga see pole nagu strippamine, nagu Jenny miljon korda korrutas. :D

 



Ja õhtusööki läksime sööma Hiina restorani.

 minu hot peppers chicken

selles mustas asjanduses keskel põles alguses ka leek
 USA restoranides ju see hea asi, et kogu aeg on tasuta joogi refill ehk siis kogu aeg täidetakse su klaasi.



Pärast läksime veel mingist cheerleadimise & tumblingu kohast läbi, vb hakkan seal käima. Ja Chris tõi mulle ka paberid, kust ma saan valida, mis tunde ma koolis võtta saan. 4 tükki on kindlad: US History, English, Mathemathics ja Science, 3 tk pean juurde valima.
 
Homme lähme veeparki, täna sõitsime sealt mööda ka ja see tundus ülicooool. :D Kui jõuan siis homme kirjutan vb. Aa ja täna hommikul oli siin umbes 30 kraadi, aga see pole nagu Eesti 30 kraadi, vaid pigem nagu Eesti 40 kraadi :D Tegelt kardan, et jään varsti haigeks, kuna õues on megaaaa palav ja siseruumides igalpool megad konditsioneerid, nii et õues sulan ja sees külmetan. :D Ei, aga tegelt olen megaaa rahul ja tunnen end üpris koduselt juba. :)

Annika. :)

4 comments:

  1. :)
    Welcome to Estonia... Ei, ikka Welcome to the US!
    Lahe oli lugeda su kirjutust!
    Tervist ja õnne sulle sinna ning NAUDI seal olemist, sest see aasta läheb ülimegasuper ruttu mööda!

    ReplyDelete
  2. Väga chill on vaadata, kuidas uued vahetusõpilased end seal sisse seavad. Tuleb kohe enda algusaasta meelde. Palju edu ja ära väga palju lollusi siis tee!

    ReplyDelete