Thursday, August 30, 2012

1 nädal + 1 päev!

Heihoo! Täpselt nii kaua olengi siin olnud, kuigi tundub küll palju kauem, sest olen juba nii palju jõudnud teha selle ajaga. Homme juba reede ja siis kolmepäevane nädalavahetus, sest esmaspäeval Labor Day, muhahaha, te lähete just siis kooli.. :D
 
Täna oli koolis juba veelgi toredam kui eile, aina paremaks läheb vist. :) Vot täna hommikul oli juba raske tõusta ja lükkasin äratuskella 5 minuti võrra edasi, sest lihtsalt ei jõudnud tõusta.. Aga hommikul läksime jälle Garrettiga kooli ja Qinqin'il oli mingi kitarri koosolek vms ja siis läksime jälle me kahekesi sinna ruumi. Mingi aeg tulid ta sõbrad ka, 3 põhivenda :D Ehk siis olime seal mina ja 4 poissi, aga nad kõik nii toredad ja nalja saab alati palju.. :D
(hahah, praegu Garrett just textis, et ta peab juba 7.55 koolis olema, et võime homme Hayley'ga minna :D Kuidagi veider ajastus....,kus hundist räägid... :D) Aa ja siis Garrett rääkis veel täna, et ta oli Ms.Evansi ehk mu tantsuõpetajaga midagi minust textinud, mul oli nagu whaaat?! :D
 
Aga nii, siis algas hispaania keel. See on alati tore tund ja saab väga kiiresti läbi. Täna õppisime "Mis su nimi on?" ehk "Como te llamas?" ja kui õpetaja ütleb selle "Como te llamo?" ja ütleb, et tõlkige, siis ma alati tahan vastata eesti keeles, see ajab mind nii närvi :D:D Aga homme mingi väike quiz kõige õpitu peale...
 
Seejärel oli matemaatika. Õpetaja muutub aina toredamaks :D Täna küsis, et kas ma väsinud ka kogu aeg ajavahe tõttu ja igast veel :D Ja tunnis sain aru ka, aga mõni asi ikkagi segane... ja seal ka homme väike quiz.... -.-
 
Ja siis Drill Team. Seal alati nii külm ja siis Rockal või Rockel'iga istume kogu aeg hästi kõrvuti, et soojem oleks :D Homme peame mingeid asju kaasa võtma ja teistele näitama. Ma võtan oma 2 megalahedat pluusi, mis mulle kinkisite ja mõned pildid..Mul nagu muid isiklikke asju, mida teistele näidata polegi.. :D
 
Lõuna oli nagu lõuna ikka.. Ja siis tuli keemia. Seal mingi nõme teema, mida ma väga ei taju, kuna inglise keeles keemiat õppida on raske ja Usin väga mingit põhja ka just alla ei pannud :D Ja keemias ka homme quiz ohutuse peale.. -.- -.-
 
Seejärel US History. See meganõme, et ma ei tea USA ajaloost ju tegelikult  midagi, aga me teeme kogu aeg asju, kus nagu oleks vaja teada :D  Täna tegime mingit lehte, kus olid laused või väited vms ja siis pidi panema kas nõustud või ei nõustu, Ütlen ausalt, et mängisin bingot :D:D mõned panin täppi ka :D Oh, just avastasin, et see on ainuke tund, kus homme midagi erilist ei toimu, ohhh ja ma juba mõtlesin, et igas tunnis midagi..pulll :D :D
 
Inglise keeles lugesime täna migeid tekste õpikust, kus oli reaalselt 1500 lk..... õudneee. Ja ma ei mäleta, kas eile kirjutasin temast, aga 1 tüdruk Ashley on hästi tore seal, olime täna ühes grupis ja siis rääkisime pikalt ja ta ütles, et teab Eesti kohta ainult seda, et Kerli on Eestist, mul oli nagu woww...sellist asja teatakse...:D Aga homseks on inglise keele tunniks vaja teha projekt ehk paberkotikese peale tuli teatud asjad panna ja kõik peab olema ajakirjadest lõigatud, ise midagi kirjutada ei tohi. Ja esitleda tuleb ka klassi ees seda... Panen pildi oma paberkotist siia ka :)

 
 
Ja siis Dance Aerobics. Isssssand, mul on niii piinlik :D:D:D:D Eile kirjutasin, et seal 1 poiss ja üljejäänud tüdrukud, aga ta polegi poiss, appppi hahahah :D:D Hea, et teada sain vähemalt :D:D.... Aga päriselt ka, tal on selline madal hääl ja tal on poisipea ja ta on iga päev kandnud laie poiste teksaseid ja sellist suurt särki ja poiste kosse ja tal pigem poisilik nimi ka:D:D Agaaaa jah :D:D mul kohatu, et nii mõtlesin :D
Igaljuhul, kohe kui sinna tantsusaali sisenesin kutsus My'eshya(mul pole enam õrna aimugi kuidas seda kirjutati :D:D) mu enda kõrvale istuma ja siis kutsus Moe meid mõlemaid teisele poole ringi enda kõrvale istuma. Tal oli Ferrero Rocherosid ja siis loovutas oma viimase mulle ja My'eshyale :D Sinna tundi peame ka asju viima, ma viin samad asjad :D
 
Ja nii see koolipäev läbi saigi. Kool tegi tuju kohe nii heaks...see on hea tunne. :) Ja koolist välja tulles ka tantsuklassist üks pisike Russana(?) tuli togis mind ja siis läksime koos autodeni. Lisa tuli mulle järgi ja siis tulime koju. Mul oli projekti jaoks pilti vaja ehk siis hostisa meilis selle pildi kuskile ja siis läks piltidele järgi natukese aja pärast, päris lahe, et nii saab ja nii kiiresti ka veel, ma kuskil kell 6 ütlesin alles, et mul vaja... Siis sõime kodus riisi nagu guljašši kastmega, nüüd sain aru, miks ma pole aastaid kõrvitsaid söönud, sest see ei maitse üldse hästi :D:D, aga ülejäänud asjad kastmes olid söödavad ja söök oli hea ja üsna tervislik..
 
Kõige rohkem kardan homses päevas keemia ja matemaatika töid, sest ma ei tea, mida oodata... Loodan, et läheb hästi...

Annika. :)

4 comments:

  1. Lahe! USA tundub mu paradiis, sest kõik textivad :D

    ReplyDelete
  2. Nii vinge ikka, et sa Hispaania keelt õppida saad:) Ja lahe, et mõni Kerli't teab:D

    ReplyDelete
  3. Hispaania keeles peaks tegelikult olema ''como te llamas'', kui oma tundidest õigesti mäletan :D

    ReplyDelete
  4. hahah Kris, aga tõesti KÕIK textivad :D UllaRiin, jaaa :D Ja Teele on jaaa, tänks, ma oma unise peaga ei viitsinud vihikussegi vaadata :D:D

    ReplyDelete