Sunday, August 26, 2012

Kolmas päev!

Hellüü!! Täna hommikul ärkasin ei mäletagi enam, mis kell, aga pärast ärkamist lasin omale Hiina restoranist ülejäänud sööki soojaks ja peale seda läksime telefonipoodi(?) ja ajasime sim-kaardi asjad korda. Sain õnneks oma Iphone’i kasutusele jätta. Saan kuus 250minutit kõneaega ja määramatul hulgal sõnumeid 25dollari eest. Esimese kuu tegi hostisa välja, nii tore..
Jätkan nüüd täna eile kirjutatut..lambist kadus wifi ära ja nüüd pean all selle juhtmega wifis olema, mis on veits tüütu ja siis ma eile ei viitsinud jamada sellega, sorri..
Pärast seda küsis hostisa kas me Qinqin'iga tahame temaga kaasa minna ja mul oli siis et okeii ma tulen, et mis minuga ikka juhtuda seal saab. :D Nimelt annab mu hostisa laupäeviti oma päris töö kõrvalt kõne (speech) klasse ja sellel päeval oli tal neid 3 ja me olime neis kõgigis...Pärast saime 20$ ka selle eest, et aitasime veits pliiatseid-pabereid jagada ja olime ns tublid :D
Esimeses klassis oli 7 inimest peale meie.. Nad kõik olid kuni 9-aastased või nooremad.. Mõtlen nüüd, kes seal olid....: Lea, Sara, Ethan, Ben, Bryan ja 2 poissi olid veel, aga nimesid ei mäleta, nad kõik olid niii nummid, aga nad kõik olid seal ka enne käinud seega nad olid juba nii osavad ja mul oli alles kolmas päev Ameerikas.... Igaljuhul, pidime seal mutanteerima(what kind of word is that?? :D:D ma vist ise mõtlesin selle just välja :D) ühte sõna, milleks oli life 10 korda ja selle viimase sõnaga pidi kirjutama kõne. Mutanteerida sai kahel viisil: sõna kas riimub selle uuega või on seotud kuidagimoodi. Minu viimaseks sõnaks tuli shopping. Mulle ei meeldi väga paljude inimeste ees esineda ja kuigi seal olid ainult väiksed lapsed ja Chris, hakkas mul ikkagi süda pekslema ja hääl värisema. :D Need väiksed olid nii osavad lihtsalt, et jube hakkas no.. :D
Siis läksime Walmart'i ja ostsime süüa. Ostsin, või no Chris ostis, pooliku selle võileiva(mul jäi ikkagi sealt alles ja nüüd millalgi viskasin minema) ja seal külmikus coca't polnud, seega võtsin Dr.Pepper'i...ma nüüd pole aru saanudki, kas see ongi kirsimaitseline või mul oli lihtsalt mingi veider jook...mulle see väga ei maitsenud...ja siis ostsime veel 3-se paki jäätist. See oli megaheaaaa, 2 kihti šokolaadi ja see sulas suus :D:D ja seal olid iseteenindavad kassad..


mmmmmm :D:D


 
Ja siis läksime sinna Hiina kooli tagasi...aa ja enamus õpilasi olid aasialased...ja ma muidugi suutsin auto ka piibutama panna(võite kirjutada mis see õigem sõna on, kui see veider on, mul absoluutselt ei meenu :D:D:D)ja siis jooksin võtmete järele.. :D
 
Teises klassis istusin ühe hästi nummi Hannahi kõrval. Seal olid nad jälle kuni 8-9 aastased. Ja seal mutanteerisin sõna pig sõnaks chocolate.. Seal pidi jälle samamoodi kõne tegema ja oma nime kasutama, aga nii ei tohtinud: My name is.... Seega, ma olin nii lahe ja tegin nii: My name is not Lisa, it's Annika. hehehehe :D:D:D Aga seekord oli seal klassi ees paljupalju lihtsam seista, kuigi õpilasi oli ligi 20, aga nad olid jälle nii nunnnud, eriti üks pisike poiss,selline veidi tüsedam aasialane :D:D
 
Ja kolmandas klassis olid veidi vanemad lapsed...ma arvan, et neist noorimad olid kuskil 10-11 ja vanimad 15-16. Minu vanusehindamine võib ka mööda olla, mõned arvavad, et mul kullipilk, aga spioonipilku vanusetuvastamiseks mul väga pole :D:D:D:D Seal mutanteerisin(ikka veel imelik :D:D) sõna fish sõnaks gummybear.. Aga seal pidime 3-stes gruppides igaüht tutvustama, kasutades ka neid sõnu. Meid oli üldse kokku jälle kuskil 20, minu grupis olid Christopher sõnaga pyramid ja Deepanyeli(või midagi sellist) sõnaga clover.. Saime hakkama ja seekord oli kuidagi eriti lihtne seal ees rääkida.
 
Pärast seda sõitsime mu hostõe esinemist vaatama. Cambpelli(?) jõusaalis oli open house ja Jenny tegeleb pole dancinguga ja käisime seda siis vaatamas. Sain ise ka 2 trikki selgeks.. :D:D:D:D




 
 
peatreeneri või kes iganes 7-aastane tütar esines ka..

 

 
 
 http://www.youtube.com/watch?v=kR3HRMO7nZg Ta tantsu laul... ma ei saa seda siia üleslaadida, kuna see võtab igaviku, vb kunagi üritan uuesti, aga see pole see sama, mis pildil...
 
Pärast seda tulime korraks koju ja siis läksime välja sööma. Ma pole veel kordagi kodus õhtust söönud! Igaljuhul käisime söömas kohas, kus paned kõigepealt omale toidu tooranitest kokku ja siis annad kokale ja see praeb sellisel suurel pannil kõik läbi ja lisab veel kas riisi, makarone või nuudleid. Mina panin oma omasse kanaliha, sealiha, salaamit, tomatit, palju paprikat ja veel mingeid tomatikuubikuid ja lisaks veel spiraalsed makaronid. :D Kokku tuli see väga maitsev, kuigi veits kõrbenud oli :D



 

 
Aaaa tuli meelde :D Pärast seda andsin lõpuks kingitused kätte, tundus et neile meeldisid, kõik kallistasid mind ja olid nii armsad :) Ja nüüd täna, pühapäeval käis Melissa(teine hostõde) siin ja sai ka oma etno sokid kätte ja hostema pani just Mikey(hostvend) sokid postiga Oklahoma poole teele. :)
 
Aaa ja ma hakkasin kassidele ka meeldima lõpuks, see tähendab, et 2 kolmest tulid minu tuppa esimest korda :) 
 
 
Üritan hakata nüüd tänasest päevast ka kirjutama, eks näis kas valmis ka jõuan. :)
 
Annika. :)

No comments:

Post a Comment