Tuesday, November 27, 2012

Teisipäev! 27.11

Heii! Eile oli esimene koolipäev pärast väikest vaheaega ja nii raske oli tõusta.. Koolis oli tavaline päev ja sain ühe kurva uudise teada. Ms. Evans küsis kelleltki kõrgemalt isikult, et kas ma saan tryout'ida Bandoleraks, aga ma ei saa, kuna ei ole järgmine aasta siin :( Ma niii ootasin seda.. :/ Ms. Evans küsis veel miljon korda enne mult, et kas pole väiksematki võimalust, et ma siia jääda saaksin, aga ei saa ju..... kurbkurb.
 
Aga reaalselt terve eilse õhtu õppisin.. nii palju oli õppida järsku, 4st ainest... seda ei juhtu siin tihti :D:D Tavaliselt pole midagi õppida..Tegelt see polnud raske, aga aega võttis kaua.
 
Täna tegime mates oma kolmestes laudkondades grupitööd ja pidime plakati tegema ja homme peame seda selgitama teistele... mul pole õrna aimugi kuidas ma seda tegema hakkan, kuna ei tea väga neid matemaatika keerulisi termineid ja nende häädusi inglise keeles.. :D eks näis mis saab.. :D Keemias oli quiz ja ajaloos tegid osad testi järgi, nii et ülejäänutel oli vaba tund - sain oma mate kodused ülesanded tehtud, win :D Inkas oli suur Crucible test, see oli megakerge, kuna eelmine päev luges õpetaja ette kordamisküsimuste vastused ja testis olid täpselt samad küsimused... ja veel valikvastustega ja ülejäänud kolm valikut olid väga tobedad ja mööda.. :D Ja siis olid mõned lisaküsimused, mille eest sai boonuspunkte teenida. Esimene küsimus oli, kes on autor.... ja mul oli lihtsalt *blank*.. Lihtsalt ei tulnud meelde.. ühele sain vähemalt vastatud.. :D Ja Dance Aerobicus üks tüdruk, kes tegelt meie klassis pole, aga ta käib enamustes tundides.., igal juhul, ta õpetab meile step routine'i. Vaatasime just ju Stomp The Yard'i. Aga see rutiin on niiiii raske :D vaadates tundub megalihtne, et lihtsalt astud ja plaksutad käsi ja teed rütmi :D, agaaaaa minu arvamus meie kooli Step Team'ist tõusis kohe märgatavalt, olles ise seda proovinud :D Homme veel õpime ja neljapäeval on skills test vist.. :D
 
Ma ei tea kas see on enne ka nii olnud, aga nüüd on nii YFUs, et hostvanem logib oma konto alt sisse ja läheb oma õpilase lehele ja seal on valikud, et mis kuupäeval õpilane tagasi tahaks lennata ja see mis valitakse, seda üritatakse siis sulle saada. Kõigepealt Qinqin: Hiina lendamiseks oli kolm kuupäeva terve juuni ulatuses ja mitu oli Eestisse??- loomulikult ainult 1 ju -.- Ehk siis minu valikuks sai 25.juuni. Kui on võimalik, siis tahaks pikendada, et 4.juuli ära näha, Eestisse väga kiiret pole, kuna venna põhikoolilõpetamisele nii või naa ei jõua. :(
 
Täna õhtul rikastasin oma sõnavara hiinakeelsete sõnadega :D:D Lambist Qinqin üritas google translate'i abil eesti keelt rääkida ja mina samal moel hiina keelt... kõige parem ma selles just pole.. ja tema ka mitte.. :D Aaa, ja Garrett rääkis täna, et hakkas ühe iPhone'i app'iga portugali keelt õppima ja tõmbasin ka omale selle ja hakkasin hispaania keelt õppima ja ma nüüd palju targemaks saanud juba :D Pole veel koolis selliseid asju õppinudki :D Hea ajastus ka: täna just koolis hakkasime asesõnu õppima, nüüd oskan kasutada ka juba :D
 
*Tean, et võlgnen veel postitusi.... lihtsalt pole nii palju viitsimist ..:D
 
Annika. :)

No comments:

Post a Comment