Tuesday, November 20, 2012

Esmaspäev & teisipäev! 19 & 20.11

Tsaukii! Esmaspäev ja teisipäev koolis olid üsna sarnased. Mõlemal päeval neljas tunnis seitsmest vaatasime filme, nii et üsna lebo.. :D

Hispaania keeles vaatasime "Kuidas taltsutada lohet", Drill Team'is vaatasime Bandolerade Spring Showd, inglise keeles vaatasime "Crucible"i lõpuni ja Dance Aerobicus vaatasime "Stomp The Yard'i". Mates oli täna suur ja päris keeruline test ja keemias oli quiz, aa ja ajaloos oli ka test.. Tänu minule saime täna lõpuks report cardid ka kätte. Teise perioodi õpetaja peab need meile andma ja kell helises juba matest välja ja siis küsisin õpetajalt, et kuna me need saame... ja siis saimegi :) Ms. Grissom ütles, et "You have to thank Annika" :D Ja Senora Castillo tõi täna meile sõõrikuid hispaania keelde, nii armas. :)
 
Eile tuli Mikey koju ja õhtust käisime jälle Furr'sis söömas- jälle palju head toitu..  Jenny pidi täna tulema, aga läks hoopis kellegi juurde ööseks, nii et tuleb homme, see tähendab aga, et ma pean Qinqin'i toas ööbima... Homme saab siis õnneks veel pikalt magada :D
 
Täna koolist välja astudes tabas mind soojalaine. Koolis on üsna külm, aga väljas oli täna nii mõnus soee. Homseks lubab ka üle 20 kraadi, nii et lühikeste käistega on veel täiesti normaalne käia :D Aga sügis vaikselt saabub ehk siis puud on niiiiiiii ilusad punased ja oranzid, peaks pilti tegema millalgi.. Eriti ilus on siis kui päike ka paistab. :) Aga see pole november.... järgmine nädal juba detsember ja ma käin lühikeste käistega väljas... aga ei, mulle meeldib!! :D:D

mu hinded siis :)))
Second Six Weeks:
1.Hispaania keel - jätkuvalt 99
2.Pre Calculus preAP ehk matemaatika - 97 :)
3.Drill Team - 99
4.Keemia - jätkuvalt 97..
5.US History ehk ajalugu - 92 :)
6.Inglise keel - 98
7.Dance Aerobics - 100!
 
See tähendab, et mul kõik A-d. Mulle meeldib see, et ükski hinne ei langenud, vaid jäi kas samaks või tõusis. :)
 
Täna niisama :D :
 
Chinese style :D:D ma ei tea miks, aga hiinlased teevad pilte nii :D



sistaaaaaa




Ja nüüd on minu aeg vaheaega nautida. :) Meil terve see jätkuv nädal nüüd vaba, kuna on Thanksgiving Break. :) hehe
 
Annika. :)

No comments:

Post a Comment