Monday, August 27, 2012

Viies päev!

Heihoo! :D Täna algas kõikidel õpilastel kool siin, aga ma nii badass, et lähen alles homsest kooli ja mõte kooliminekust juba hirmutab mind, sest see kool on lihtsalt niiniiinii suur, et ma eksin seal miljon korda enne ära kui õige klassini jõuan..:S:D
 
Hommikul ärgates kuulsin, kuidas Qinqin närvis oli, kuna tal oli esimene koolipäev täna eks ma olen homme samasugune. :D Siis pärast 10 läksime Lisaga(hostema) mulle uut voodikatet ostma. Proovi ise sealt valida kui miljon erinevat võimalust on, aga ma võtsin mingi rohelise.. See oli mingisugune suur pood, kus oli ka riideid ja sain omalegi kaks asja kiiruga vaadatud. :) Lisa võttis Qinqin'ile 2 pluusi ja siis võttis minu käest püksid ja ütles, et ta maksab nende eest ise, nii armas :) Need tegelt olid veel ka allahinnatud, nii et maksid ainult 4.80 ja siis ma ostsin omale ühe sellise ilusa pitsilise pluusi, mis pidi 50% allahindlusega maksma 18$, aga maksis miskipärast 20.99+ tax 1.73$, aga olen rahul ikkagi.. :D

mu nummi voodi :)





Siis passisin niisama ja Lisa textis "Hungry?" ja siis me läksime Taco Belli sööma, ütleme nii et parim kiirtoidukoht maailmas see just pole, aga viimasel kohal ka ei asu.. :D
 
Nii siis 13.30 oli koolis aeg nõustaja juures ja koolist väljusime kuskil 15.30 nii et meil läks seal päris kaua, aga kõik õnneks korras :D Kohe kui kooli sisse astusime algas vahetund, oh goddddd kui palju inimesi seal koridoris oli hetkega :D:D Esmamulje jäi selline, et päris paljud on tüsedad või paksud, palju on mustanahalisi, siukseid koledaid tibisd leidus ka ja nohikuid, aga oli ka väga ilusaid ja normaalseid inimesi.. :D:D See nõustaja, Ms Summers, on nii tore ja selline hästi rõõmsameelne ja entusiastlik ja hästi kena ja noor naine. Ütles, et kui mul ükskõik milline probleem ka poleks, siis pean kohe tema üles otsima. Ja siis seal dokumentide vahel oli mu perepilt ka ja ta ütles, et nii kena pere ja siis pidin kõikide nimed ka ütlema.. :D:D Panime seal siis mulle tunniplaani kokku, tema ja hostema muidugi soovitasid kõiki tunde PRE AP ehk nagu edasijõudnud või midagi sellist, kus õpitakse asju juba süvenenumalt(?? vb kirjutasin valesti:D kõlab veidralt:D) Võtsin nii palju tantsuklasse kui võimalik oli vist :D Minu meelest on see nii tobe, et IGA päev KUNI detsembri vaheajani ehk kogu esimene semester on üks ja sama tunniplaan, see kõlab juba praegu kuidagi rutiinselt...

 



Jah, see on tõsi, ma hakkan hispaania keelt õppima, mis minu arust nii cool. :D

Tunniplaan siis eesti keeles ka :D :
  1. Hispaania keel
  2. Matemaatika, (pre calculus täpsemalt) see mul PRE AP
  3. Drill team ehk siis esimene tantsuklass
  4. Keemia, selle pani ka Ms.Sommers mulle PRE AP, aga võin ümbervahetada, kui liiga keeruline
  5. Ajalugu (US History)
  6. Inglise keel
  7. Dance aerobics ehk teine tantsuklass
See tähendab, et mul kuni semestri lõpuni iga päev 2 tantsutundi...see tegelt hea, et natuke füüsilist iga päev...siis ei lähe äkki nii paksuks...:D

Ja kõik vahetunnid on 6 minutit, mis teeb koolis liiklemise veel raskemaks :D:D Ja ma olen A lunch, panen pildi siis saate aru...

Ja mul algab kool iga päev kell 9.00 ja lõppeb iga päev kell 16.40...



Ei, ma ei eksi siin ära ju.....


Koolist ka paar pilti, mis kiiruga tehtud sai..



