Wednesday, August 29, 2012

Teine koolipäev!

Hola! Tänane koolipäev oli juba palju toredam :), aga väsinud olen ikka ja alati, kuigi kell alles kohe 11.
 
Ärkasin kuskil 7.15 ja siis panin asjad kokku ja sõin jne ja siis kuskil 8.10 textis Garrett: "Hey, I'm going to leave in about 5 minutes." ja siis läksime oma garaaži ette drivewayle ja juba ta tuligi sellise suure ja uhke autoga, ta elab põhimõtselt meie vastas. Siis ta autos küsis, et kus me tavaliselt enne tunde hängime(meil ju mingi 35 min aega) ja siis ma ütlesin, et eile tegime raamatukogus pilti, et ma ei tea ja siis ta ütles, et me võime temaga minna. Okeii, Qinqin läks oma koolinõustaja juurde ja siis läksime kahekesi edasi kuskile kooli kunstide tiiba ja istusime kuhugile eesruumi, kus oli pikk laud ja toolid. Ta üks sõber oli ka seal ja siis tuli neid veel ja veel. Vahepeal olime mina ja 7 poissi, aga õnneks siis tuli ka üks tüdruk, kes ütles mulle mingiaeg, et me ju ühes matemaatikas....mul oli nagu, et eeee võimalik :D Aga nad nii toredad inimesed kõik ja nalja sai palju ja siis 8.50 mõtlesin, et peaks liikuma hakkama oma klassi poole ja kuni ruumist lahkumiseni kõik karjusid mulle mitu korda "Bye" ja "Have a nice day!" See oli niii tore :) Vb lähen homme ka sinna kui lubatakse.. :D Igatahes lahedad inimesed seal kõik ja see tegi hommikul tuju kohe heaks. :)
 
Siis imekobel leidsin esimese korraga oma õige klassi üles ja hakkas hispaania keele tund. Seal tunnis oli mul naljakas ja vahepeal oli tunne, nagu ma oleks lasteaias või kuskil 1.klassis, sest õppisime täna täishäälikuid ütlema ehk a-e-i-o-u ja see oli nii naljakas, kuidas teised ei osanud neid öelda alguses :D See tund mul lemmik ka vist hetkel, nii muhedad inimesed seal kõik ja õpetaja ka tore.. :)
 
Ja siis leidsin ilusti oma õige matemaatika klassi üles ja kohe kui klassi sisenesin, istus seal see sama tüdruk, kellega enne tunde koos olime, see oli ka armas hetk.. :) Kuna ma eile pingutasin ja sundisin end matest aru saama, oli täna tunnis lihtsam ja oskasin juba veits. Õpetaja oli ka täna toredam :D Ja sain kalkulaatori ka, aga ma ei oska seda absoluutselt kasutada.. :D Ja koduseks ülesandeks jäi 9 graafikut ümber joonestada ja õpikust paar ülesannet. Tegin need ka ilusti ära, tubli olen ikka küll..:D

nii tubli olen :D


oma nime vähemalt oskan sisestada :D:D

Siis algas Drill Team, see oli ka tore nagu alati. Sain teada, et see nädal me ei tantsigi, nii et õnneks võin asjad koju jätta ja kui õigesti aru sain, siis teisipäeval peame selle tunni auks üleni mustas kooli minema :D Seal tunnis tegelt kõik hästi toredad tüdrukud. Rockall'iga või mis iganes ta nimi on, saan päris hästi läbi.

