Tuesday, August 28, 2012

First day of school ehk kooooool

Tsauka! Kell on hetkel 23.15 ja olen praegu vääääga väsinud, aga ei viitsi seda postitust homseks ka lükata..
 
Täna oli mul siis esimene koolipäev, mis oli kohutavalt väsitav. Liiga palju inglise keelt ühes päevas ja 6 minutilised vahetunnid on liiiiga lühikesed. Õpetajad väga tunni ajal vetsu ei lase, nii et tuleb veel 6 minutiga vets leida ja oma klass ka, väga norm....  :D Hommikul olin mega närvis ja lihtsalt värisesin. Läksime täna varem kooli, et ID jaoks pilt teha. Hostema ütles, et lähme varem, siis äkki järjekorda pole, aga nooo kui ikka koolis on 2800 õpilast, siis on vist järjekorrad igal ajal... Kuskil 8.20 jõudsime kooli ja seisime siis pikas-pikas järjekorras ja kuskil 8.50 jõudsime raamatukoguni, kus pilti tehti. Ütleme nii, et kooli raamatukogu on suht sma suur nagu Viljańdi Linnaraamatukogu :D Ma ikka arvasin, et fotograaf teeb pilte, aga see oli nii, et istusid toolile ja siis üks poiss tegi veebikaga pilti ja printis selle valgele kaardile :D:D Hommikul kell 9 tuleb ju muidugi "väga kaunis" pilt kah.... :D


Siis mingitmoodi leidsin oma esimese klassi ülesse ja esimeseks tunniks oli hispaania keel. Seal on hästi tore õpetaja. Tunnist väga midagi ei mäletagi, reedel on vist mingi test igaljuhul...
 
Teine tund oli lühidalt siis matemaatika, neil oli juba kodune töö jäänud ja siis passisin niisama. Kodune töö oli teksti järgi õiged graafikud joonistada ja kui kontrollimiseks läks, siis mitte ei joonistatud neid tahvlile, vaid õpetaja tõi kolmestele laudadele Ipad'id ja siis sinna pidi oma graafiku tegema ja õpetaja siis pani USB-juhtmega selle arvutisse :D:D Aga muidu ma väga midagi aru ei saanud seal, kuna nad kirjutavad asju väga teistmoodi ja õpetaja ka väga ei meeldi, ma olen ikka harjunud, et mul on toredad ja sõbralikud matemaatika õpetajad, aga see siuke ülbe või ma ei oska seletada..
Igaljuhul jäi natuke lõpetada ülesandeid kodus ja kuna ma tunnis midagi ei teinud, siis pidin neid kodus tegema, aga ei osanud ja siis viisin Qinqin'ile ja ta tegi need mingi 5 sekundiga ära. :D Tore on omada hiinlasest hostõde :D:D Ja siis nuputasin, kuidas ta neid tegi, sest ta seletada ei osanud ja mõnele sain pihta ka!
 
Siis tuli Drill Team..enne seda ka ekslesin kooli peal ja jäin hiljaks ka sinna... Õpetaja on seal Ms.Evans, ta on ka hästi tore ja kena ja teeb nalja. Seekord me midagi ei teinudki, mängisime nimedeõppimise mängu, kus peab oma eesnime algustähega omadussõna nime ette panema ja siis endast midagi huvitavat ka rääkima ja veel 2 eelmist nime meelde jätma.. Ma pidin seda juba teisena tegema, nii et aega mõtlemiseks polnud ja ütlesin, mis esimesena pähe tuli ehk: "I am adorable Annika" :D:D Seal olid hästi ilusad ja toredad tüdrukud kõik.
 
Pärast seda algas mul lõuna ja tore, et ma sööklatki alguses üles ei leidnud... Läksin esimese laua juurde, mis nägin ja küsisin, et "May I sit here?" ja siis sõin seal nurga peal üksi võileiba ja siis järsku tuli minu juurde üks tüdruk oma sõbraga, kes oli ka drill team'is ja ütles, et ta lihtsalt tahtis tsau öelda, see oli nii armas. :) Ja väga järsku sai lõuna läbi ja söökla oli hetkega tühi :D
 
Nii, siis mul hakkas keemia. Seal on hästi kena ja noor tumedanahaline, pikkade punutud patsidega naine, kes pidevalt ütleb "aright". See hakkas juba pinda käima :D  Õnneks sain aru selles tunnis, kuna räägiti ohutusest ja slaide näidati, nii et oli hea ja tunni lõpu poole läksime mingit laborit tegema. Olime 5-6kesi ja pidime uurima, kas tikk kaotab, põledes 5sekundit, kaalu. Nüüd kodus pidin veel kokkuvõtte kirjutama... Aa ja seal peame veel teisipäevaks vist ühe projekti endast tegema -.-
 
Siis algas ajalugu, mis on ainsana 3. korrusel, see siuke pisike korrus, kuhu viib vaid üks trepp...imekombel leidsin päris kiiresti selle trepi üles. Seda tundi annab siuke mitte väga vana mees ja esimene asi, mis tegema pidime, oli kirjutada, miks ameeriklased 4.juulit tähistavad..... ma siis kirjutasin, et mul pole õrna aimugi ja kirjutasin, miks eestlased 24.veebruari tähistavad. Homme vist peame ära andma selle, eks siis näis, mis ta sellest arvab :D Ja terve tunni rääkisime suht valimistest..
 