 
Siis võtsime 16.10 Qinqin'i koolist peale ja läksime Targetisse, pidime algselt minema Walmarti, aga Target oli lähemal. Poes siis hostema küsis, et mis ma hommikuti süüa tahan ja ütlesin, et krõbinaid ja siis ta ütles, et ma valiks omale.....aga no saate aru, Viljandi Selveris vist polegi ühtegi nii pikka letti, igaljuhul see lett oli otsast otsani erinevaid krõbinaid täis ja püüa siis leida need õiged, kui kunagi varem Ameerikast neid ostnud pole. Leidsin siis kelloggs'id ja Eestis on need ahvipildiga ühed šokolaadikrõbinad, siin oli mingi teine pilt, aga võtsin need, loodan, et on head ka siis :D Ja siis tuli räige krõpsuisu ja ostsin need originaal Lay's'id, need kollased. Need tegelt head, soolaga ja suht maitsetud, seega palju korraga ei taha, mis on positiivne... :D:D Aa ja poes oli veel see, et ma võtsin omale need krõpsud siis ja Lisa ütles, et tema ostab söögid, et ma annaksin need tema kätte ja siis selle peale ma ütlesin, et see pole söök, see on rämps ja ostsin ise.. :D:D Mul oleks ebamugav kui ta mulle sellised asjad ka ostma peaks, seepärast ostsin ise.. 
 
Nüüd blogi kirjutamise vahepeal käisime Targetis. Sellise varustusega lähen homme kooli, kuna ma ei tea veel, mis mul vaja on...

 
Aaaa ja juba läks meelest, skypesin täna ema ja vennaga ka mingi poolteist tundi, neil oli siis umbes pool2 öösel :D
 
Ja täna sõime esimest korda siin kodus ka. Mashed potatoes ehk kartulipuder siis ja Targetist ostetud pihvid/kotletid, mis tuli panni peal lihtsalt valmis praadida ja siis oli veel keedetud brokolit, herneid ja porgandit. Seda kartuliputru tehti ka veits teisiti(vist oli nii, kui õigesti aru sain): keedetud kartulid lihtsalt tehakse miksriga sodiks, Eestis ikka tambime kartulid pudiks ja paneme piima ja sibulat juurde veel ju :D vähemalt minu kodus on nii ja kodu oma ikka palju parem.. :)

Aaa ja homme koolis pildistamine ka söökla kaardi jaoks... nii et peab juuksed ära sirgendama nüüd kähku...
 
Jenny saatis ka nii armsa sõnumi ja homme saan järgmise ümbriku avada kirjaga: "Ava esimesel koolipäeval!" :)

Annika. :)

4 comments:

  1. Kuidas seda söökla kaarti kasutatakse? :D

    ReplyDelete
  2. Mul, Austinis, oli ka tohutult suur kool. Ja hirm esimese koolipäeva ees oli metsik, just seesama-eksin ära seal tohuvabohus. Aga ei, kordagi ei eksinud :)! EDU!

    ReplyDelete
  3. Hellüüü !

    See voodi on täpselt siuke nagu nendes topshop reklaamides, et mahutad trenšööri[ma ei oska kirjutada] sinna alla :D :D Aga niiii tore, et sa seal ikka tantsid ja siis meile miljon dancemove'i õpetada saad tagasitulles ! :D Loodan, et saad ergutajatüdrukuks ka ikka, siis saame selle siin nummis Viljandis läbi viia ja enda üle nalja teha teiste ees.. " Hey, give me A give me I, give me A-N-N-I-K-A " Haha, ja nii nummi, et su hostemps sulle siukseid texte saadab ja Jenny tundub ka ikka meganummi, isegi mul nii kahju, et ta sinna ülikooli vms pidi minema ja ei saa teiega seal chillida.. :( ja QinQin tundub ka räigelt nummi, temaga suhtlete ka ikka palju ? Ta ei tundu üldse nagu tavaline hiinlane, kuidagi teistmoodi... :D hihihi.

    Igatahes, megapalju tervisi saadan Sulle sinna ja loodan, et saan seda blogi ikka edaspidi sama tihedalt lugeda ! :)

    Merlin !

    ReplyDelete
  4. UllaRiin, sinna kaardi peale saab kanda raha, mille eest saab süüa osta, aga ausalt öeldes pole mul aimugi, sest vähemalt lähiajal võtan omale võileiba kodust kaasa :D
    Marren, ms ikka vähe eksisin aga aitäh :)
    ja Merlin :D:D:D ja Qinqin on siuke vaikne(vaiksem kui mina:D:D), veits suhtleme ikka aga ja ta siuke armas :D ja aitäh, eks üritan :)

    ReplyDelete