Tuesday, November 13, 2012

Esmaspäev & teisipäev! 12&13.11

Heii! Eile ei tulnud sellel lihtsal põhjusel siia, et läksin kell 9 magama :D Mõni päev lihtsalt on nii, et kuskil 7-9 paiku on räige uni ja siis läheb üle ja siis kell 12 pole ikka und ehk siis mõtlesin et kasutan selle ära ja lähen magama. :D Hommikul magasin veel 15 minti sisse ehk ärkasin 7.45, mis tähendab, et ma magasin peaaegu 11 tundi, aga tõustes olin ikka sama väsinud nagu oleks maganud 6 tundi... Vähemalt mõte sellest, et magasin üle 10h teeb tuju heaks.. :D
 
Okeii, aga eile koolis midagi väga põnevat ei teinudki.. Lõunaajal otsustasime Raqueliga lambist kanasuppi osta :D:D seal pole kunagi järjekorda ja pole kunagi varem ostnud ka, nii et tegime ära :D Järgmine kord tuleb ise soola kaasa võtta, sest see oli nii mage kui üldse olla annab :D Muidu oli täitsa maitsev aga pikka aega mõtlesin, et teine käsi kuidagi tühi ja siis kui kohale jõudis, siis tuli selline leiva isu.... Tahaks praegu kõige mustemat musta leiba, mis olemas on :D
 
Täna.... mm, Drill Team'is oli skills test, mis läks üsna hästi, mul vähemalt :D Neljastes gruppides olime ja vahepeal tantsisin küll üksinda... pidime seljaga peegli poole tegema ja ma olin tagumises reas, nii et esimesed ei saanud mult maha ka vaadata :D:D Ja siis seal muusikas on üks koht, kus on aega double turn'iks, võib teha tavalise pöörde ka. Paar korda olen double turni proovinud ja täna mõtlesin, et ah suva, mis mul ikka kaotada on ja tegin siis topeltpöörde, eks homme video pealt näeb kuidas oli.. :D
 
Keemias tegime laborit ja isver...ajaloos oli üks meesasendusõpetaja, klassi sisenedes ta istus oma laua taga ja pomises ja rääkis endaga väga veidralt, mõtlesime et lihtsalt teeb nalja :D (Ta nägi välja ka siuke vana õudne mees filmidest...) Aga mida kauem ta seda tegi, seda suurem hirm mul peale tuli. Hahahah joonistasin klassiplaani, siis saate paremi aru :D:D


Toole-laudu on muidugi rohkem aga üldplaan on nii. :D Ehk siis mul oli pm otsevaade sellele õpetajale ja ma enamus ajast jälgisin teda, mitte filmi :D:D Siuke tunne oli, et tema sees olid deemonid kinni või ta hakkas zombiks muutuma, päriselt ka... :D:D:D Terve tunni kui ta istus laua taga, siis tal suu käis ja vahepeal sosistas ja tegi siukseid hääli, omaette... ja siis ühel hetkel tõusis jumala lambist püsti, kõndis ukse juurde ja siis tagasi, mis tähendab et ta ju põhimõtselt segab kõigi filmivaatamist. ja ta tegi nii umbes 5 korda, mis oli väga creepy. Siis ühel hetkel ta kõndis hoopis sinna vasakul oleva laua juurde seisis seal 5sek ja kõndis tagasi oma laua juurde ning tegi jälle oma hääli ja asju ja siis 30sek pärast tõusis püsti ja tegi seda sama uuesti ja nii taas umbes 5 korda, appppi, ma olin nii hirmul :D:D aa ja vahepeal ta istus ja lihtsalt tõusis põsti ja istus tagasi, alati täpselt samamoodi... Ja that moment kui sa näed, et keegi teiselt poolt klassist jälgib ka teda ja sellel inimesel siuke nägu, et "mis asja ta seal korraldab?" ja siis teie pilgud kohtuvad ja see on lihtsalt niiiii naljakas :D:D Ma pool tunnist irnusin lihtsalt selle üle kui keegi mulle sellise näoga otsa vaatas :D:D Minu laua kõrval asub videomakk ja kui see creepy õpetaja tuli filmi seisma panema, siis ma igaksjuhuks nihkusin tast kaugemale, kuna ma kartsin et ta kohe ründab mind :D:D:D Õudusfilmid ja The Walking Dead ei tee ikka head :D:D
 
Agaaa Dance Aerobicus peame pool tantsust jälle ise gruppides välja mõtlema, ma olen jälle heas grupis! whoopwhoop:D Hetkel siis lyrical Adele laulu järgi ja homme on skills test. :)
 
Täna rääkisime jõuludest ja sellest et peale Thanksgivingut hakkame maja kaunistama ja selline jõulutunne ja ärevus tuli sisse ja peale ja ümber:D et kuulasin jõululaule lambist... :D
 
Homme õhtul lähme vb Swing Dance'ima jälle. :)
 
Annika. :)

No comments:

Post a Comment