Sunday, August 26, 2012

Neljas päev! kirik & Austin

Tsaukii! Täna käisime Texase pealinnas Austinis. Aitasime Jennyl asju kolida, kuna ta läks tagasi kolledžisse, nii kurb :( Ta õpib inglise keele õpetajaks muidu kui veel maininud pole. :) See on ta viimane semester, nii et detsembris saame lõpetamisele ka minna. Pidu peale lõputseremooniat toimub kuskil nende tuttavate majas Austinis, ta näitas ka seda täna, väga ilus maja oli. :)
Aga algusest siis… Hommikul ärkasin poole 9 ajal, kuna mul polnud aimugi, mis kell me kirikusse pidime minema ja kõik olid juba üleval, nii et ärkasin ka. Siis aitasin Jenny asju autosse kolida ja mingiaeg läksime kirikusse. Pean piinlikusega tunnistama, et mulle hakkas see vastu, kuna seal lauldi vägaväga usklikke laule ja kõned olid ka väga usupõhised ja üldse see õhkkond... Kunagi ma käisin Soomes sugulastega kirikus ja see oli küll väga tore, sai nalja ja lauldi jne, aga see kirikuskäik oli minu jaoks katsumus. Püüdsin olla tolerantne, aga see oli raske… Aga Jenny laulis seal väga ilusalt ja üks noormees mängis vahepeal kitarri ja see oli esimene kord, kui hakkasin pikemalt päris kodule mõtlema…  Poole pealt tulime õnneks kirikust ära, sest hakkasime Austini poole sõitma. See on kuskil 200 miili ehk 320km ehk natuke rohkem kui 3h kaugusel Richardsonist, seega pikk sõit. Sinna sõites läksime mina ja Qinqin Jennyga, Chris oli üksinda hondaga. Tegime 2 peatust enne Austinit.
Esimene oli mingis pagariäris, kus olid väga head saiad!! See oli mingisugune Tšehhi koht, Texase Tšehhi oli seal. Ja Texase Itaaliast sõitsime ka läb.i :D Teine oli mingi kalkuniliha pakkuv koht :D Maitsesin hästi natuke, see oli suht rõve. :D Sõit läkss teelt päris kiiresti, rääkisin hästi palju Jennyga ja ta käskis mul tagasitulles hosisaga nende mängu mängida. Tegin ka seda!!! :D See on siis selline mäng, et kui näed vähemalt 3 lehma või suuremat karja, siis ütled „my cows“ ja saad 1 punkti selle eest ja kui näed surnuaeda, siis ütled „your cows“ ja kõik tolle teise inimese punktid kaovad :D päris naljakas mäng :D
Itaalia :D

sellised absoluutselt igalpool :D

head saiad

Aga jah, jõudsime Austinisse ja siis Jenny näitas möödasõite campust ja mida kõike Austinis nägime :D Võtsime ka Mikey(hostvend) parima sõbra Josh’i peale. Ta aitas ka kolida. Veider on see, et ma kohtusin hostvenna parima sõbraga enne kui hostvenna endaga . :D See koht, kus Jenny ja teiste tudengite korterid on, on megaaailus ja luksuslik. Seal bassein ja kossuplats ja golfiväljak ja mis kõik veel…
Austin

Austin

Austin

Austin

Austin
 
Siis tagasiteel peatusime ka mingis kookide ja võileibade kohas, ei tule meelde mis koht see oli :D Igaljuhul seal pidi ka ütlema, millist võileiba millega tahad ja siis pandi see kokku. Ma võtsin „leiva“ singi ja salatilehega ja 1 brownie ka. :D


 
 




siin tähendab singivõileib, et ikka sinki on ka vahel :D


Ja tagasiteel oli veel üks tore moment, kui olime just möödunud sildist Dallas 60, hakkas pihta üks laul. Esimene takt või löök vms oli tulnud ja ma teadsin, et see on tuttav laul, et mingi tants on selle järgi… ja siis hakkas 1,2,1,2,3….sellel ajal surusin silmad kinni ja panin ajud tööle ja silme ette tuli kohe pilt, kus mina ja Helena(jah sina, mu rubiinik ja õige valiku kaasvaataja) tantsime ja teeme seda esimest liigutust ja siiis kargas pähe DIEGO ja Itaalia ja siis tuli jälle palju meeldivaid mälestusi meelde, ahhhh see oli nii tore :D Pole just parim kirjeldus, aga nojah, kes tajub see tajub :D:D Panen selle laulu ka siia, siis vb arusaadavam :D http://www.youtube.com/watch?v=TAyhnyrbCKw
Ja tagasiteel sõitis kuskil kaugel üks rong ja üritasin vaguneid lugeda ja kuskil 70 juures läks sassi, kuna see kadus metsa taha, aga vahepeal vilksatas ja vaguneid aina tuli ja tuli….

Aaa ja Austinisse sõites Jenny tahtis mulle näidata oreo cows’e, aga nad polnud väljas ja tagasiteel nad olid väljas ja ma texstisin kohe jennyle“ I SAW OREO COWS!!!! “ Ja siis ta kohe vastu: „aren’t they cool??“ :D Oreo cows’id on siis sellised lehmad, et nad on üleni mustad, aga kõhu ümber on selline paks valge riba ja siis ongi nagu see küpsis oreo :D
oreo cows. netist leidsin pildi..
Ülejäänud pildid Dallasest! Mul kõik pildid Iphone'ga pildistatud ja paljud autoaknast, nii et vabandan kvaliteedi pärast..
 









 


 
Homme algab teelt kool, aga ma alles homme koolinõustaja juurde, nii et mul algab kool teisipäeval. Homme hommikul läheme Lisaga(hostema) shoppama ja mulle uut voodikatet ostma.
Paar päeva enne USAsse tulekut oma kodus Eestis kadus mul šokolaadiisu ära lambist( ma räme šokohoolik) ja pean rõõmuga teatama, et see on nüüd tagasi. Mul 2 suurt Annekest ka sahtlisse varutud, aga vasrti võite juurde saata hahahahah :D:D:D

Annika. J


4 comments:

  1. Sul on väga hea blogi ja kuna kõigi vahetusõpilaste omi, kes USA'sse läksid on võimatu korraga lugeda, siis otsustasin, et hakkan sinu oma lugema! Loodan, et sul on tore vahetusaasta! :)

    ReplyDelete
  2. Hästi lahe blogi tõesti:D Olen samuti pärit Viljandist ja lähen vahetusõpilaseks Uus-Meremaale 2013/14, kui raha õnnestub kokku saada. Igatahes Palju edu sulle seal kaugel Usas !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh ja sulle ka edu ja kannatust raha kokkusaamisega! See pingutus on kindlasti seda väärt :)

      Delete