Saturday, November 10, 2012

Neljapäev & reede & laupäev!

Tsauu! Päevad mööduvad ikka nii kiiresti ja no tegelt vahepeal lihtsalt ei viitsi siia kirjutama tulla.. :D
 
Neljapäev.
Hispaania keeles vaatasime jälle Curious George'i, nii armas multikas. :) Mates ei mäleta mis tegime, aga Drill Team'is õppisime tantsu edasi. Teisipäeval juba skills test selle peale. Tants üldiselt on kerge, aga lihtsalt nii kiire ja muusika on ka üsna raske..

 
Keemias lõpetasime laborid ära ja tegime kordamisküsimusi. Tavaliselt olen lõunaajaks ikka näljane, aga see päev polnud üldse, nii et ostsin lõunaks ainult küpsise.. :D Ajaloos otsisime WW1 kohta mõisteid ja nimesid iga tähestiku tähe juurde ja inkas töötasime Crucible teise vaatuse packeti kallal. Dance Aerobicus hakkasime lyricali õppima selle järgi:

 
Ja Lisa textis, et jääb hiljaks, nii et otsustasin Targetisse kõndida. Ma tean, et olen väga imelik, et olen 2 kuud juba siin USAs elanud ja käin peaaegu iga nädal Targetis, kus on Starbucks, aga pole seal veel kunagi käinud. :D Nii et otsustasin selle vea parandada.. :D

mu esimene :D
Ja siis tulime korraks koju ja siis kohe lahkusime ka, kuna Lisal oli sünnipäev. Sõitsime kuskile spasse, kus saime jalamassaaži 30minti, mineeeeeeeeee kui mõnus :D Ja siis sain umbes 5min seljamassaaži ka proovida, ma oleks sinna magama jäänud, sest nii mõnus oli :D:D Pärast seda võtsime Lisa ema auto peale ja sõitsime BJsse , kus jälle head pizzat sõime. Ma ei tea mis meil viga oli, aga istusime Qinqin'iga seal restoranis ja autos kõrvuti, aga pool õhtusööki ja terve tagasisõidu textisime omavahel :D:D rääkimine vist liiga mainstream.. :D Ja sain omale keskmise nime ka Mean&Evil, kuna mulle meeldib oma õekest kiusata :D:D
 
Reede
Hispaania keeles tegime nende kõrvaklappidega igast ülesandeid ja õpetajale toodi paberike tunni ajal, et pean tunnilõpust nõustaja juurde minema. Aga tund läks nii kiiresti ja kuna nõustajaruum on mu matemaatika klassile lähedal, siis otsustasin vahetunnis minna. Ms. Sommers ikka nii tore :) Kutsus mu sinna, sest tahtis lihtsalt küsida, et kuidas mul läheb ja kas olen rahul kõigega. Ja siis kasutasin võimalust ja küsisin, et kas on võimalik koolist puududa kui ma YFU tripile minna tahaks ja ta ütles, et see on võimalik :)) ja siis tegi nalja, et pean ta kaasa võtma.. :D Nüüd loodan parimat.:)
 
Mates oli quiz ja siis Drill Team'is õppisime veel paljupalju tantsu edasi. Keemia klassi sisenedes tuli meelde, et meil test.. :D Aga see oli megakerge ja viisin esimesena ära.... järgmine inimene viis alles 7minutit hiljem, mul tekkis juba vahepeal hirm, et kas jätsin midagi vahele.. :D Siis lõuna ja ajaloos pidime paarides 3 ajaleheartikli kohta kokkuvõtted kirjutama. Inglise keeles vaatasime filmi Crucible teise vaatuse ära. Ja Dance Aerobicus oli circle time, kus pidime kõik rääkima mille üle tänulikud oleme, kuna Thanksgiving tulemas. Ja siis tunnilõpus oli aega ja meil tekkis mõndadega selline väiksem ring. Meil siin koolis hästi palju erirahvustest inimesi ja oma ringikeses õppisime vietnami ja korea ja eesti keeles + veel igast erinevates keeltes mida keegi teadis, sõnu :D:D Niii naljakas, sest keegi ei oska midagi hääldada. :D
 
Ja siis koju ja õhtul tulid hostisa sõbrad Kevin ja Darrell siia ja siis mängisime Riski, kus sain muideks auväärse teise koha :D Seal mängus oli Venemaa osa Euroopast ja kõik meie baltiriigid ja kõik muu oli Venemaa nimega, õhh.. ma hoidsin oma sõdurid sealt eemale ja panin nad kõik oletavale Eesti kohale üksteise peale elama. :D Ja pärast mängisime ühte mängu veel, mille lõpetasime alles pärast südaööd.



Aa ja leidsin telefonist selle pildi ka :D Tõestus, et olen tublide õpilaste nimekirjas. :D:D (teise tulba keskel pool:D)
 

Laupäev. Vägaväga mõnus päev aka pole mitte midagi teinud :D:D Lihtsalt vaatasin siin Kättemaksukontorit ja Gleed ja taasavastasin telekast ABC Family kanali, kust kogu aeg head filmid tulevad... vaatasin siin Printsessi päevikuid ja terve õhtu jooksevad veel igast mõnusad filmid. :D
 
Annika. :)

No comments:

Post a Comment