Thursday, November 15, 2012

Kolmapäev & neljapäev! 14-15.11

Heii! Eile Drill Teamis vaatasime oma skills testi videot ja rääkisime veel tryoutsidest, pole kindel kas saangi üldse proovida. :( Ajaloos oli taas asendusõpetaja ja vaatasime täpselt sama filmi Ellis Island'ist, mis teisipäeval, aga minu jaoks oli see täiesti uus, kuna eelmine kord jälgisin seda creepyt meesõpetajat.. :D:D Inkas oli naljakas :D Kuulasime jälle lindi pealt õpiku teksti Crucible kolmandast vaatusest ja kell helises juba tunnist välja ja kõik tõusid juba püsti ja lahkusid klassist, aga poiss(väga pikk ja keeruline nimi:D) minu taga ikka magas.. :D Koputasin talle õlale, aga ei midagi.. siis Ibis võttis meie 1000-lehelise inka õpiku ja kukutas selle suure pauguga maha, aga ta ikka ei ärganud. :D ja siis lõpuks Ibis karjus talle kõrva ja siis lõpuks ta ärkaski :D Vaene poiss oli nii sügavas unes.. :D Dance Aerobicus oli skills test, meil läks hästi :) Ja detsembri lõpus kõikides ainetes eksamid ja saime teada, et Dance Aerobicus peame ise tantsu mõtlema gruppides, enda valitud stiil ja muusika, hahah ja esimese asjana vaatasime Olivia, Alysoni, Sara ja Haveniga üksteisele otsa, sest kõik tahame ainult viiekesi koos teha.. :D
 
Õhtul käisime esimest korda kiirtoidu söögikohas Arby'ses, mis on tuntud võileibade poolest. Minu oma oli küll väga maitsev, pm nagu hamburger, aga vahel oli hunnik sinki ja salat ja tomat. Ja pärast seda sõitsime Lisaga Downtown Dallasesse, et minna Swing Dance'ima. Väga-väga toree oli jälle :) Sai palju tantsida ja teisi vahetusõpilasi oli ka tore näha :) Jacob teeb tantsu lõpus mulle alati ühte lõpupoosi/painutust/kallutust ma ei oska seletada mis see on :D aga igaljuhul mina pean kätega ta käevarrest kinni hoidma ja kui tema mu lahti laseks siis ma kukuksin kõva matsuga selili maha.. Ja siis kõik poisid tahtsid seda õppida ja harjutasid üksteise peal ja siis vahepeal minu peal, kuna minuga pidavat seda väga kerge teha olema... Jacobit ma usaldan, aga mõne teisega oli küll alguses väga suur hirm :D Poisid on iga korraga aina paremad tantsijad ka, nii et ainult keerutavad ja teevad siukseid trikke, nii et päris väsitav ikka :D Aga kõik see tantsimine ja seal olemine annab nii palju jõudu ja positiivsust juurde alati. :) Mitte et ma muidu negatiivne oleks, aga väsimus on küll tihti.. :D:D Koju jõudsime pärast 11st alles..
 
Täna, neljapäeval pidime hispaania keeles kõikidelt küsima, mida neile meeldib ja ei meeldi teha. Kõigilt 21-lt pidime allkirjad saama ja see oli nii tore, sest meil nii mõnusad inimesed seal tunnis. Peale lõunat kõndisime esimeselt korruselt kolmandale ja siis tulid poisid vastu ja ütlesid, et tund esimesel korrusel, jesss -.- Ajalugu toimus meil mu hispaania keele klassis ja Senora Castillo asendas ajalooõpsi ka. :) Kontrollis siis nimesid ja jõudis Annikani ja siis kohe ütles, et juba nägin et siin, mugav.. :D Vaatasime filmi tuumapommidest ja kuidas USA Hiroshimat pommitas jne.. päris huvitav seda ka USAkate silme läbi näha. Drill Teamis ja Dance Aerobicus mõlemas vaatasime täpselt sama DVDd Radio City Rockettes'idest ja mõlemas oli täpselt sama tööleht, põnev.. :D
 
See mu lemmik tants sealt ja väga räige mis nad alates kuskil 5.10 teevad. Väga suured konkursid pidavat olema, et sinna tantsijaks saada ja sa pead olema kindla pikkuse ja kaaluga, nii et väga pikkadel ja lühikestel inimestel pole võimalustki..

 
Neil iga aasta täpselt sama jõulushow ja meie Ms.Evans näeb seda järgmine nädal New York'is. Ta sõidab homme hommikul NYi ja tuleb alles ülejärgmine nädal vist tagasi. Ta käib iga aasta Thankgivingu paraadi raames seal tantsijaid aitamas. Ta on osa staffist, kuskil 30 inimest ja seal on 900 tantsijat, kes iga aasta seal paraadil osalevad.. Päris räige, tal makstakse kõik lennud, hotellid ja söögid kinni...lihtsalt läheb New Yorki... :D Ja siis ta rääkis mis kuulsusi ta näinud on ja kellega pilte teinud. Nt üks aasta oli ta Justin Bieberi kontserti üks turvadest kuskil lava taga ja siis nägi kogu kontserti.. ja mingil aastal anti talle lambist tasuta VIP piletid kuskile saatesse ja ta seisis käeulatuse kaugusel Kanye West'ist kes seal esines... lambii :D Jep, mul kõige lahedam tantsuõpetaja. :)
 
Täna käis Darrel koos oma naise ja lastega(4a. ja 2a.) siin. Tõid 3 suurt pizzat ja viinamarju ja mandariine ja siis nad tegid juustu ja siis sõime ja vaatasime Once Upon A Time'i.
 
Annika. :)

No comments:

Post a Comment