Siis oli lõuna ja pärast lõunat hakkas keemia..... Ma arvan, et see õpetaja Ms U juba vihkab meie klassi, sest tegime täna laborit ja 5 asja suudeti kildudeks kukutada 1 tunni jooksul :D:D kõik naersid kui järgmine asi maha kukkus, meie grupp kukutas ka ühe taldriku:D:D  Labori ajal pidi kandma ikka korralikult neid prille(goggles) ja põlle :D Tegin veits pättust ka keemias :D:D:D Sellel laborilehel oli 6 ülesannet, kuhu igale pidi õpetaja alla kirjutama kohe kui see valmis saab. Iga laua juures oli 1 ja meie grupp viimast valmis ei jõudnud ja siis ma kirjutasin mingi lambika temperatuuri sinna lünka, kuhu vaja ja ütlesin õpetajale, et ta ei pannud mulle siia allkirja...  ja siis andsin töö ära....Siuke pätt :D:D
 
Seejärel algas ajalugu. Eile tunnis pidime vastama õpikust 22-le küsimusele, aga keegi ei saanud valmis ja jätkasime täna. Seal ma ka veits cheatisin :D:D Ehk pidime ühe laua juurest omale teised õpikud tooma ja siis minu kõrval istuval poisil oli see vastuste leht laua peal ja kui ta õpikut tooma läks, siis ma tõusin ka püsti ja sain paar vastust sealt vaadatud :D:D hehehehe :D:D
 
Inglise keel oli järgmine tund ja kolmandalt korruselt sinna klassi minna on mega pikk maa. Ma pool jooksen sinna, et mitte hiljaks jääda... Inkas tegime jälle seda projekti reedeks ehk lõikusike-kleepisime.. Ja siis tunni lõpu poole hakkasime veits mu ees istuva tüdrukuga rääkima, ta siuke hästi tore ja küsis palju Eesti kohta :)
 
Ja viimane tund oli Dance Aerobics, mis oli ka nagu alati tore. Kuna seal sama õpetaja, mis Drill Dance's, siis on tunniteema suht sama, rääkisime jälle põhimõtselt samadest asjadest, aga inimesed on teised. Seal klassis 1 poiss ka, ülejäänud tüdrukud :D Ja minu kõrval istus üks tüdruk, kes on täpselt nagu Mercedes Glee'st ja ta oskab laulda ka ja ta ütles täna, et talle meeldib mu aksent ja siis pidin paar lauset ka eesti keeles ütlema.. :D:D
 
Ma nii uhke enda üle - leian esimesed kaks klassi ilma kaardi abita üles :D:D Ja täna läks üldse kiiremini, oskasin paremini kaarti lugeda vist.. :D
 
Ja teise päeva kohta koolis on üllatavalt palju inimesi koridorides, kellele "Hey!" öelda. Kõik naeratavad alati juba kaugelt.. :)
 
Kõikides klassides on need üksikud lauad-toolid ehk tool ja laud on omavahel kinnitatud. Minu arust need mega mugavad, kuna sinna kinnitustorule saab räigelt hästi oma kätt toetada ja tooli osa siuke pehmem, mitte puust. :D
 
Ja ma leidin välisukse ka juba lihtsamalt üles :D
 
Aa ja tegin ühe spioonipildi ka kooli ees Lisat oodates :D See esine tegelt kõik paksult inimesi täis, aga üks grupp (kilpkonnaseljakotiga tüüp:D:D) seisis ees..


Siis tulime koju ja ma tegin matet!! Ja avasin oma ühe šokolaadi, see maitses niiiiiii hästi :D:D ja mingiaeg läksime seafoodi restorani sööma, seal oli mingi heategevus asi..

mmmm, varsti peate juurde saatma :D

suupisted
minu söök, vahepeal tuleb ju tervislikult ka toituda :D Tegelt võtsin seepärast, et see oli kanaga, mitte kalaga, aga seda oli niiii palju, et umbes pool tõin ikka koju..
hostvanemate söök, maitsesin ka krabi...

ilmselgelt meeldib neile jääd joogi sisse panna....pool oli joodud, toodi kohe uus klaas..
 
magustoit..


sõbrapilt haiga :D:D


normid kauboid :D:D
Tänane päev möödus siis nii ja loodan, et homne möödub kas sama toredalt või veel paremini... :)


Annika. :)

No comments:

Post a Comment