Seejärel algas inglise keel. Seda annab ka kena noor naine. Ja seal peame ka projekti enda kohta tegema mingile paberkotile...ja juba reedeks ja siis peab klassi ees esitlema seda -.- Tunni alguses täitsime ühe paberi, mille saab aasta lõpus kätte ja ülejäänud tunnist sirvisin ja lõikusin ajakirja.
 
Ja siis algas Dance Aerobics, no sinna ma jäin ikka normilt hiljaks..õnneks polnud viimane :D Ma olin põhimõtselt õiges kohas, aga pöörasin valele poole.. :D Aga õpetajaks oli jälle Ms.Evans, seega ta juba teadis mind ja seal tegime ka sama mängu. Seal oli 2 veidrat inimest.... ei oskagi neid kuidagi kirjeldada :D
 
Ja no siis läksin vooluga kaasa, kuna kõikidel oli viimane tund, aga enamus läksid kuskilt tagauksest välja ja ma ei teadnud, kuhu edasi minna. Kõndisin megapikalt kooliservani ja siis tuli aed ette -.- Läksin siis tagasi kooli ja üritasin leida peaust, sellega oli ka raskusi :D Siis nägin õues Qinqin'i ja Lisa ka juba tuli..
 
Siis sõime mingit munaplöga, mis tegelt oli hea ja pärast seda läksime mulle veel kooliks vajalikke asju ostma. Väga räige, mul läks üle 30$ kõige peale..Aga kõik õpetajad annavad ju nimekirja, mis vaja on ja igasse tundi peab viima Kleenexit või joonlaua või markereid... Ja seal poes oli üks tüdruk Dance Aerobics'ist ja lehvitas juba kaugelt mulle, see oli ka armas :)
 
homne varustus...vihkan neid mappe, sest need niiiiii suured ja ei mahu mul kotti...

üritasin korda luua..
 
Siis tulime koju ja kohe läksime ka ületee naabrite juurde. Seal elavad Garrett ja Hayley, kellega hakkame kooli sõitma. Garrett on senior ja ta hakkab kuskil 8.15 minema ja Hayley on junior ja hakkab kuskil 8.35 liikuma. Homme läheme Garrettiga, saab veel vähe kooli uurida ja tunniks valmistuda, pidi hommikul textima, mis kell täpselt minek on.. :)
 
Ja siis tulime koju ja ma hakkasin kooliks asju korda seadma ja pabereid täitma ja allkirjastama. Õpetajatele meeldib pabereid jagada ehk siis täitsime ja allkirjastasime Lisaga 20 paberit... Ja vaatasin täna Pretty Little Liars'it otse telekast, niii pull :D Ja praegu käib mingilt kanalilt siin kõrval "American Ninja Warrior" :D Selles telekas mu toas on ma ei teagi kui palju kanaleid, 2000 kindlasti :D ja siis ürita leida see õige kanal sealt.. :D

Koolis öeldi täna mitu korda, et "I love your accent" ja kõikvõimalike komplimente tehti ka.. :)

 
Aga nüüd magama ja homme jälle raske koolipäev...


Annika. :)

2 comments:

  1. Tsau, Annika !

    Ma Sandra Kahu, kui mäletad mind veel :D Käisin ka kunagi endises Jakobsoni Gümnaasiumis. Nüüd Saaremaal.. :D

    Täiega äge, et sa nüüd end aastaks USA-sse sebisid ! :) Kadedus tuleb peale ning kahtesus, et ise samast võimalusest, maailma avastama minna, kinni ei haaranud.

    Õnneks on veel maailmas lahedaid inimesi,kes ei karda seigelda !! :) Ühesõnaga. Mis ma üldse tahtsin sulle öelda, et ! :)

    Kirjuta ikka igal öösel oma blogi, siis mul kena hommikukohvi kõrvale lugeda. :) Ühikasse ju ajalehti ei telli. ;)

    Ole vinge ja seikle täiega seal Ameerikas ! :)

    Sandra. :) SINU SUUR FÄNN ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh, ikka mäletan ja aitäh ja üritan ikka kirjutada:)

      Delete