Tuesday, August 21, 2012

3h ja pakkimine

Tsaukii! Jubejube, aga 3h pärast pean juba lennujaamas olema. Tegelikult sellist mineku tunnet küll veel pole, äkki lennujaamas või lennukis hakkab vaikselt kohale ka jõudma, et nüüd lähengi 11 kuuks teise maailma otsa elama.

Istun praegu siin, kell on 1.45 öösel ja pool 4 oleks juba äratus, ei teagi kas lähen magama, tegelt und on küll veits.

Pakkimisega ja kodust tulekuga läks väga-väga kiireks lõpus. Kogu aeg oli niiii palju aega, aga ikkagi läks kiireks. Jooksin kodus ringi, vaatasin kas kõik vajalik on pakitud ja loodan, et midagi olulist maha ei jäänud.. Kaalu mul kodus pole, nii et pole õrna aimugi palju mu kohver kaalub, aga loodan südamest, et poleks ülekaalu.

Enne kodust ära tulekut võtsin endale 20 minti aega ja lihtsalt jalutasin õues ja kallistasin veel oma loomi ja kuulasin jälle kurbi laule ja nutsin. Peale poolt kümmet hakkasime kodust sõitma, läksime veel tädi juurest läbi ja selverist ka. Ostsin endale taskurätikuid. :D Homme, ah mis homme.. täna juba ju :D:D appi endale pole veel üldse kohale jõudnud..(sorri, vajalik info 2012 :D). Aga igaljuhul läheb nutmiseks, tean juba ette.. YFUst tuleb meid USAkaid saatma vist Malle, nagu ma aru sain. Ta oli ELOl ka, ma olin ta kodugrupis. Tema aitab meil check-in'i teha ja räägib veel kõik üle.

Mis siis veel, aitäh kõigile, kes kõike head soovivad mulle ja soovin teile ka parimat!! :)

mu seitse selli :)










mu armaskallis tuba..

koduukse ees veel viimast korda..


vendadega ka..

true story lvl 2000



Järgmine kord juba USAst.

Annika. :)

No comments:

Post a Comment