Monday, August 20, 2012

Üritustesari: Annika läheb ära! :D

Tere! USKUMATU, et aeg on jõudnud sinnamaani, et homme õhtul sõidan Tallinnasse ja ülehomme hommikul juba astun lennukile. Jube mõelda tegelikult, palju veel teha, aga aega vähe..

Aga nii, eelmine pühapäev, 12.august, käisid mul külas mõned sugulased ja sõbrad. Oli selline väike istumine ja sõime ja ajasime veel viimast korda juttu mõnega. Ja pärast tegime veel emaga kõikide puude ja põõsaste juures pilte.. :D

hamburgerit toodi ka :D

emme tegi võileivatorti!







Ja eile, 19.august, oli mul "väike istumine" sõpradega ehk kõige ägedamate ja armsamate inimestega!!

Ja mulle kingiti nii ägedaid ja armsaid asju, mis mul juba kohvri kõrval pakkimist ootavad. :)

reaalselt kõige ägedam pluus, mis mul vist on!!


ja armsatelt pliksidelt üliarmas kaelakee :)


sorri Keiti, see pilt ei olnud õige ilma sinuta!! :D Minu Susanna, Helena, Grete, Merlin, Merilin ja Keiti!! Need totud tegid mulle kõige armsama kingituse üldse..

meistrimees Merlini poolt tehtud ümbrik, mida oli võimatu avada :D

 
ümbrikus oli pluus..



ja pilt..
ja 13 ümbrikut, millel on peale kirjutatud, millal avada võin! :)

armsad inimesed!!!

ja ilmselgelt kõik teavad, kui väga mulle šokolaad maitseb :D

Raske on ju lahkuda, kui kõik kallid inimesed siia jäävad. Ma armastan teid kõiki väga ja loodan, et te mind ära ei unusta selle aastaga. :D :)


Annika. :)

No comments:

Post a Comment