Friday, August 24, 2012

Teine päev!

Howdy! Pole seda veel küll kellegi suust kuulnud, aga Texas ju ikkagi... :D Hommikul ärkasin juba 8 paiku, kuigi äratus oli 8.45. Plaan oli ju minna veeparki... Kuskil 9.15? lahkusime kodust, mina, Chris(hostisa), Jenny(hostõde) ja Qinqin(hostõde Hiinast). Kõigepealt läksime sõõrikurestorani hommikusööki sööma. Ma võtsin mingisuguse chocolate filled donutsi ja sprinkles'i. Megahead olid mõlemad.. Õunamahla ostsin ka....või no tegelt hostisa ostis kõigile. :)

 
 


 
 
 
Pärast seda oli veel aega veepargi avamiseni ja läksime siis telefoni poodi. Homme saame vist uued telefonid. Ma ei saagi Iphone'i, kuna see pakett ainult mõnel telefonil nii odav...aga eks homme saab rohkem teada..
 
Siis oli veel aega ja läksime mingisse Hiina poodi, kus proovisime kõiki potte ja panne pähe ja tegime kõige üle nalja. :D



Ja siis lõpuks läksime veeparki. Selle nimi on Hawaiian Falls Waterpark...pilet maksis 26 dollarit, aga seda ka ei pidanud ise ostma. :) Aga igaljuhul seal oli räigelt lahe :D Ilm õnneks oli hästi pilves, aga palav oli ikkagi, lõpus tuli päike ka välja ja seega sain veits päikest ka.. Niii, mu lemmik toru oli üks sinine toru, kuhu saab minna ühese või kahese paadiga. Alguses käisin Jennyga ja teise korra Chrisiga. See oli eriti pull, et enne sõitu sai omale muusika valida, mis siis sõidu ajal mängib ja muidu oli seal torus pime, aga sellised diskotulukesed vilkusid muusika rütmis ja muusika oli mega kõvasti ja see oli nii pull :D:D Ma valisin meile looks We Are Young..valikus oli veel igast laule, nt Justin Bieberi "Boyfriend" ja One Directioni "What Makes You Beautiful" ja "Give Me Everything" ja "Moves Like Jagger" jne..aga see laul tundus õige ja hostisa pärast ütles ka, et hea valik. :D
Kõiiiige jubedam oli mingi valge slide, sellel käisin ka koos Chrisiga :D

siin pildil seal vasakul üleval nurgas..
Ühe video leidsin ka youtube'st: http://www.youtube.com/watch?v=Ns2cddkQYd8 Siit ei tundu see üldse jube ja me läksime esimese korraga sinna teise otsa välja ja see oli megaaa jube, nagu vabalangemine alguses ja ma istusin veel ees ka. :D Jenny ja Qinqin läksid veel ühte sellisesse, kus lähed mingi kupli sisse ja siis loetaks 3-2-1 ja põrand tuleb alt ära ja siis kukud sealt torust põhimõtselt alla, see oli ka megajärsk.....ma sinna ei julgenud minna :D Sellel pildil parempoolses kollases käisin ka esimese asjana. :D

 
Siis mingiaeg läksid kõhud tühjaks ja läksime sellisesse kohta nagu Red Robins Gourmet Burgers sööma. Võtsin kõige tavalisema ja väiksema burgeri, mis seal üldse oli, aga mul jäi ikka peaaegu pool alles ja friikaid ka natuke, sest seda sööki oli niii palju.... pärast seda plaanisime tegelt tagasi veeparki minns, aga olime kõik nii väsinud, et tulime koju tagasi. Käisime pesus ja siis rääkisin emmega fb-s ja 4 paiku lahkusime kodust.
 
Nägin nüüd päris sellise tõelise Texase ka ära ehk siis käsime Chrisi venna ehk onu Robertil külas. :D Ta elab kuskil 45 min kaugusel ja noo see ikka tõeline countryside. Seal oli kohe näha kui kuiv on, sest muru oli selline hõre ja mitte väga roheline.. Enne käisime veel kuskilt poest läbi:

need mustikad olid niiii suured ja tekitasid isu peale kohe...

kõik ei mahtunud pildile..




neid oli seal paljuuu..

hahah, see oli lihtsalt millegipärast naljakas :D
Onu Robert on ikka selline tõeline Ameerika onu, selline õllekõhuga ja vaimukas. :D Ta naise nime ei mäleta kahjuks :D Robert kokkab selles peres ja tegi meile ka süüa... Sõime siis kana, BBQ liha, seda hamburgeri kotletti, mingit grillitud kabatšokki juustuga(?) ja grillitud(?) sibulat ja poest ostetud kartulisalat, aga see mulle eriti ei maitse...

tõeline Ameerika BBQ liha...

tublid õed...tegelt ma olin ka tubli, aitasin kabatšokki koorida :D

äge laudlina ja salvrätikud olid lipuga :D
Tegelt oli neil hästi tagasihoidlik ja kena maja ja Robert oli väga üllatunud, et mul üks nendest paljudest grillahjudest mis neil oli, kodus on. :D



maja tagavaade...pildil ka Robert ja ta naine..
kohe näha, et Texas
 
Ja siis onu Robertil on relvad ja tema juures saab lasta. Mina ja Qinqin seda teha ei tohi, kuna me pole kursust läbinud ja oleme liiga noored ka.. Aga Jenny ja Roberti naine lasid hoolega. :D







nice gun :D:D

norm suuruse vahe :D:D
Ja neil oli megaarmas koer Nola ka :)

 
 
Pärast käisime veel päikseloojanguga lehmi vaatamas ja seal oli KÕIK pruune rohutirtse täis, kes koguaeg ringi hüppasid, päris creepy hakkas vahepeal. :D




keskel on kaktus..

seal pidavat kilpkonnad ka ujuma..nägin ühte kilpkonna kesta ka..

nummi väike ämblik :D see pidi reaalselt tegelt veel väike olema :D:D

tegelt just väga väike polnud ja :D:D

Ja siis koju tulles olid hostisal 2 kooliaegset sõpra külas ja kõik pelasid Diablot :D:D:D:D Nad pidavat iga reede õhtu siin mängimas käima..norm  :D:D

 
Aaaaaa ja jälle oleks peaaegu meelest läinud...eile juba läks.. Mu armsad debiilikud, nagu ise kirjutasite, seisate ka oma uue pildiga mu kummuti peal.. :))



Annika. :)

2 comments: